psychominde236
שני דברים, 1.למי שלא יודע, חורוש זה מאכל מגעיל ונוראי. 2.בכיתה שלי יש כמה ילדים שתמיד צוחקים על חורוש ואחד מהם אמר שצריך להמציא סיפור "הטוב הרע והחורוש" ולקחתי על עצמי את המשימה.

הטוב הרע והחורוש

psychominde236 02/01/2015 692 צפיות תגובה אחת
שני דברים, 1.למי שלא יודע, חורוש זה מאכל מגעיל ונוראי. 2.בכיתה שלי יש כמה ילדים שתמיד צוחקים על חורוש ואחד מהם אמר שצריך להמציא סיפור "הטוב הרע והחורוש" ולקחתי על עצמי את המשימה.

אני טום והראל הגענו הביתה. טום והראל היו חברים טובים שלי והם באו אליי אחרי בית הספר.
"אז זה הבית שלך, פשששש…" אמר הראל והתיישב ליד שולחן האוכל. "מה כבר התיישבת?" אמר טום תוך שהוא מחטט במגירות המטבח, מחפש דבר מה למאכל. "תפסיקו שניכם, זו לא מסעדה!" צעקתי בכעס וטרקתי את כל המגירות והארונות שטום השאיר פתוחים. "יהל, תרגע בן-אדם, צוחקים איתך בסך הכל!" אמר טום והתיישב גם הוא ליד השולחן. הראל פתח תפריט דמיוני ועיין בו. "אני אקח את ה'ספיישל צהוריים' עם חטיף ומים לשתייה!" הכריז והעביר את התפריט הדמיוני לטום. "אני אקח שני חטיפים, ממתק ומיץ!" אמר טום ונתן לי את התפריט. "הא, הא, הא! צחקתי בציניות והתחלתי לחטט במטבח. עברתי על המגירות, הארונות, המקפיא והמקרר ועל כל מקום שאפשר למצוא בו אוכל. לצערי, הדבר היחיד שמצאתי היה חורוש, נוזל ירוק צהבהב מגעיל בעל ריח צורב שסבתא ננה הכינה לנו במיוחד. "יש חורוש" אמרתי וצחקתי צחקוק קטן "אבל אני מניח שלא תרצו להסתכן" הנחתי וסגרתי את המקרר. "חכה! אם זה מה שיש לאכול, זה יהיה טוב." אמר טום בחשש. צחקתי לשמע הבדיחה. "ברצינות?!" שאלתי במבט מודאג. טום הנהן בהיסוס ובא לעזור לי לסחוב את הכלי הכבד אל השולחן.
"מה אתה עושה?!" צעק המלאך שהופיע לפתע על כתפי, לבוש בשמלה לבנה. "אתה מתכוון להרעיל את חבריך לכיתה? לא ככה חינכתי אותך!" צקצק המלאך בלשונו. "עזוב אותו אחי, שעשה מה שבראש שלו." אמר השטן לבוש חליפה בשחור ואדום. "מה אתם עושים פה? חברים שלי אצלי!" לחשתי אליהם. "אתה עומד להרוג את החברים שלך, עצור אותם!"
אך המלאך כבר איחר את המועד. טום והראל כבר אכלו מן החורוש. "המממ.." אמר טום בגועל "יש לזה טעם של -" טום והראל לפתע צנחו על הקרקע, פניהם נראו חולות וגופם היה רפוי. "טום, הראל, לא!" צעקתי ונסיתי להעיר אותם.
"מה אעשה עכשיו?" שאלתי את המלאך והשטן שישבו על כתפיי. "נשק אותם!" אמר המלאך עם חיוך מאושר מרוח על פניו. "כן, נשק אותם, זה יהיה מצחיק!" השטן עשה תנועות של נשיקה באוויר. "לא מצחיק, רומנטי, כמו רומאו ויוליה" חייך המלאך.
כששמעתי שמלאך והשטן מסכימים, נזכרתי בילדותי אצל סבתא ננה. איך כל פעם כשהייתה מכינה חורוש הייתה אומרת לי "אם השטן והמלאך מסכימים, כנראה שכדאי להשקיע בדבר מחשבה נוספת".
פתאום הכל היה ברור לי. כמו הנשיקה, גם חורוש הוא דבר שמלאך ושטן יכולים להסכים עלין, יש בו גם רע וגם טוב. באותו רגע ידעתי שאני חייב להחליט, האם אני הטוב, הרע, או החורוש?.


תגובות (1)

חח אדיר:)

02/01/2015 03:17
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך