סיפורונת
לפעמים בסיפור הזה יהיה נקודת מבט של מישהו ואני אכתוב של מי, ככה יותר מעניין, לא?
מקווה אהבתם [=

היה היה פעם תוכי…- פרק 2

סיפורונת 12/11/2011 780 צפיות 2 תגובות
לפעמים בסיפור הזה יהיה נקודת מבט של מישהו ואני אכתוב של מי, ככה יותר מעניין, לא?
מקווה אהבתם [=

היילי גדלה, וכך גם התוכי שלו היילי נתנה שם, אס.
אס גדל והפך לתוכי צבעוני ויפייפה, טוב ו.. הוא פחד לעוף.
"אמאאאא! אני יוצאת לספרייה עם אס!" קראה היילי ואס קפץ על כתפה של היילי. אמה של היילי לא כעסה על היילי כשהביאה את אס הבייתה, להפך, היא אמרה שהוא נורא יפה.
אס צווח בשמחה והיילי חייכה אליו "אתה כזה חמודד!! הנה קח" היא הוציאה מכיסה חטיף קטן לתוכים ואס התחיל לזלול אותו "אל תמהר. יש לנו עוד זמן עד שנגיע לספרייה" אס נראה כמהנהן ואכל לאט יותר "יופי חמוד" היילי ליטפה אותו ואס עשה קול של "אני אוהב את זה".
כשהגיעו לספרייה אס צווח "אל תדאג! אני אחכה עד שנתסיים ואז נכנס" אס השתתק והמשיך לאכול את החטיף שלו בהנאה. היילי התבוננה בו וחייכה, כסיים והפירורים התחילו ליפול על הג'קט של היילי הוא התחיל לאסוף אותם ולאכול אותם והיילי ציחקקה "אני אקנה לך עוד אחד בדרך הבייתה, אוקיי?" ואז אז אס הינהן וצווח בשמחה "יופי" ואז שניהם נכנסו לספרייה.

הספרנית חייכה לשניהם "בוקר טוב היילי!" קראה הספרנית בחיוך והיילי הינהנה "בוקר טוב גם לך!" קראה היילי והספרנית חייכה אל אס שצווח אלייה "בוקר טוב גם לך" אמרה ואז אס צווח משהו שנשמע כמו "מה אם אני חיה אז לי לא מגיע בוקר טוב?!" ואז היילי צחקה "הוא כועס על זה שלא אמרת לו בוקר טוב" ואז הספרנית צחקה ואמרה "אוי אני מצטערת אס. יש לי כמה דברים שתאהב. אני מיד אחזור" ואז הספרנית נעלמה ותוך כמה שניות חזרה ובידה גרעיני חמנייה. אס צווח בשמחה והיילי והוא התקרבו לספרנית.
אס צווח צווחה של "אני יכול להחליק לך על היד?!" ואז היילי ליטפה אותו והינהנה "אתה יכול אס" ואז אס עשה גלישה על היד של היילי והיילי צחקה. אס הלך לעבר הספרנית ובלע במהירות את הגריעינים הטעימים וצווח שוב צווחת תודה והספרנית המבולבלת הביטה לעבר היילי שתתרגם לה "אהה! הוא אומר לך תודה רבה, נכון אס?!" ואס הינהן וקפץ והפיל את כל הספרים שהיו שם על המקלדת של המחשב שהקלידה "חדיכעחישכ" אס צווח בבהלה ונפל מהשולחן והיילי מיהרה לקחת אותו. אס התחיל לצווח והיילי ניגשה אליו והוא קפץ על כתפה "אל תדאג. הכל בסדר אס, הכל בסדר" והיא ליטפה אותו כדי להעביר לו שבאמת הכל בסדר והוא צווח בשקט.
הספרנית חייכה וערה להם לבחור ספרים אבל אז אס החליק מידה של היילי והתחיל לטייל בספרייה בחיפוש אחר ספר על ציפורים.
—-
-נקודת המבט של אס-
אני לא מבין, אין כאן ספרים על ציפורים וכו'?. הרמתי את מבטי לעבר המדפים הענקים ופתאום ראיתי את הכתוביות: "ויקיפדיה על ציפורים" הגיע הזמן להגיד להיילי שזה הספר שאני רוצה..


תגובות (2)

חח זה נחמד אבל דומה מאוד לריו..

15/11/2011 05:41

אולי בהתחלה זה כן אבל זה ישתנה :)

15/11/2011 05:46
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך