המירוץ לפדגוגיה – פרק 11

Estonian 25/02/2012 664 צפיות תגובה אחת

בפרקים הקודמים של המירוץ לפדגוגיה: לתחנה השנייה של המירוץ, שבסופו תיבחר המנהלת הפדגוגית הבאה, הגיעו תשעת הבנות, ושלי, האחרונה שהגיעה, הודחה מהמירוץ.

זהו עץ רנדומלי. מלבד היותו רנדומלי, כך שלאף אחד אין מושג מה הוא אמור לעשות, הוא גם התחנה השנייה במירוץ כדי לבחור את המנהלת הפדגוגית הבאה של ישראל.

גלנדה הלכה לעץ הרנדומלי, שם, היא קיבלה את הרמז הראשון שלה.
"עליך לטפס על מגדל גבוה, לקפוץ ללא כלי עזר, לתפוס רמז בדרך, ליפול לטרמפולינה, לקפוץ חזרה לראש הבניין ושם לפתוח את הרמז הבא." קראה גלנדה.
היא נסעה למגדל שהקורדינטות שלו היו מצויינות ברמז, ואז היא טיפסה למעלה.
"את בטוחה שאת לא תמותי?" שאל אחד מהאנשים שהחזיקו את הטרמפולינה.
"נההה…." אמרה גלנדה "מוות לא מפחיד אותי. אני גרועה יותר."
היא קפצה מהבניין, ובדרך הצליחה לקחת את הרמז הבא, והיא התכווננה לטרמפולינה אבל נפלה ונמרחה על הכביש. היא הצליחה לקום, בלי לאבד יותר מידי איברים פנימיים ואז היא עלתה חזרה על הטרמפולינה וקפצה עד שהגיעה למעלה, ואז היא פתחה את הרמז הבא.
בדיוק כאשר היא פתחה את הרמז, זיווית הגיעה.
ניקול עמדה בתחנה ופתחה את הרמז שלה.
זיווית קפצה מהבניין אבל פיספסה את הרמזים.
בינתיים גלנדה קראה "סעי לגלגל הענק, שם, בחדר, תצטרכי לפתור את החידה. סיבוב שלם הוא חצי שעה, אם לא תצליחי, תצטרכי לעלות לעוד סיבוב."
גלנדה רצה לרכב שלה בשביל לנסוע לגלגל הענק.
בינתיים, זיווית הייתה שוב בגג הבניין, מוכנה לניסיון השני שלה, בזמן שניקול הגיעה.
אנה עמדה בתחנה, מוכנה להתחיל את קטע המירוץ השלישי.
זיווית קפצה והפעם הצליחה לתפוס רמז, והיא גם נחתה על הטרמפולינה וחזרה לגג הבניין בדיוק כאשר ניקול הגיעה.
אלינור כבר הייתה מוכנה בתחנה להתחלת קטע המירוץ.
אנה איבדה את הדרך שלה, ואיכשהו מצאה את עצמה בתוך מאפייה שבדית.
זיווית עלתה לרכב שלה בדרך לגלגל הענק.
ניקול קפצה מהבניין ותפסה רמז, ואז נמרחה על הרצפה. היא ניסתה לקום אבל לא הצליחה.
אלינור כבר הגיעה לבניין, ועקפה את אנה שבינתיים אכלה פרוסת עוגת פירות מהקונדיטור השבדי.
שפרה כבר עמדה בתחנה הקודמת ופתחה את הרמז שלה.
ניקול קמה ואז נפלה חזרה בזמן שאלינור תפסה רמז והצליחה לקפוץ על הטרמפולינה ולחזור לגג הבניין.
אנה בינתיים קיבלה את ההנחיות מהקונדיטור השבדי והיא הייתה בדרכה לבניין, כאשר שפרה הייתה בדרך אליו, בעוד שמור כבר פתחה את הרמז הראשון שלה.

עד כאן לפרק זה.

בפרק הבא: האם הבנות יהיו חכמות מספיק בשביל לפתור את החידה בגלגל הענק? ואיזו משימה שברה את גלנדה לחלוטין? כל זאת, חוץ מהקטע עם גלנדה, בפרק הבא!


תגובות (1)

אני משער שגלנדה לא תזכה (יהיה מהפך!)…
אגב, זו הסדרה היחידה שאני יכול לקרוא בלי לדלג על שום קטע ולרוץ להגיב על שגיאות…

25/02/2012 10:58
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך