המירוץ לפדגוגיה – פרק 12

Estonian 26/02/2012 769 צפיות אין תגובות

#אזהרה – אל תנסו את משימות המירוץ לפדגוגיה בבית!#

בפרקים הקודמים של המירוץ לפדגוגיה: גלנדה הייתה הראשונה לצאת לקטע המירוץ השלישי, בינתיים, כל המתמודדות יצאו לדרך מלבד נעימה.

גלנדה נכנסה לתא שלה בגלגל הענק, בו היה מד טמפרטורה, מיטה, ספר, מאוורר, טוסטר משולשים, קומקום ירוק, קומקום צהוב, לחצנים, חרצנים, טוסטר משולשים,מחבט בייסבול, מחבט, מחבת, חביתה, טוסטר משולשים, מנורת לבה, לבה, מנורת לדים, לדים, ילדים, נערים, כלבים, טוסטר מרובעים, עשן, טלפון ציבורי, טלפון פרטי, טוסטר מחומשים, תפוח אדמה, תפוח שמיים, תפוח ים, טוסטר מקבילים, מד לחץ דם, מד לחץ, מד דם, לחץ, אש המחץ, כוח המחץ, טוסטר מצולעים, טוסטר משולשים וטוסטר משולשים.
דלת התא נסגרו והסיבוב של גלנדה התחיל.
נעימה עמדה בתחנה, מוכנה להתחיל את קטע המירוץ השלישי.
אלינור וזיווית התחרו ביניהן על הגעה ראשונות לגלגל הענק, אחרי גלנדה.
ניקול בינתיים הייתה שרועה על הרצפה בזמן שאנה הגיעה מהמאפייה השבדית.
שפרה הגיעה קצת אחרי אנה, שכבר קפצה ותפסה רמז והצליחה לקפוץ על הטרמפולינה ולעלות חזרה לבניין.
אלינור הגיעה ראשונה לגלגל הענק והיא נכנסה ראשונה לתא. זיוית הגיעה שניות אחריה, אבל היא נאלצה לחכות לתא שאחריה.
גלנדה בינתיים עלתה עוד ועוד למעלה, מנסה לפתור את החידה.
שפרה קפצה מהבניין ותפסה את הרמז, ואז התכווננה לטרמפולינה ופגעה בה וחזרה חזרה אל ראש הבניין.
מור הגיעה גם היא לבניין. היא קפצה, תפסה רמז ואז התחילה לקפוץ על הטרמפולינה בלי לחזור לראש הבניין.
נעימה איבדה גם היא את הדרך ומצאה את עצמה איכשהו בחנות הקבבים של משה "טעים-לי-קבב-לי".
גלנדה ראתה שעל אחד הטוסטרים רשום בענק "קח אותי" אז היא לקחה אותו ואז פתחה אותו וראתה בפנים את הרמז הבא :"קחו את מחבט הבייסבול והרביצו לחמש-עשרה זקנות ברחוב".
אלינור עדיין לא שמה לב לרמז מתחת לאף שלה, והמשיכה לחטט בכל חפצי החדר. גם זיווית לא מצאה את טוסטר המשולשים המדובר.
אנה הגיעה לגלגל הענק ונכנסה אל אחד התאים.
ההפקה הצליחה להרים את ניקול, וניקול חזרה לטרמפולינה וקפצה עוד פעם עד לראש הבניין.
נעימה הגיעה והתכוונה לקפוץ.
גלנדה בדיוק יצאה מהגלגל הענק שלה.

עד כאן לפרק זה.

בפרק הבא של המירוץ לפדגוגיה: משימת הגלגל הענק, עומדת לקחת מהבנת את כל הכוחות שלהן. האם הן יצליחו?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך