המירוץ לפדגוגיה – פרק 2

Estonian 16/02/2012 632 צפיות 4 תגובות

בפרק הקודם של "המירוץ לפדגוגיה": עשר מתמודדות הוזנקו למירוץ שבסופו רק אחת תהיה המנהלת הפדגוגית הבאה של ישראל. במשימה הראשונה נאלצו להתמודד עם אתגר של פתיחת כספת, אכילת תפוחי אדמה, שחרור מפתח מטבעת ואז פתיחת תיבת זכוכית.
"ובכן, זיווית במקום הראשון והיא הראשונה שפותחת את הרמז." הכריז המנחה.
נעימה אכלה בקושי תפוח אדמה אחד.
"אלינור כבר אוכלת את תפוח האדמה שלה." מלמל המנחה.
גלנדה עמדה ואכלה בזריזות את תפוח האדמה שלה בכוח. שפרה זרקה את אחד מתפוחי האדמה שלה אל אנה שהייתה לידה ואכלה במהירות את תפוחי האדמה שנותרו לה אחרי הצמצום.
"וגלנדה עוקפת את אלינור!" הכריז המנחה.
גלנדה כבר סיימה לאכול את תפוחי האדמה והיא רצה לקבל חבל.
סיביל נאבקה בתפוח האדמה בזמן ששלי שפכה את כל תפוחי האדמה שלה לנעימה ורצה לקחת חבל.
זיווית שיחררה את החבל ורצה עם המפתח אל עבר תיבת הזכוכית.
נעימה ניסתה לאכול את תפוחי האדמה שלה אבל אז גם ניקול שפכה את כל תפוחי האדמה שלה אליה.
זיווית פתחה את הרמז הבא.
"עליך לנסוע לאולפן הטלוויזיה הקרוב ושם יהיה עליך לצפות בכל הסרטון שיוצג לך. רק ברגע שתסיימי תוכלי לקבל את הרמז הבא." קראה זיווית.
היא רצה לרכב שלה בכוונה לנסוע.
"וזיווית עוזבת אותנו והיא הראשונה לצאת לדרך!" הכריז המנחה.
בינתיים גלנדה נאבקה בחבל שלה בזמן ששלי פשוט רצה לתיבת הזכוכית שזיווית שכחה לסגור ושלפה משם את הרמז ואז סגרה מהר את התיבה.
אלינור סיימה את תפוחי האדמה ורצה אל הגבר ההוא לקבל את החבל.
נעימה נאבקה בתפוחי האדמה אך עכשיו גם מור שפכה אליה את כל תפוחי האדמה שלה.
שפרה סיימה את תפוחי האדמה שלה ורצה לקבל את החבל.
שלי נכנסה לרכב שלה וכבר התחילה לנסוע לאולפן.
"וואו! הבנות שכאן ממש לא יודעות לאכול!" הכריז המנחה.
"אנחנו בולמיות!" הכריזה ניקול ואז הקיאה.
"וואו!" אמר המנחה "אני אוכל לתת לכן כמשימה לאכול את זה!"
נעימה התחילה לאכול את הקיא ואנה ניצלה את ההזדמנות ושפכה אליה את כל תפוחי האדמה שלה.
סיביל גם היא לקחה חבל, ונעימה המשיכה עם הר תפוחי האדמה שלה.
בינתיים, זיווית הגיעה לאולפן הטלוויזיה ונכנסה לחדר שם לפתע נשמע קול מהמסך:" טאם טאם טאם טאם טאם טאאאםם" וג' יפית הופיעה על המסך.
"אההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה!!!" צרחה זיווית וברחה מהחדר.
שלי הגיעה גם היא לאולפן ונכנסה לחדר מספר שתיים.
"טאם טאם טאם טאם טאם טאאאםם" נשמע מהמסך. שלי צרחה אבל נשארה במקום.
גלנדה בינתיים פתחה את תיבת הזכוכית ונכנסה לרכב בדרך אל אולפן הטלוויזיה.
ניקול גם היא סיימה ופתחה את תיבת הזכוכית.
בינתיים שלי צפתה בג' יפית מפרסמת משקפיים, ואז לפתע הופיעו שתי ג' יפית על המסך.
"אהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה!!!" צרחה שלי וברחה מהחדר במהירות בזמן שזיווית חזרה לחדר מספר אחד בשביל לצפות מחדש בסרטון.
ניקול סיימה לשחרר את החבל ורצה לעבר תיבת הזכוכית ואז שלפה את הרמז בדיוק שנעימה סיימה לאכול תפוח אדמה, אך נשארו לה עוד הרבה.
"אני ממליצה לכם על אבקת כביסה סונול! רק חצי שעה בתנור והארוחה מוכנה! ואם הילד מת? למי אכפת! לפחות הוא נקי גם מבפנים!" הכריזה ג' יפית בזמן שזיווית צרחה באימה בצפייה.
אלינור גם היא פתחה את הרמז הבא ונכנסה למכונית שלה.
"טאם טאם טאם טאם טאם טאאאםם" נשמע מהמסך וג' יפית הופיעה גם בחדר מספר שלוש בשביל גלנדה.
"נההה" אמרה גלנדה "אני נוראה יותר מזה."

עד כאן לפרק זה.
בפרק הבא: כיצד יתמודדו הבנות עם משימת הצפייה בסרטון שהיא ללא ספק קשה מנטלית? וכיצד יגיבו לקראת הדו-קרב הראשון שלהן? כל זאת ופחות, בפרק הבא של המירוץ לפדגוגיה.


תגובות (4)

חהחהחה! זה יצא ממש מצחיק! D:

16/02/2012 12:38

אאוץ'.
אני לא הייתי מתאכזרת על ג' יפית ככה..
אפילו שהיא דיי חופרת.. אפילו לא דיי, היא ממש חופרת!
ושוב מצאתי פה משפט מנצח, כמובן על אבקת הכביסה של סונול, והאם כמובן הילד מת??
הכתיבה שלך מעוררת שאלות ממש מוזרות..
מקסים ברמות!!

16/02/2012 13:45

יפהפה תמשיך אור להאיר את חיינו ☺☺☺ שבת שלום ממני בקי ♥

17/02/2012 08:44

רואים שהושפעת מאיןציקלופדיה בקטע של ג' יפית, אבל אני חייבת
להודות שהתגובה שלהן לא מוגזמת יותר-מדי.

27/02/2012 07:54
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך