המירוץ לפדגוגיה – פרק 3

Estonian 17/02/2012 678 צפיות תגובה אחת

בפרקים הקודמים של המירוץ לפדגוגיה: זיווית, שלי וגלנדה הן הראשונות לצפות בסרט הפרסומת של ג' יפית. זיווית ושלי התקשו מאוד במשימה, בעוד שגלנדה אפילו לא צרחה. שאר הבנות עוד נאבקות בחבל, ונעימה צריכה לאכול את כל תפוחי האדמה שלה.

גלנדה סיימה לצפות בסרטון ואז קיבלה את הרמז הבא.
"סעי לבריכת השחייה הקרובה לדו-קרב הראשון שלכן" היה כתוב לה ברמז והיא עלתה על המכונית.
זיווית צרחה באימה מחדר מספר אחד בזמן ששתי ג' יפית הופיעו שם על המסך וניסו למכור לה חלוקי אמבטיה בטעם תות.
שלי צרחה עוד יותר ברגע שג' יפית התבוננה לה ישר בעיניים ואז התחפשה לשלגייה לכבוד פורים.
"אהההההההההה!!! מעכשיו אני שונאת את פורים !!!" צרחה שלי.
ניקול בינתיים הגיעה לאולפנים ונכנסה לאולם מספר שלוש בשביל לצפות בסרט.
זיווית סיימה לצפות בסרט וקיבלה גם היא את הרמז שמוביל אותה לבריכת השחייה.
נעימה בינתיים סיימה תפוח אדמה נוסף בזמן שכל שאר הבנות עזבו מלבד סיביל שעדיין נאבקה עם החבל ואיכשהו הצליחה לקשור את עצמה.
אלינור נכנסה לאולם מספר אחד ומיד התחילה לצרוח וברחה באימה מהחדר.
"אני לא מסוגלת לעשות את זה!" צרחה אלינור באימה "זאת משימה בלתי אפשרית!"
מור נכנסה במקומה לאולם מספר אחד וצרחה גם היא, אך היא לא יצאה.
שלי בינתיים סיימה לצפות בסרט וקיבלה אף היא את הרמז לדו-קרב.
גלנדה וזיווית עמדו בקצה הבריכה.
"אני מזמינה אותך לדו-דו-דו-דו-דו-דו-דו-דו-דו-דו-דו-דו-קרב!" קראה גלנדה.
"בדו קרב של הבנות, כל אחת מהן תצטרך לשחות עד קצה הבריכה ובחזרה בזמן שילדים קטנים מריירים ומשתינים בבריכה, וגם תלמידים שונים זורקים עליהן כדורי ברזל." הכריז המנחה.
גלנדה וזיווית קפצו פנימה והתחילו לשחות לצד השני בזמן שהבריכה הצהיבה מהילדים.
שלי הגיעה לבריכה והתכוננה נפשית לדו-קרב שלה נגד המפסידה.
ניקול בינתיים צרחה באימה מתוך האולפן שבו צפתה בפרסומת הארוכה והמתישה.
אלינור ברחה מאולם הסרטים ושפרה נכנסה במקומה לאולם מספר 2 לצפייה.
מור הצליחה לצפות בסרט עד תומו וקיבלה את הרמז שהוביל אותה לבריכה.
נעימה סיימה סופסוף את תפוחי האדמה ורצה לקבל חבל בזמן שסיביל הייתה תקועה בחבל.
גלנדה הגיעה ראשונה לקצה הבריכה ויצאה ממנה במהירות וקיבלה את הרמז הבא בזמן ששלי קפצה לבריכה ועמדה להתחרות נגד זיווית.
גלנדה קראה את הרמז "לכי לקיוסק של הבריכה שם תזמיני מוח פרה ואת תצטרכי לאכול את כל זה. רק כאשר תסיימי תקבלי את הרמז הבא."
גלנדה רצה לקיוסק בזמן שניקול הגיעה לבריכה.
שפרה סיימה לצפות בסרט ועלתה למכונית בשביל לסוע לבריכה. אלינור נאבקה בסרט באולם מספר שתיים אבל עדיין ברחה ממנו.
נעימה הגיעה גם היא ונכנסה לאולם מספר שלוש שם צפתה בסרט.
בינתיים גלנדה לקחה לעצמה את צלחת המוח מעוררת התיאבון… להקיא.
"נההה" אמרה גלנדה "אני דוחה יותר" והתחילה לאכול.
זיווית ושלי בינתיים התחרו בבריכה בזמן שניקול ואלינור חיכו.
בינתיים סיביל נחתכה מהחבלים ודיממה.

עד כאן לפרק זה.

בפרק הבא: תחנת הסיום של קטע המירוץ הראשון מגיעה. מי תהיה האחרונה להגיע שתודח מהתחרות המירוץ לפדגוגיה?


תגובות (1)

לבי לבי על המודחת האחרונה ולך אור י'קירי מה אומר לך מקסים נפלא נהדר ממני בהמון אהבה בקי ♥♥♥

18/02/2012 02:24
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך