המירוץ לפדגוגיה – פרק 5 – סיום קטע המירוץ הראשון

Estonian 18/02/2012 672 צפיות 5 תגובות

בפרקים הקודמים של המירוץ לפדגוגיה: גלנדה, שלי ואלינור כבר הגיעו לנקודת הסיום של קטע המירוץ הראשון. ניקול וזיווית מתחרות על המקום הרביעי. שפרה ומור מתחרות בדו-קרב ונעימה ואנה מחכות בבריכה, אך אנה תהיה הראשונה להתחרות נגד המפסידה. סיביל עוד תקועה במשימת הסרט.

"ניקול" הכריז המנחה "את הגעת במקום הרביעי!"
"ישש!!!" קראה ניקול וחיבקה את זיווית שעמדה לידה.
"זיווית" השתתק המנחה.
"נו כבר!" קראה זיווית "תגלה לי באיזה מקום אני!"
"את הגעת במקום…… החמישי!" קרא המנחה.
"כן!!!!" צרחה זיווית ושתיהן הלכו יחד למאחורי הקלעים.
מור ניצחה את שפרה בדו-קרב ורצה מהר לאכול את מוח הפרה, בזמן ששפרה ואנה קפצו לבריכה על מנת להתחיל את הדו-קרב.
סיביל ברחה מהאולם בו הקרינו את הסרט של ג' יפית. היא שאפה אוויר ואז חזרה לאולם.
נשמעו צרחות נוראיות מהאולם.
"זה רק הולך ומחמיר!!" היא צרחה.
בינתיים מור הקיאה את מוח הפרה וניסתה לאכול עוד ביס.
אנה ניצחה את שפרה בדו-קרב והיא רצה לאכול את מוח הפרה בקיוסק בזמן ששפרה ונעימה התחילו את הדו-קרב שלהן.
מור נתקעה בחצי בזמן שאנה ניסתה לאכול את מוח הפרה כמה שיותר מהר.
שפרה הייתה באמצע הבריכה וכבר עמדה לנצח את נעימה, אבל אז ילד אחד נשך לה את הכתף ולא הרפה בזמן שהיא שחתה והוא רייר עליה. נעימה עקפה את שפרה אבל שפרה הגבירה מהירות.
אנה סיימה את מוח הפרה ועלתה למכונית שלה בזמן ששפרה ניצחה את נעימה בדו-קרב.
שפרה רצה לקיוסק בשביל לקבל את מוח הפרה שלה.
מור עדיין אכלה את המוח בזמן ששפרה התחילה לזלול.
"אנה" אמר המנחה "את הצוות שהגיע במקום השישי"
אנה התחילה לבכות והלכה למאחורי הקלעים.
סיביל בינתיים ניסתה להמשיך לצפות בסרטון שבו בינתיים ג' יפית הזמינה למסיבת התה שלה דינוזאור ירוק שהיה דומה למאיה ישעיהו.
שפרה אכלה עוד ממוח הפרה בזמן שמור התקשתה לאכול.
נעימה ישבה על שפת הבריכה וחיכתה לסיביל שבינתיים ראתה את הסרט בלי לצאת החוצה מהאולם והיא כבר רצה למכונית שלה בשביל להגיע לבריכה.
מור סיימה את מוח הפרה וקיבלה את הרמז הבא שהוביל אותה לספסל חסר החשיבות.
"מור" הכריז המנחה כשהיא הגיעה "את הצוות שהגיע במקום השביעי!"
"ישש!!" קראה מור והלכה גם היא למאחורי הקלעים.
שפרה סיימה את מוח הפרה ויצאה לאוטו שלה בדיוק שסיביל הגיעה לבריכה.
נעימה וסיביל התחילו את הדו-קרב ביניהן.
"שפרה" הכריז המנחה "את הצוות שהגיע במקום השמיני. איך ההרגשה?"
"מתסכלת" אמרה שפרה "אבל אני אסתדר, בכל מקרה, אני יותר נוראה."
לפתע גלנדה הגיעה ונתנה לה סטירה מצלצלת.
נעימה ניצחה את סיביל בדו-קרב ורצה לאכול את מוח הפרה בזמן שסיביל חיכתה חמש דקות כעונש המתנה.
נעימה התקשתה לאכול את מוח הפרה בזמן שסיביל סיימה את ההמתנה והתחילה לזלול את מוח הפרה.
שתיהן אכלו באותה המהירות מאז וסיימו באותו הזמן. הן רצו למכוניות שלהן, כל אחת.







"נעימה!" קרא המנחה "את הצוות שהגיע במקום התשיעי!"
"יש!!" קראה נעימה והתחילה לרקוד ורצה למאחורי הקלעים.
סיביל רצה וקפצה על השטיח.
"סיביל" אמר המנחה "את הצוות שהגיע אחרון. את מודחת מהמירוץ, התקשרו אלינו מהבית שלך, אמא שלך נהרגה, אבא שלך בכלא, אחיך עבר מדינה, בעלך נטש אותך. איך ההרגשה?"
סיביל התחילה לבכות.
"אני מצטער" אמר המנחה "אבל בשבילך המירוץ לפדגוגיה הסתיים."


בפרק הבא של המירוץ לפדגוגיה: קטע מירוץ חדש עם משימות חדשות.


תגובות (5)

גלנדה???? כולנו יודעים מי זו גלנדה! מה אתה זומם?!?!?!?!

18/02/2012 08:46

אני מחכה בקוצר רוח שתמשיך לעלות סיפורים אתה קורע

18/02/2012 09:45

תודה רבה יונתן, וכן אלון, זאת אכן גלנדה.

18/02/2012 10:27

אני לא יודעת למה אבל אני שמתי לב שההומור פה יותר מידי צפוי חחח ואני לא אומרת שזה לא טוב… סתם דעה..
סדרה ממש נחמדה, ובקשר לגלנדה.. אתם מתכוונים לשחקנית או שאני בכלל לא מכיוון?

18/02/2012 10:51

בספר אנגלית שלנו היה תרגיל זיכרון אז היו גם אנשים אז בין היתר הייתה שם גם גלנדה. זה הכל.

18/02/2012 10:58
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך