המירוץ לפדגוגיה – פרק 6

Estonian 21/02/2012 807 צפיות 3 תגובות

בפרקים הקודמים של המירוץ לפדגוגיה: כל הבנות הגיעו לתחנת הסיום, וסיביל, שהגיעה במקום העשירי הודחה ובכך הייתה הראשון לעזוב את המירוץ לפדגוגיה.

"הספסל הזה, שאין בו שום דבר מיוחד, או שום דבר מעניין, מלבד היותו אתר לא-תירותי בעליל, הוא גם התחנה הראשונה במירוץ לפדגוגיה!" הכריז המנחה."גלנדה שהגיעה ראשונה לתחנה, תהיה הראשונה לצאת לקטע המירוץ הבא."

גלנדה פתחה את המעטפה בזמן שבחוץ שרר חושך.
"לכי לדוכן המיץ של מר וויגלפליקס שבמגרש החנייה של המכולת, שם יחכה לך הרמז הבא" קראה גלנדה. היא רצה לחנייה ושם היא מצאה את הרמז שלה בתיבה.
"כעת שתי כוס מלאה של מיץ האשכוליות של מר וויגלפליקס, רק כאשר תסיימי את כל הכוס תקבלי את הרמז הבא" קראה גלנדה. היא באה למר וויגלפליקס. "תביא לי כוס מיץ אשכוליות, בבקשה"
הוא מזג לה.
הוא לחש לה בסוד "המרכיב הסודי הוא פולוניום מועשר."
"נההה" אמרה גלנדה "אני גרועה יותר… או לא… אם רק הייתי יודעת מה זה בכלל פולוניום מועשר." היא שתתה את כל הכוס.
שלי בינתיים הגיעה לתחנה.
"לכי לדוכן המיץ של מר וויגלפליקס שבמגרש החנייה של המכולת, שם יחכה לך הרמז הבא" הקריאה שלי בקול רם. היא רצה לחנייה בזמן שגלנדה קיבלה את הרמז הבא.
"סעי לגשר התנינים הגדול, שם יחכה לך הרמז הבא" הקריאה גלנדה. היא רצה מהר למכונית שחיכתה לה בחנייה.
"לכי לדוכן המיץ של מר וויגלפליקס שבמגרש החנייה של המכולת, שם יחכה לך הרמז הבא" הקריאה אלינור, בזמן ששלי כבר התחילה לשתות וגלנדה הייתה ברבע הדרך לגשר.
היא רצה לחנייה ושלי, שמיהרה לאוטו שלה.
"משהו גנב לי את הסמל!!" היא צרחה בפאניקה.
"סמל?" שאל מר וויגלפליקס.
"אני לא יכולה לנסוע במכונית ללא סמל!" קראה שלי. היא התחילה לבכות בזמן שאלינור שתתה מהר את המשקה כדי לעקוף את שלי.
גלנדה כבר הייתה בחצי הדרך לגשר, בזמן שניקול קרעה את המעטפה וקראה את הרמז.
שלי המשיכה לבכות בזמן שאלינור נכנסה למכונית והתחילה לנסוע.
ניקול בינתיים שתתה את כל המשקה ונכנסה אף היא למכונית בזמן ששלי הכריחה את צוות התוכנית לחפש את הסמל, או לספק לה סמל חדש.
זיווית בדיוק יצאה מאחורי הקלעים והתחילה לקרוא את הרמז הראשון.
השמש כבר התחילה לעלות. גלנדה הגיעה לגשר התנינים שם היא פתחה את הרמז הבא שלה.
"קפצי לנהר שורץ התנינים הזה, שם, בקרקעית תחכה לך תיבת אוצר שאותה תפתחי, תקחי ממנה את החפץ ותצאי לגדה." היה כתוב ברמז.
זיווית שתתה את כוס מיץ האשכוליות שלה בזמן שאלינור טעתה בדרך ובטעות הגיעה לרפת הפרות.
ניקול הצליחה לעקוף את אלינור.
אנה בינתיים נעמדה בתחנה והתחילה לקרוא את הרמז שלה.
ההפקה סופסוף הצליחה להביא לשלי את הסמל שלה והיא התחילה בנהיגה, והיא יצאה קצת אחרי זיווית לדרך.

עד כאן בפרק הזה.

בפרק הבא: כיצד יגיבו הבנות למשימה בה יהיה עליהן להשתכשך עם תנינים, וגם, החידה הקשה ביותר שעמדה אי-פעם לפני הבנות. כל זאת ופחות, בפרק הבא.


תגובות (3)

וואוו.
חוש ההומור שלך לא משתנה הא?
עוד סיפור קומי אדיר שחסר לך שלא תמשיך לכתוב :)

21/02/2012 11:17

מעולה שאת כאן! סופסוף סימן חיים! מיד לסקייפ! ותודה.

21/02/2012 11:31

היי אור אמנם אותי אינך מזמין לסקייפ ☺☺ אך ברשותך אני מבקשת להגיב לסיפור שלך במלה אחת יחידה "מקסים"♥♥♥♥

21/02/2012 12:14
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך