המירוץ לפדגוגיה – פרק 7

Estonian 21/02/2012 802 צפיות תגובה אחת

בפרקים הקודמים של המירוץ לפדגוגיה: אחרי שלשלי נגנב הסמל של הרכב, היא ירדה ממקום שני למקום חמישי. גלנדה הגיעה כבר לנהר התנינים, ניקול, אלינור, זיווית ושלי בדרך אל הגשר. אנה התחילה את המירוץ בזמן שמור, שפרה ונעימה עדיין מחכות לזמן שלהן להתחיל את קטע המירוץ.

אנה רצה לעבר דוכן המשקאות של מר וויגלפליקס, בזמן שגלנדה כבר התכוננה לקפיצה לנהר שורץ התנינים. היא קפצה במהירות וצללה עם המשקפת שלה, ואז היא ראתה את התיבה. תנינים התכוונו לנגוס לה את הרגל אבל היא שאגה עליהם, איכשהו מתחת למים וצללה עוד לתיבה.
ניקול הגיעה לגשר התנינים ופתחה את הרמז שלה.
אנה רצה למכונית שלה, ומור פתחה את המעטפה שלה.
גלנדה פתחה את התיבה ושלפה משם מצפן ענקי. היא עלתה למעלה בזמן שהתנינים ניסו לאכול אותה אבל היא אכלה אחד מהם במהירות והאחרים התרחקו ממנה.
גלנדה יצאה מהמים בדיוק כאשר ניקול התכוונה לקפוץ למים. אלינור הגיעה גם היא ומיד אחריה זיווית ושלי.
אנה כבר הייתה בחצי הדרך, ומור ברבע, כאשר שפרה שתתה את מיץ האשכוליות.
גלנדה ניסתה למצוא את הצופן המוטבע במצפן בזמן שניקול קפצה פנימה והמים נצבעו באדום בגלל שניקול פתחה ויטמינצ'יק מתחת למים.
אלינור קפצה גם היא לצלילה, זיווית קפצה במהירות בעוד ששלי קודם כל הרגישה צורך להכניס את הרגליים לאט לאט.
בינתיים אנה כבר הגיעה בזמן שגלנדה הצליחה להבין את התחכום שמאחורי המצפן, וגילתה שהוא מצביע תמיד על הצפון, אבל היא עדיין לא פתרה את החידה של המצפן.
אנה קפצה למים ועקפה את שלי שהשתכשכה בנהר ושכחה שהיא צריכה לחפש מצפן.
ניקול עלתה מעל המים עם המצפן שלה, בזמן שאלינור ככל הנראה נטרפה על ידי תנין.
זיווית עלתה מעל פני המים והלכה לגדה לנסות לפתור את חידת המצפן.
גלנדה הבינה לפתע שאם שוברים את המצפן יוצאת המחט. המחט הצביעה לכיוון ממנו הגיעה והיה בה פתק שהיה כתוב בו "חזור לדוכן המשקאות של מר וויגלפליקס."
גלנדה זרקה את המחט לפח יחד עם המצפן ועלתה לאוטו שלה.
זיווית ראתה את גלנדה עושה את זה אז גם היא עשתה ואז גם היא עלתה לאוטו שלה בדרך חזרה לדוכן של מר וויגלפליקס, אך לפני זה, היא גנבה את הסמל של המכונית של שלי.
אנה בינתיים יצאה גם היא עם מצפן.
מור הגיעה גם היא בדיוק ששלי החליטה להיכנס למים.
נעימה נכנסה לרכב שלה, אחרי ששתה את מיץ האשכוליות של מר וויגלפליקס. שפרה הקיאה את המשקה ונאלצה לשתות עוד כוס שלו, וכך נעימה עקפה אותה.
אלינור סופסוף עלתה עם מצפן, ועם יד אחת פחות ואז היא התחילה לנסות לפתור את החידה.

עד כאן לפרק הזה.

בפרק הבא: מה יקרה כשהבנות ייאלצו לשחזר את מיץ האשכוליות של מר וויגלפליקס? האם שאר הבנות ייפתרו את החידה? כל זאת בפרק הבא.


תגובות (1)

איזה כייף שאני המגיבה הראשונה : אהבתי מאד מאד בקי ♥

21/02/2012 12:16
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך