המירוץ לפדגוגיה – פרק 8

Estonian 22/02/2012 749 צפיות תגובה אחת

בפרקים הקודמים של המירוץ לפדגוגיה: זיווית וגלנדה פתרו את חידת המצפן וכרגע הן בדרך לדוכן המשקאות של מר וויגלפליקס. ניקול, אנה ואלינור מנסות לפתור את החידה של המצפן, בזמן ששלי, מור וענימה מחפשות את המצפן בנהר. שפרה הקיאה את המשקה של מר וויגלפליקס ונאלצה לשתות כוס חדשה.

שפרה שתתה עוד כוס מהמשקה.
"הסוד במשקה הוא פולוניום מועשר" אמר לה מר וויגלפליקס ואז נתן לה את הרמז הבא אחרי ששתתה בהצלחה את המשקה שלה. היא נכנסה למכונית ונסעה לגשר שמעל נהר התנינים הסוער, בו בינתיים שלי חיפשה סופסוף את התיבה בנהר בזמן שמור עלתה חזרה לנשום אוויר.
ניקול ניסתה לפתור את החידה, עד שלבסוף התייאשה וזרקה את המצפן והוא נשבר והיא גילתה את הפתק שהוביל אותה חזרה לדוכן המשקאות של מר וויגלפליקס.
גלנדה הגיעה לדוכן המשקאות.
"כעת, עליך לשחזר את מיץ האשכוליות שלי" אמר וויגלפליקס והצביע על העמדות. גלנדה בחרה את אחת העמדות והתחילה לנסות להכין משלל המרכיבים את המשקה.
זיווית הגיעה מיד אחרי שגלנדה סיימה לבחון את כל המצרכים והתחילה להכין את המיץ.
ניקול בינתיים הייתה בחצי הדרך בדיוק כששפרה הגיעה לנהר.
אנה ניסתה לפתור את החידה.
מור עלתה על פני המים כשהיא אוחזת במצפן ובכך עקפה את שלי שעדיין חיפשה את המצפן.
נעימה גם היא חיפשה את התיבה, ושפרה בדיוק קפצה למים.
אור היום כבר זרח על מגרש החנייה וגלנדה סיימה להכניס את הרכיב האחרון למשקה והגישה למר וויגלפליקס.
"גרוע" הוא אמר וירק את המשקה.
"נההה…." אמרה גלנדה "אני גרועה יותר."
היא חזרה להכין את המשקה בזמן שזיווית ניסתה גם היא לאתר את המרכיבים.
ניקול הגיעה לחנייה ושמעה את ההוראות ממר וויגלפליקס.
אנה ואלינור החליטו לכרות ברית ולנסות לפתור יחד את חידת המצפן.
שלי בינתיים נחטפה על ידי תנין והוא הוביל אותה למעורה שלו, בו חיו עוד שלושה תנינים וחמישתם התחילו לרקוד ביחד.
שפרה עלתה לגדת הנהר עם מצפן, והשאירה את נעימה אחריה.
זיווית הגישה למר וויגלפליקס את המשקה שהיא הכינה.
"גועל נפש, רפש, חרש, קרש, גועל נפש!" הוא צעק ושפך את המשקה על הרצפה.
גלנדה התייאשה ופשוט הלכה לדוכן שלו ומזגה כוס והביאה לו.
"מצוין!" הוא אמר והושיט לה את הרמז הבא.
"מצאי עץ רנדומלי בחורשה הקרובה ביותר – זוהי התחנה של קטע המירוץ הזה" היה כתוב.
גלנדה עלתה למכונית כדי לנסוע לחורשה.
ניקול הגישה למר וויגלפליקס את המשקה שהיא הכינה.
"חסר לך את המרכיב הסודי!" הוא אמר לה במבט מטורף.
זיווית בינתיים שפכה קצת חומצות ביסוסוסיסנטיות שהיא זכרה שישנן עקב הפרסומת של ג' יפית. היא הגישה את הכוס שלה למר וויגלפליקס.
"מעולה!" קרא והביא לה את הרמז הבא.

עד כאן לפרק זה.

בפרק הבא של המירוץ לפדגוגיה: מה יקרה כאשר שאר הבנות יכינו את המשקה? מי תגיע ראשונה לתחנת הסיום של קטע המירוץ השני? כל זאת בפרק הבא.


תגובות (1)

מקסים ♥

22/02/2012 10:17
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך