DemonSlayer
משעמם לי מאוד.

המסע לעבר השוקולד המוזהב-הקדמה(כן,משעמם לי מאוד בחיים)

DemonSlayer 26/09/2013 790 צפיות תגובה אחת
משעמם לי מאוד.

זה סיפור שאני וחברים שלי מהשכונה המצאנו כי היה לנו *מאוד* משעמם.לכן כל הדמויות שהמצאנו יהיו שם.

דמות ראשית:נוקי.
גיל:13.
מראה:שיער בלונדיני,עיניים צהובות,לובש חולצה לבנה עם שוקולד מצוייר עליה.לובש מכנס ארוך ושחור.
תיאור:אוהב שוקולד,הוא לא מאוד שמן,כשהוא מתעצבן יוצאות לו קרניים שחורות,זנב שחור ויש לו פה של מפלצת.אוהב לרכב על אלפקות.

שם:פוקי.
גיל:13.
מראה:ילד שמן,שיער שחור וחליפה שחורה.
תיאור:לא אוהב לאכול הרבה(כן בטח..)אוהב בטירוף שוקולד,אוהב להתעלל בנוקי ולדחוף לו שוקולד לגרון.(ככה נוקי למד לאהוב שוקולד.)כשהוא מתעצבן הוא הופך לכדור באולינג ומוחץ את אויביו.
אוהב להרוג דינוזאורים עם משקפי שמש.

שם:לוקי.
גיל:13.
מראה:ילד במבנה גוף של מדוזה,שיער חום,לובש חולצה כחולה ומכנס לבן.
תיאור:אוהב שוקולד ובעיקרון כל דבר שיש בו קקאו,אוהב לירות קרני לייזר מהאף לעבר חייזרים,כשהוא מתעצבן הוא הופך לבלתי נראה ופשוט מתחפר באדמה ומקווה שמי שתוקף אותו יעלם.אוהב להתפלל לחזיר השמש.

אז יום אחד השלושה שיחקו מחניים ושמו לב לשער לעולם אחר.הם נכנסו לשער כי השוקולדים שלהם קפצו פנימה.השוקולד של פוקי נדרס על ידי לאמה במכונית,השוקולד של לוקי דרך על צב-מוקש ומת.
לעומת זאת השוקולד של נוקי הפך למלך השוקולד,לשוקולד המוזהב.השלושה יוצאים למסע כדי למצוא את השוקולד המוזהב ולתת לנוקי לאכול אותו.

(הייתי מאוד משועמם שהמצאתי את זה)


תגובות (1)

XDDD

26/09/2013 07:50
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך