הסטארטאפ הספורטיבי שלי

ארווין קליין 06/08/2019 733 צפיות אין תגובות

השבת עוד פעם הפסדתי בטניס, בצורה מחפירה. נמאס כבר להפסיד.
אבל פתאום עלה לי רעיון לסטרטאפ מטורף, שגם יכניס לי הון תועפות וגם יפטור אותי מהתסכולים שלי. מה שנקרא: מעז יצא מתוק. (יכול להות שצריכים לכתוב היום: מאז יצא מתוק, שכן זה קרה כבר מזמן…)
והרעיון, כמה פשוט ככה גדול: להכריז על משחק טניס ביני לבין סרינה וויליאמס! סרינה, המלכה (או אפילו אפשר לקרוא לה הנתניהו) של הטניס העולמי, שהיא ואחותה שולטים בו ללא מצרים כבר שנים.
תארו לעצמכם, איזה סיכוי מטורף יש פה, לטובת צד אחד. מצב כזה יעלה את הזכייה של מי שיהמר עלי לסכומים אסטרונומיים. והרי כבר הוכח, שכל פעם שמפעל הימורים מסוים, מגריל פרס ענק, המשתתפים באים בהמוניהם!
מצד שני, אם מישהו יאות להמר עלי, הוא יכול לפתוח בקמפיין נוסח: התקווה הלבנה הגדולה. הוא יכול לשחק לידיהם, של רבים, שלא אוהבים את זה שהשחורה הזאת השתלטה על הספורט הלבן. כמובן שכוונתי בתקווה הלבנה הגדולה, לקרב האגרוף ההיסטורי שנערך בין מתאגרף לבן לשחור, במטרה לנפץ את אחיזת הכתר של השחורים בעולם האגרוף.

אזי אנשים שרוצים להמר עליי, יכולים לשלוח לי מאמנים מעולים, שיתדרכו אותי לקראת המשחק.
אם המשחק יהיה בעל סיבוב אחד של משחקון קצר, אזי גם אני, בכושר הירוד שלי, לא אסבול מנחיתות מול סרינה.
ותארו לעצמכם את הקהל. השם "התקווה הלבנה הגדולה", יגרום לכך שכולם יהיו שונאי שחורים מושבעים. הם יעודדו אותי בטירוף וישרקו שריקות בוז לסרינה, עד שלא תוכל ממש לתפקד. זה כמובן יהיה משחק מחוץ לכל ליגה ולכל מסגרת רשמית. משהו בסגנון קרבות רחוב של פעם. בשם התקווה הלבנה הגדולה, כוונתי לקרב האגרוף המפורסם בהיסטוריה, שבו ניסה מתאגרף לבן, להביס אלוף שחור עור.
בתנאים כאלה, מספיק רגע של היסח הדעת, ואוכל לגנוב נקודה פה ונקודה שם. כלומר, יש לי סיכוי מסוים, גם אם אפסי. ומישהו ייקח אותו, אם יעמדו על הפרק סכומי כסף כבירים כאלה!
זה מה שנקרא: הניתוח הצליח והמטופל מת. אני יכול לגרוף סכום כסף נאה, גם אם מי שיהמרו עליי יפסידו את כל כספם.
וכבר היו דברים מעולם.
למשל משחק הטניס שנערך בשנת 1973 בין בילי ג'ין קינג לבין בובי ריגס ונועד לנפץ את המיתוס שהאישה נחותה מהגבר. המשחק הפך לאחד מאירועי הספורט המפורסמים בכל הזמנים.

כל זאת עוד לפני שהזכרתי בכלל, את פרסום החינם שיקבל הסטרטאפ הזה שלי. שהרי עניין השם: התקווה הלבנה הגדולה, יעורר מהומות אלוהים בתקשורת וכולם ידברו ויכתבו על הגזענות שמסתתרת פה.
בקיצור בכל מקרה, גם אם אפסיד, אצא מהעסק הזה מפורסם ועשיר מאוד!
ואם מישהו מתעקש עדיין, לא לקנות את הרעיון שלי, אזי הוא גזען שונא לבנים מושבע. כמו שאני זוכר פעם שחור בחנות צבעים, שהזמין צבע לבן מט וביטא את השם כמו לבן מת. אולי אני אפילו אתבע אותו אישית, על שהלבין פניי ברבים!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך