הסיפור ה – 100 שלי. הפנימיה 3 – פרק 34

Estonian 28/09/2011 965 צפיות 17 תגובות

קודם כל בחרתי שהסיפור ה – 100 שלי יהיה הפנימייה כיוון שזאת סדרה שאני גאה בה. דבר נוסף, הפרק הזה הוא הראשון מבין שלושה חלקים שהוצע על ידי חברי סהר (Sahar123) והוא גם מתכוון לקחת את זה למקום שלו בסיפורים שלי "משפחה בין כוכבים" (מאוד מומלץ דרך אגב) וגם מספר המזל שלו הוא 43 והפרק הזה זה רק הפוך – 34 ולכן החלטתי שזה הפרק החשוב ביותר כי הוא גם הסיפור ה – 100 שלי וגם הוא נוצר מרעיון של סהר. תודה שקראתם את הקטע פתיחה הזה ואני מקווה שתמשיכו לקרוא את כל שאר הסיפורים שלי.
אור (Estonian)

*שינוי זהות חלק א'*

בניתי ערמה של קלפים וקיוויתי שזה לא יפול. ארצות הברית המשיך לאכול מק-אבן ובאיזשהוא שלב היה חייב לקפוץ על הרצפה וזה הפיל לי את כל המגדל עוד לפני שהספקתי לצלם.
"מסיבת תה אצל בריטניה!" אמרה שבדיה מהדלת.
אני רצתי לשם כדי לברוח מארצות הברית השמן ההוא.
כשנכנסתי ראיתי את כולם יושבים יפה על הספות עם תה ביד.
"מה קרה?" שאלתי "איפה כל הריבים?".
"זה מיצה את עצמו" אמר אזרבייג'אן.
"כל כך משעמם" התלוננה בוליביה.
"יש לי רעיון!" אמר פתאום או"ם שנכנס מהדלת.
"מה?" שאל אנטרקטיקה.
(למי שתהה – אנטרקטיקה חזר להיות איש רגיל אחרי כמה שעות).
"במשך שבוע שלם, כל אחד מכם ינסה לחקות מישהו אחר באופן מושלם" אמר או"ם "רוצים?".
כולנו היינו משועממים אז אמרנו כן.
"מעולה הנה ההחלפות:
ישראל – איראן
ברזיל – ארצות הברית
גרמניה – רוסיה
איטליה – יוון
אנטרקטיקה – מצריים
שבדיה – נורבגיה
בריטניה – צרפת
אוסטרליה – נו זילנד
הודו – פינלנד
בלגיה – שוויץ
גיאורגיה – ליטא
סין – יפן
ארמניה – אזרבייג'אן
בלארוס – אייל שני
אסטוניה – הולנד
פורטוגל – ארגנטינה
קולומביה – פולין
לטביה – הונגריה" אמר או"ם "וזה סופי ואתם מוכרחים".
הוא פתאום נעלם.
הלכתי לאיראן. הוא נתן לי את החולצה שלו ואני נתתי לו את שלי.
"חבלה,חבלה, חבלה, אני מחבל!" אמרתי.
"חחחחחחחחחחחחחחחחחנוקה אני יהודי מסריח" אמר איראן.
החטפתי לו אגרוף אז הוא החטיף לי והתחלנו ללכת מכות.

ארצות הברית ניסה להידחק לתוך חולצת הכדורגל של ברזיל בזמן שברזיל התחיל לאכול מקים. הוא נגס במק-שבץ ומיד חטף שבץ. הוא פירכס על הרצפה. ארצות הברית דחף לו לפה מק-שומן מהיר וזה השמין לחלוטין את ברזיל. ארצות הברית התחיל לאכול כמה שיותר כדורי רגל כדי שיוכל להישאר ארצות הברית אבל לא עזר לו כלום. הוא היה חייב לשחק כדורגל.

רוסיה בלע שלושה בקבוקי שוורצקופף ואז הוא כבר פשוט הפך לגרמניה ב – 100%. גרמניה שתה וודקה וזה כבר הפך אותו לרוסיה. קינאתי בשניהם. הם לא היו צריכים לעבוד קשה.

יוון נחר בפינה ולכן איטליה הוריד לו את החולצה. פתאום יוון התעורר.
"מה קרה?" שאל יוון.
"אתה צריך להתחלף למשך שבוע איתי" אמר איטליה. הוא הלביש אותו בשריון, גלימה, חצאית קרב, קסדה ונתן לו חרבות.
"בשריון יש חומר שנקרא מגלומנוס. הוא הופך אותך למגלומן" אמר איטליה.
"שיהיה" אמר יוון.
איטליה ריחרח את החולצה ופתאום נפל על הרצפה ונרדם. הרחתי גם אני את החולצה ונפלתי ונרדמתי. כנראה שזה למה יוון כל הזמן ישן – יש לו גז שינה בחולצה או משהו.
בסופו של דבר איטליה התעורר, לבש את החולצה ולקח בקבוק אוזו. הוא היה יוון מצויין.
יוון בינתיים רץ במעגלים וצרח.

מצריים קפא מקור בזמן שאנטרטיקה מת מחום. "כל כך חם לי" התלונן אנטרקטיקה.

נורבגיה הסתובב עם פרצוף נגעל כל כך. החלטתי לעצבן אותו ולשרוק לו ואז לומר לו "שבדיה מותק". חטפתי על זה אגרוף רציני ונהיה לי פנס בעין. לא נורא. לאיראן עכשיו יש פנס בעין ולי לא.

אוסטרליה וניו-זילנד שניהם רקדו ריקודים טקסיים בלי סיבה. אפילו שהם היו יריבים נדמה היה שהם לא רבים.

פינלנד התקשה מאוד להצמיח אצבעות. הוא צבע את השיער שלו באדמה לחום ואת העור שלו לחום בזמן שהודו ניסה להילחם בעובדה שצומחות לו עוד ועוד אצבעות. הודו שיחק באנגרי בירדס. כאשר פינלנד שמע את הצליל של המשחק הוא פשוט ריחף לעבר המשחק ואז נזכר שאסור לו לשחק.
פינלנד הלך מחורפן ברחבי הפנימייה כל הזמן.

בריטניה הלך עם ורד ופלירטט עם בנים בכוונה כדי לחרפן את צרפת שבינתיים הלך כל שנייה לשירותים מרוב הקופאין שיש בתה. בריטניה שכח לספר לו שהוא שותה נטול קופאין, נטול מים ונטול תה.

בלגיה התאפקה מלנסות להיפטר מהאות א'. היא הביטה בקנאה בשוויץ שצרחה "אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא".

או"ם שם על כולנו קולרים שיספרו כמה פעמים אנחנו עושים עברות. הוא הבטיח פרס ענקי למנצחים.

המשך יבוא…


תגובות (17)

אני מאושר !!! הרעיון שלי יוצא לאור – טוב משתכננתי!!
מצרים בסוף כן התחלף עם אנטרטיקה, זה מושלם !!
אבל יותר מכל – אתה לא סיפרת עדיין על הקושי של אייל שני להיפרד מהעגבנייה התמימה שלו לטובת תפוחי אדמה. אתה מוכרח לספר על זה בפרק הבא!!!!
לקח לי כל כך הרבה זמן לרשום את התגובה דרך הפלאפון, אבל זה שווה את זה !
אני מאושר ומחכה להמשך !

28/09/2011 05:32

אתמולללללל הייייייייייית 80
איך מאה איךךךךךךךךךךךךך
העולם לא הוגןןןןן !!
טוב ,רשמית ניצחת : )
ולמרות שאני לא עוקבת אחרי הסיפור הזה (מבטיחה להשלים פערים!!) נכנסתי אליו כדי לומר לך מזלל טוב D:

28/09/2011 05:50

ביגפוט אוהב אתכם !!!
אני לא יכול לחכות לחלק הבא !!

28/09/2011 05:58

מזל טוב!;)
אהבתי את הפרק!(במיוחד את זה שאנטרטיקה התחלף עם מצרים;)
אבל טליה צודקת, 20 ביום זה קצת קשה לקרוא ודי מתיש…אולי תנמיך קצת את הקצב כי אני *כן* רוצה לעקוב אחרי זה אבל זה די קשה כ״כ הרבה בבת אחת…:/
;)

28/09/2011 06:06

בסדר. פרק אחד ביום. וסהר – לא רציתי פרק יותר מידי ארוך אז חלק מהתיאורים הראשוניים עומדים להגיע בפרק הבא שאני רוצה לסיים לכתוב עוד היום.
וטליה – יייאיי! ניצחתי אתכן!.

28/09/2011 06:21

הוא מפרס 2,3 או 4 ביום.
תבדקו לפי תאריך – היא ראתה אותו עם 80 לפני שבועיים בטח.

28/09/2011 06:21

כן !!! אני כבר מת לקרוא על אייל שני !!
לקחתי איתי לטיול את ספר המתטמטיקה כדי לעשות את עבודת הבית,
אבל בעיקר כדי להיזכר בלילי !!! אני אוהב דברים אדומים ! 

28/09/2011 06:24

אני כבר מתגעגע ללילי. לילי וענת הן מורות פשוט נפלאות. למה לא לקחת איתך ספר פיזיקה או חור שחור כדי להיזכר בענת?.

28/09/2011 06:39

O_O
אתם לוקחים ספרי פיזיקה לנופשים?!
כדי להזכר במורות?!
O_O

28/09/2011 06:40

סיפור ארוך……

28/09/2011 06:41

אני (וטלכו) הגענו למסקנה –
אתה לא ישן, לא הולך לבצפר, לא שומר שבת ולא נושם!!!
אתה רק מעלה סיפורייים!!!!
איייך אתה מצפה שנעקוף אותך אייך?!?!?!?!?

מזל טווב על 100 הסיפורים,
תמשיך לכתוב ואל תשכח לתת לי לעקוף אותך :)
שנה טוובה

28/09/2011 07:19

חחחחחחחחחחחחחחחחח נווופפפר טליי הרגתן אותי XD
אסטוניאן שליפצייק מזל-טוב לרגל 100 הסיפרים ! וסוף-סוף גם אצלך חופרים !
הפרק ממש יפה !

28/09/2011 07:52

חה חה, אתן תתפלאו לגלות שהוא חוזר הביתה ב- 8 לפעמים, הוא מעלה פיקס פוקס ( אני יודע, אור ).
ויהלה – זו הייתה בדיחה. אני לוקח ספר מתמטיקה כי.. יש לי שעורי בית 0-0

28/09/2011 08:15

נופר – הסוד שלי פשוט – בזמן שאני לא בבית אני חושב על הסיפורים. אני מתכנן אותם ואז כותב מהר ונותן לזה להישפך. וכן, אני לא עושה כלום חוץ מלהעלות סיפורים וזה למה אני לא נותן לך לעקוף אותי ;). זה הקטע.
ואיזה כייף שחופרים אצלי! אני מתרגש כל כך שתכף אני אלך להתקלח עם שוורצקופף. שנה טובה ומאושרת לכל בית ישראל!.

28/09/2011 08:17

וגרמני ! יחי השוורצקופף !!

28/09/2011 09:20

Deuschland Deuschland! Ich lieben Deuschland!.

28/09/2011 09:28

יפהההההה תמשיך, ומזל טוב :)
בהצלחה בהמשך הכתיבה שלך :)

29/09/2011 05:23
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך