Estonian
תודה לנופר שכתבה את השיר של יפן.

הפנימייה – פרק 101

Estonian 26/12/2011 1151 צפיות 3 תגובות
תודה לנופר שכתבה את השיר של יפן.

*פנימייהוויזיון 2*

"ברוכים הבאים בפעם השנייה לתחרות השירים הגדולה ביותר בעולם!" אמר או"ם "ועכשיו, הולנד עם השיר הכל".

"הכל אבל הכל זה בעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע" התחיל הולנד. אני מצטער, לא הייתה לי השראה". הולנד ירד מהבמה.

שבדיה עלתה על הבמה עם בובת דובי.
"טדי, הוא טדי, דובון קטן ושבדי, אני אוהב אותך המון, או טדי הדובון. טדי, הוא טדי, דובון קטן ושבדי, אני אוהב אותך המון, או טדי הדובון. טדי, הוא טדי, דובון קטן ושבדי, אני אוהב אותך המון, או טדי הדובון" ואז התנגנה מוזיקה וזמרים ברקע שרו "טדי. שבדי. המון. דובון".
בסופו של דבר, נדמה לי שהם חזרו על השורה לפחות חמישים פעמים ואז השיר נגמר.

ארצות הברית עמד להתחיל לשיר.
"אז למה שלא תרקוד איתי, זה יהיה נהדר! תרקוד איתי, אותך אני אוכל! מק-חוסם-עורקים, למה שלא תרקוד איתי?" והוא אכל ופשוט חטף שבץ.

יפן עלה על הבמה.
"ביק שזה אומר: הנה אני שוב משתתף לי בתחרות שירים. והפעם אני גם אנצח כי יש לי שיר מדהים, מעלף, מפחלץ. הפעם הולנד לא ינצח אותי וביגפוט לא יגנוב את מקומי. אני אאכיל אתכם בסושי ואתן לכם לצפות באנימציה יפנית שנתנה לי את ההשראה לשיר המהמם הזה. אני אהיה כוכב הפנימייה בזכות השיר המדהים הזה ואשתלט על העולם!! אני אאכיל את או"ם בנודלס".
"יפן די!" צעק או"ם "אוף!".

אסטוניה עלה על הבמה.
"קפיץ הוא רק קפיץ ורוב האחרים הם חוטים והוא משתרך לאורך מרחקים ארוכים אבל הקפיץ, הכוח שלו הוא רק קבוע הקפיץ כפול ההתארכות. מה היינו עושים בלי הוק? העולם לא היה יכול לחשב כוח קפיץ וכולם היו מתים".

צרפת עלה על הבמה.
"בום בום בום גלקטקה, בום בום בום גלקטקה, בום בום בום גלקטקה, בום בום בום גלקטקה, בום בום בום גלקטקה, בום בום בום גלקטקה, בום בום בום גלקטקה, בום בום בום גלקטקה, בום בום בום גלקטקה, בום בום בום גלקטקה, בום בום בום גלקטקה, בום בום בום גלקטקה, בום בום בום גלקטקה, בום בום בום גלקטקה, בום בום בום גלקטקה, בום בום בום גלקטקה, בום בום בום גלקטקה, בום בום בום גלקטקה, בום בום בום גלקטקה, בום בום בום גלקטקה, בום בום בום גלקטקה, בום בום בום גלקטקה, בום בום בום גלקטקה".
"זה מוכר לי" לחשתי לרומניה לידי.
"אולי, אבל יש לזה מילים עמוקות" אמר לי רומניה.

פולין עלתה על הבמה.
"תלבש סוודר! כן כן, תלבש סוודר! כי קר בחוץ. חורף בחוץ. מרק עוף בפנים אבל תלבש סוודר כי חורף בחוץ. מי שיוצא ללא סוודר מת, כי חורף בחוץ. קר. צינון. מחלות. אז תלבש סוודר! כי חורף בחוץ. תלבש סוודר. זאת ההזדמנות שלך להיות ילד טוב של פולין. כי חורף בחוץ".

עליתי על הבמה.
"אני אוהב אותך" אמרתי "מוקדש ללוקסמבורג".
לוקסמבורג התחילה לצרוח "אההההההההההההההההההההההההההה!!!" ולבכות ולהתרגש ולצרוח.
"וואו" אמרו הרבה.
עמדתי לשיר אבל אז דחפו אותי מחוץ לבמה בשביל בלארוס.

בלארוס עלתה על הבמה ודחפו אותי מהבמה.
"זר, לקחת לי את תפוחי האדמה. לקחת לי את החיים. לקחת לי את האהבה. זר. נכנסת לחיי וגנבת את תפוחי האדמה שלי. זר, לקחת לי את תפוחי האדמה. לקחת לי את החיים. לקחת לי את האהבה. זר. נכנסת לחיי וגנבת את תפוחי האדמה שלי".

רומניה עלה על הבמה.
"הלפטופ של השכנים, הוא לא הלפטופ שלי, אבל אני רוצה אותו. אני צריך לקחת אותו, לא רק רוצה, את הלפטופ של השכנים שלנו. הלפטופ של השכנים הוא יפה, קטן, כסוף ומדהים. הוא יקר וכייפי. הלפטופ של השכנים צריך להיות שלי!"

גרמניה עלה על הבמה.
"Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja".

בלגיה עלתה על הבמה.
"אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאלוואי שהייתם מקשיבים פעם אחת. רק פעם אחת. הייתם מבינים שניסיתי כל פעם להגיד משהו חשוב שעשיתי אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא. אוף איתכם. צאו החוצה ותמותו מהחורף בחוץ".


תגובות (3)

יוואוו איזה שירים קורעים!!!
תמשייך

28/12/2011 04:20

מדהים 100המם נפלא ברוך כישרונות שכמוך ממש נפלא תמשיך והמון בהצלחה ממני באהב לאור המקסים מבקי ♥♥♥

28/12/2011 04:53

חחח ענקק…. מסכן ישראל:))

28/12/2011 06:17
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך