הפנימייה – פרק 103

Estonian 29/12/2011 872 צפיות אין תגובות

•דברים שלא רואים – חלק ב'•

פתאום הבנתי למה כולם משחקים בזה. לא הצלחתי להוריד את זה מהיד שלי. הלכתי במסדרון בזמן שאני משחק ואז נתקלתי בפינלנד.
"פינלנד!" קראתי לו "איך עשית משחק כל כך ממכר?!".
פינלנד התחיל לצחקק בקול רם.
"מה?" שאלתי בזמן שהשלכתי ציפור כחולה ולחצתי על המסך כדי שתתפצל לשלושה חלקים.
"הנקמה שלי" אמר פינלנד.
"במי?" שאלתי פתאום בחשש.
"בכם" אמר פינלנד "התעלמתם ממני, ועכשיו אני אשלוט בכולם".
"מה?!?!" שאלתי.
"רוצה את אנגרי בירדס ריו?" שאל פינלנד.
"כן!" אמרתי ושכחתי מכל מה שפינלנד אמר לי.
הוא הוריד לי כמה משחקים ואז נתן לי לשחק.
בהדרגתיות כולם התחילו לשחק בזה עד שזה השתלט על כולם. באיזשהו שלב נגמרה הבטרייה לאייפון שלי ואז נזכרתי בכך שפינלנד מנסה להשתלט על כולנו.
"רומניה!!!" צעקתי.
רומניה היה בחדר שלו, הוא לא שיחק באנגרי בירדס אלא היה עסוק בלשמוע מוזיקה.
הורדתי ממנו את האוזניות "אני צריך שתגנוב משהו".
הוא חייך חיוך של פסיכי פתאום.
"אין בעייה!" הוא אמר "מה לגנוב?".
"היי! איפה הארנק שלי?!" שאלתי.
רומניה הביט אל התקרה ועשה מבט של "זה לא אני".
"בכל מקרה, תגנוב לכולם את האייפונים" אמרתי לו.
"חיכיתי שנים עד שמשהו יגיד את זה!" קרא רומניה. בינתיים הוא רץ לגנוב מכולם בזמן שאני שמתי את האוזניות על האוזניים שלי. שמעתי את המוזיקה של רומניה:
"לשאוף, לנשוף, לשאוף, לנשוף, לשאוף, לנשוף, לשאוף, לנשוף, לשאוף, לנשוף, לשאוף, לנשוף, לשאוף, לנשוף, לשאוף, לנשוף, לשאוף, לנשוף, לשאוף, לנשוף, לשאוף, לנשוף, לשאוף, לנשוף, לשאוף".
בינתיים הלכתי לגנוב משהו מאו"ם כדי לעקוף את רומניה.נכנסתי לחדר של או"ם. ראיתי שם פרחים ושוקולד. היה כתוב ליד זה פתק. לשלוח מחר בשעה 10:00 כשהדואר פתוח.
מעניין מי זאת החברה הסודית של או"ם.
בכל מקרה, באותו היום כולם כבר הפסיקו עם האנגרי בירדס, מלבד רומניה, שבנה את האייפון האולטימטיבי ושיחק כל היום.
פינלנד חזר להיות שקט מאוד. הכל חזר לקדמותו, אבל ידעתי שאני חייב לברר מי היא אהובתו הסודית של או"ם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך