הפנימייה – פרק 106

Estonian 30/12/2011 645 צפיות תגובה אחת

•המחליפה של או"ם – חלק א'•

"שלום כולם" אמרה האיחוד האירופי "אני באתי להחליף את או"ם אז אני אנהל את הפנימייה ואלמד את השכבה הבוגרת". היא הייתה יפה והיה לי קול נעים.
"אז קדימה, בואו נכייף!" היא אמרה וצחקקה והניפה את ידיה לשני הצדדים תוך כדי עצימת עיניים וחיוך קצת מפגר.
"בואו נתחיל בפעילות הראשונה שלנו, משחקים" היא קראה "אבל אוי, מי זה ישן שם?".
היא ראתה את יוון שם שוכב וישן.
היא ניגשה אליו וליטפה את השיער שלו.
"תתעורר חמודי, בוא, קום כבר" היא אמרה.
"הוא הולך להרגיז אותה" לחשתי לגרמניה שעמד לידי.
"חמודי, אל תישן, חבל" אמרה האיחוד האירופי ליוון.
האמת שהיה קצת מפתיע אבל היה נראה שגרמניה מופתע משום מה.
"אמא?" שאל גרמניה.
"כן, חמוד" היא אמרה ובאה ללטף את גרמניה.
"את אמא שלו?!" שאלתי.
"כן" אמרה האיחוד האירופי "למקרה שלא ידעת, אני אמא של כל מי שמוגדר כ"אירופאי"".
"אמא!" קרא יוון שהתעורר.
"גדלת כל כך" היא אמרה "עכשיו, כולם מוכנים לפעילויות?".
"כן!" צעקו כל הילדים של אירופה.

האיחוד האירופי אמרה שאפשר לקרוא לה גם אירופה, והיא לא הפלתה אף אחד, לא לטובה ולא לרעה. היא המציאה לנו משחקים ואפילו שאלה אם יש כאלו שלא מרוצים מהחדרים שלהם.
את גרמניה שפתאום ראיתי לא ראיתי אף פעם, הוא נהיה שקט, נחמד ושרמנטי ופתאום בנות התחילו לחזר אחריו אבל הוא נשאר נאמן לפולין.
ליטא הייתה פחות שוויצרית בפני אמא שלה, ואסטוניה, דאג להפיץ עוד יותר את החכמה שלו, כדי שאירופה תתרשם ממנו.
"זה בסדר חמודים שלי" אמרה אירופה. היא ליטפה את השיערות של הולנד ואסטוניה.
"אפילו ששניכם שונים זה מזה, אני אוהבת את שניכם באותה המידה" אמרה אירופה "הו, ישראל, חמוד" היא אמרה לי "אתה רוצה להצטרף אלינו?".
היססתי קצת וסירבתי.
הלכתי לחברה שלי, לוקסמבורג, זו ששרדה הכי הרבה זמן. ידעתי מה הולך לקרות. היא תדאג שכל הבנים שלה יילכו והיא תתקוף את כולנו ותשאיר רק את הילדים שלה.
אני צריך להתחיל לרגל, ויש לי את האדם המושלם לריגול. למעשה, שלושה.

המשך יבוא…


תגובות (1)

אעאעעאעא תמשיייך!!!!
מזזזללל טוווובבב!!!!

30/12/2011 06:17
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך