הפנימייה – פרק 135

Estonian 16/02/2012 815 צפיות 4 תגובות

•היפנוזה – חלק 5•

ארצות הברית נכנס לחדר שלנו להתקלח בזמן שאני וגרמניה צחקנו.
הוא היה רזה לחלוטין, שרירי להפליא וחתיך.
"וואו!" אמרתי.
"חייב להתקלח" אמר ארצות הברית "ואז לעשות עוד ספורט."
הרמתי את השעון וטלטלתי מול העיניים שלו.
"כשאקיש באצבעותיי אתה לא תרצה יותר לעשות ספורט, אתה תעשה ספורט מידי פעם בשביל להיות חתיך, אבל אתה תתאהב בי קשות." אמרתי לו. הקשתי באצבעותיי והוא היה בשוק מוחלט ואז הביט בי במבט חושק.
"אתה רוצה אותי?" שאלת אותו.
"כן!" הוא קרא.
"אז לך תביא לי מתנה! יש לך מתחרים!" אמרתי לו.
ארצות הברית רץ מהחדר בשביל להביא לי מתנה, בזמן שאסטוניה נכנס לחדר בשביל לתת לי תעודת הצטיינות בכל המקצועות ולרמוז לי שהוא ייתן לי בונוס במבחן.
אוקראינה, כלבת השמירה שלי, כבר תקפה אנשים ועזרה לאו"ם לגרום להם להעריץ אותי.
גרמניה היה נאמן מאוד ושמר על הדלת בזמן שאני תיכננתי את הפשעים הבאים שלי.
"גרמניה!" קראתי לו.
"כן המפקד?" שאל גרמניה.
"תביא לי את רוסיה" אמרתי לו.
"מיד, המפקד!" קרא גרמניה ורץ מהחדר.
ארצות הברית נכנס פנימה בשביל לתת לי מיליון דולר. לקחתי אותם ודחיתי אותו.
קנדה נכנס פנימה עם שיר אהבה יפהפה, אז לקחתי אותו והעלתי אותו לאתר הסיפורים ואז דחיתי אותו בפראות.
צרפת נכנס פנימה עם דיסק "דני קושמרו, המיטב" אז דחיתי אותו והשלכתי את הדיסק מהחלון ואיימתי עליו בכך שאני דורש פיצוי.
כל העסק מצא חן בעייני מאוד. השוורצקופף ככל הנראה עלה לי לראש, כי כבר הרגשתי צורך עז מאוד לעשות דווקא לכל הפנימייה.
גרמניה חזר עם רוסיה הכלוא.
טלטלתי את השעון מול העיניים של רוסיה.
"רוסיה, שאקיש באצבעותיי אתה תירדם,אחרי דקה תתעורר, וכשתתעורר אתה תתנהג כמו גרמניה, אתה תהיה גרמניה בכל מה שתעשה" אמרתי לו. הקשתי באצבעותיי ורוסיה קרס ונרדם.
טלטלתי את השעון מול גרמניה.
"גרמניה, שאקיש באצבעותיי אתה תירדם, ואחרי חצי דקה תתעורר, וכשתתעורר, אתה תתנהג כמו רוסיה, אתה תהיה רוסיה בכל מה שתעשה ואתה תהיה המשרת שלי." הקשתי באצבעותיי וגם גרמניה נרדם.
שרקתי ואוקראינה נכנסה פנימה.
"תביאי לי את או"ם" אמרתי לה.
אוקראינה רצה החוצה בזמן שרוסיה וגרמניה התעוררו.
"משרת!" קראתי.
"כן?" ענה גרמניה ולקח לגימה מוודקה.
"מוחהחהחהחהחחהחהחהחהחהחה" צחקתי.
"לא הבנתי!" קרא רוסיה.


תגובות (4)

אני מוחה בתוקף אור שלי היקר למה גם בולגריה לא נכנסה ☺☺☺☺☺ בסיפור המצחק שלך?? להבא תשתף גם את בולגריה כי מה לעשות הארץ הזאת יקרה לי מבטיח ☺☺☺☺
כהרגלך בקודש הסיפור מהמם מצחיק כתוב ברהיטות גבוהה ומה אפשר עוד לבקש שתהיה לך שבת חמימה ונעימה ממני באהבה בקי ♥

17/02/2012 00:33

אין בעיה! אני אצרף את בולגריה, שכפי שהבנתי היא מולדתך.

17/02/2012 03:22

אוור אתה חננקת אותי מרוב צחוק!!
תמשייך!

19/02/2012 03:27

המשך המשך המשך!!!!

19/02/2012 06:33
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך