Estonian
סליחה על העיכוב הארוך שהיה עם פרקי הפנימייה.

הפנימייה – פרק 136

Estonian 26/02/2012 857 צפיות 2 תגובות
סליחה על העיכוב הארוך שהיה עם פרקי הפנימייה.

•היפנוזה-חלק 6•

צחקתי צחוק מרושע אחד גדול, בזמן שרוסיה הביט בי במבט של לא מבין לחלוטין וגרמניה המשיך לעמוד על המשמר.
"אוקראינה, הביאי לי את איטליה" אמרתי, בזמן שישבתי על כיסא מלכות שהביא לי גרמניה מהמחסן.
איטליה הגיעה.
הרמתי את השעון שלי.
"ברגע שאקיש באצבעותיי, אתה תרגיש דחף עז לתת לי את הגלימה שלך" אמרתי לו והקשתי באצבעותיי, והוא הוריד אותה מהר והביא לי.
לבשתי אותה, והתחלתי להרגיש מלכותי.
צחקתי עוד צחוק קל ואז שיחררתי את איטליה לחופשי.
"שמשהו יביא לי את צרפת!" קראתי.
גרמניה רץ להביא לי את צרפת.
צרפת הגיע, עם מתנה בגלל שכבר היפנטתי אותו להיות מאוהב בי.
"ברגע שאקיש באצבעותיי אתה תהפוך לשף הפרטי שלי, ותכין לי מה שאני ארצה" אמרתי לו.
הקשתי באצבעותיי והוא כבר היה מוכן.
"תכין לי קרפ צרפתי" אמרתי לו.
"מיד" הוא אמר ורץ למטבח.
החלטתי לקרוא קצת מה כתוב מאחורי שעון הפלאים, כדי לגלות אולי יש דרך להפנט את כולם להשתלט על העולם. זה ביטוי ששמעתי איפשהו, אבל ממש לא היה לי מושג מה זה עולם.
בחלק האחורי של השעון היה כתוב:"
מי רוצה לאכול ססססססננננננננננניייייייייייייטטטטטטטטטטטטצצצצצצצלללללללללללל?" ואז קלטתי שהבטתי בצד האחורי של קופסא למכשיר להכנת ססססססננננננננננניייייייייייייטטטטטטטטטטטטצצצצצצצללללללללללללים שהביא לי קנדה כמתנה כחיזור. ארצות הברית הביא לי מכשיר להכנת פאי תפוחים. לקחתי את שתי המתנות וזרקתי אותם להביא לי עוד מתנה.
קנדה נכנס בידיים ריקות.
"איפה המתנה?" שאלתי.
הוא התקרב ואז התנשקנו בלהט ובמהירות.
קנדה חייך אלי והתיישב ליידי. אז לקחתי את השעון והבטתי בצד השני שלו.
"אחרי 3 שעות ההפנוט פג תוקף והקורבן יזכור הכל" קראתי. "אם תשבור לפני שלוש השעות, או תמחק את ההיפנוט, הקורבן לא יזכור."
הייתי צריך עכשיו למחוק לכולם את ההיפנוט, ולא הייתה לי ברירה, אלא לשבור את השעון.
זרקתי אותו דרך החלון והוא נשבר לרסיסים.
גרמניה היה מופתע שמצא את עצמו שם, אבל הוא הלך בלי לשאול שאלות.
קנדה לעומת זאת עדיין היה איתי מחובק.
ההרפתקאה לפחות הסתיימה. למזלי.


תגובות (2)

מסכנים כולם, איך ישראל התעלל בהם…
….



אבל מגיעי להם :)
תמשייך!!

27/02/2012 06:55

איזה סיפור מהמם ♥ מבקי ♥

27/02/2012 06:58
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך