הפנימייה – פרק 59

Estonian 21/11/2011 767 צפיות 6 תגובות

"ובכן" התחיל ארצות הברית "המשימה הראשונה שלכם היא זאת".
הוא הצביע אל עבר מוטות שעל כל מוט נטלה חבל קפיצה.
"כל אחד בקבוצה צריך לקפוץ בחבל ואז, הקבוצה שיצליחו לעשות הכי הרבה סיבובים תנצח!" אמר ארצות הברית "והקבוצה המנצחת תעבור משימת הדחה!".
רצתי באמוק לתפוס חבל טוב. למזלי אני טוב בקפיצה בחבל אז דאגתי לעשות כמה שיותר. ארצות הברית שרק ובכל פעם אחד בלבד קפץ. הייתי ראשון. הגעתי ל – 63.
"וואו" אמר ארצות הברית. אחרי היו כל הבאים בתור בקבוצה של אסטוניה ולבסוף אסטוניה שניסה לקפוץ אחד והתרסק עם הפרצוף שלו על החול.
"אוקיי, 375 לשונאי המקים, ועכשיו הגיע הזמן לשוקולד שליטעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע" אמר ארצות הברית. חברי הקבוצה תיאמו ביניהם את ה"ממממממממממממממממממ".
ליטא קפצה וגרגר חול נפל לה על השיער אז היא צרחה והפילה את החבל. הודו גם ניסה אבל האצבעות המרובות שלו גרמו לחבל ליפול.
ברזיל עשה 70. פולין עשתה 30, ואחרי שהזיעה הלכה לאיזה מקום לא ידוע וחזרה עם ערימת סוודרים וחילקה לכולם. עכשיו לבשתי חולצה קצרה, חולצה ארוכה, סוודר, סוודר שני, גרביים, גרביים תרמיות, ערדליים, מכנסיים קצרים, מכנסיים ארוכים, כובע גרב, כובע צמר, כובע מצחייה וברווז גומי לשחייה במים.
"ובכן, שוקולד שליטעעעעעעעעעעע עשו יחד רק 292" אמר ארצות הברית.
"יש!!!!!" צרחנו כל חברי הקבוצה.
"שוקולד שליטעעעעעעעעעעעעעעע, כולכם נשארים. שונאי המקים, בואו למשימת ההדחה שלכם" אמר ארצות הברית.

"ובכן, שניים מכם לא ישתתפו במשימה והם אסטוניה ושבדיה, שהגיעו לתוצאה הנמוכה ביותר אצלכם" אמר ארצות הברית.
כולנו היינו דרוכים.
"המשימה הפעם היא………. לאכול את כל הקאפקייקס שעל השולחן עם השם שלכם!" אמר ארצות הברית.
כולם רצו לשולחן. עמדתי לקחת קאפקייק אבל ארצות הברית נבח עלי ולא נתן לי לגעת בקאפקייק. בינתיים, כולם ניסו לקחת וארצות הברית ניסה להדוף את כולם.
לקחתי אחד מהשולחן שלי ורצתי לאכול רחוק. ארצות הברית נבח על גרמניה וגרמניה נבח עליו חזרה וארצות הברית ברח וגרמניה אכל הכל.
"יששששששששש!!" צרח גרמניה.
נשארה לו רק חתיכה אחת ולפתע אזרבייג'אן קרא בקול רם.
המגש שלו היה ריק.
"אזרבייג'אן חוזר לפנימייה!" הכריז ארצות הברית "אזרבייג'אן, את מי תרצה לקחת איתך חזרה לפנימייה?".
"את…." אמר אזרבייג'אן "שבדיה!".
שבדיה חייכה והלכה עם אזרבייג'אן להליקופטר.
"אזרבייג'אן, מי מקבוצת שוקולד שליטעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע אתה רוצה להעביר לקבוצת שונאי המקים?" שאל ארצות הברית.
"את…" אמר אזרבייג'אן "צרפת".
"נהדר" אמר ארצות הברית.
לפתע הגיע יתוש, עקץ אותי והפנים שלי התנפחו ונפלתי על הרצפה.
חמש שניות אחר כך הכל היה בסדר.
"ובכן, עכשיו, קבוצות שוקולד שליטעעעעעעעעעעעעעע ושונאי המקים, עוד משימה!" אמר ארצות הברית.


תגובות (6)

אמאל'ה ?!
איזה כיף שאתה ממשיך לכתוב את הפנימייה!!!!!!!!!!!
תמשיך מהר למרות שהסיפור הזה משוגע לחלוטין (עם הסמיילי של הסקייפ של הוצאת לשון).

21/11/2011 13:48

מסכימה עם ירדן חחח הסיפור הזה פשוט משוגע!
תמשיך!!

21/11/2011 22:07

מסכימה עם ירדן חחח הסיפור הזה פשוט משוגע!
תמשיך!!

21/11/2011 22:07

משוגע לגממממרייי!! (וזה משטוב בו!)
תמשיך! תעשה משהו נגד איראן.. כולם שונאים אותם עכשיו!:)

22/11/2011 04:48

חחחחחח קרעת אותי!!!!!
תמשייך!!

22/11/2011 05:30

יפהפה מהמם תמשיך דחוף ♥בקי

22/11/2011 08:31
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך