Estonian
משהו שם לב שאיפשהו ב - Nyan היה גם Nian?

הפנימייה – פרק 60

Estonian 22/11/2011 738 צפיות 9 תגובות
משהו שם לב שאיפשהו ב - Nyan היה גם Nian?

*הישרדות – חלק ד'*

"וכעת המשימה הבאה שלכם היא תחרות אכילה" אמר ארצות הברית "לפניכם מגש מלא חרקים ועכברים. הקבוצה שתגמור ראשונה תנצח".
קבוצות שוקולד שליטעעעעעעעעעעעעעע שעטו למגש. אנחנו שלחנו את יפן והוא כבר טחן את כל החרקים בשבילנו. הוא אכל כל כך מהר שהקבוצה שלנו ניצחה.
"ובכן, שונאי המקים, משימת הדחה" אמר ארצות הברית. שוקולד שליטעעעעעעע נראו מאוכזבים והלכו חזרה לאי שלהם.
"ובכן, הנה המשימה שלכם" אמר ארצות הברית והחווה בידו על מושבים בשבילנו.
"אני אשאל שאלת טריוויה ומי שיענה ראשון ונכון ינצח" אמר ארצות הברית.
כולנו התיישבנו.
"והשאלה היא…." אמר ארצות הברית בדרמטיות "מי המציאה את העוגיות הדניות?".
הסתכלתי מהר על אסטוניה כי ידעתי שהוא ידע אבל אפילו הוא התחבט בשאלה.
"המממממ…….. אני?" שאלה דנמרק.
"לא" אמר ארצות הברית.
"דנמרק?" שאל צרפת.
"נהדר!" אמר ארצות הברית "וכעת, אתה עוזב, את מי מקבוצת שונאי המקים תרצה לקחת איתך?".
"דנמרק" אמר צרפת.
"ואת מי תעביר מקבוצת שוקולד שליטעעעעעעעעעעעעעעעעעע לשונאי המקים?" שאל ארצות הברית.
"פולין" אמר צרפת.
דנמרק וצרפת שניהם עלו על המסוק ועזבו.
"ועכשיו, עוד משימה לשתי הקבוצות" אמר ארצות הברית "המשימה היא, כל אחד מכם יקבל אוזניות שמנגנות שיר כלשהו, מי שישרוד הכי הרבה זמן, יינצח מבין כולם".
שמנו כולנו את האוזניות ואז שמעתי "Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nian Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan Nyan".
בסופו של דבר לא סבלתי את זה יותר והורדתי אותן. לצערי הגעתי למקום השני.
"והמנצח הוא… ברזיל" אמר ארצות הברית "את מי תיקח איתך, ברזיל?".
"את אוסטריה" אמר ברזיל.
"ואת מי תעביר משונאי המקים לשוקולד שליטעעעעעעעעעעעע?" שאל ארצות הברית.
הוא חשב קצת.
"את ישראל" אמר ברזיל.


תגובות (9)

מצטערת אור.. לא שמתי לב כי לא התעמקתי בקריאה של החלק הזה…
חוץ מזה הכל מדהים (כרגיל) D:

22/11/2011 12:11

מצטערת אור.. לא שמתי לב כי לא התעמקתי בקריאה של החלק הזה…
חוץ מזה הכל מדהים (כרגיל) D:

22/11/2011 12:11

זה לא שם! בדקתי:)
למה ברזיל מגעיל? למהההה?!

22/11/2011 14:25

לכל מי שלא מצא את ה – nian, שורה 12 מלמטה טור שני משמאל.

22/11/2011 21:18

הא!!! מצאתי

22/11/2011 21:23

לא מצאתי ממש מצטערת אבל מבקשת כי תמשיך יום טוב אור ♥♥ בקי

22/11/2011 23:56

ואוו מצאתי מצאתי איזה יופי מצאתי אור ♥♥ בקי

22/11/2011 23:58

יאאאא! מצאתי!

23/11/2011 02:06

עדיין לא הבנתי למה אני מחפשת nian בתוך כל ה- nyan אבל מצאתי :)

חחחח קרעת אותי! תמשיך!

23/11/2011 10:25
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך