Estonian
* רץ בבהלה - Running scared, היה השיר שאיתו אזרבייג'אן זכו באירוויזיון 2011. דבורה - bee זה שיר של לנה מאייר לנדרוט, הזוכה של שנת 2010.

הפנימייה – פרק 68

Estonian 08/12/2011 629 צפיות 2 תגובות
* רץ בבהלה - Running scared, היה השיר שאיתו אזרבייג'אן זכו באירוויזיון 2011. דבורה - bee זה שיר של לנה מאייר לנדרוט, הזוכה של שנת 2010.

*חיות המחמד – חלק א'*

ביום שזה התחיל התעוררתי לקול מחיאות הכפיים של ברזיל. ככה הוא מעיר אותנו. מוחא כפיים חזק ששלושתינו כבר ערים, והכל רק בשביל להציק.
הוא לקח אותנו למטה שם או"ם עשה כינוס.
"ובכן" הסביר או"ם "לכל חדר עומדת להיות חיית מחמד".
"חיית מחמד?" שאלתי.
"כן, קודם כל, ישראל, ארה"ב וברזיל, אתם מקבלים את הנחש" אמר או"ם והושיט לנו כלוב.
"גיאורגיה, שבדיה ומונגוליה, אתם מקבלים את הקיפוד. הודו, ליטא, פינלנד – פרה. רומניה, מולדובה, יפן – קרוקודיל. אסטוניה, הולנד, קולומביה – חתול. סין, יוון, בריטניה – כבשה. גרמניה, פולין, צרפת – צדפה. דנמרק, איסלנד, נורבגיה – זבוב. קזחסטן, אזרבייג'אן, ארמניה – דבורה. בלגיה, הונגריה, אוסטריה – קרנף.
ניו-זילנד, אוסטרליה ואירלנד – אייל. ספרד, ארגנטינה, פורטוגל – ג'ירפה. בלארוס, לטביה, איטליה – תרנגולת".
הוא חילק בכלובים את כל החיות ואז פשוט העלנו אותן לחדרים.

פתחתי את הכלוב של הנחש והוא הזדחל החוצה ואז ניסה להכיש את ארצות הברית. ארצות הברית אכל מק-טעים-לי וחטף שבץ. הנחש תקף אותו, אבל מק'דונלדס הפך אותו לבלתי פגיע. הנחש יצא החוצה לעבר החדר של שבדיה שהכיל את הקיפוד. הקיפוד התקפל לכדור בגלל הנחש. הצלחתי לכבול את הנחש חזרה לכלוב. תפסתי את הנחש וחנקתי אותו. "אני לא רוצה אותו" אמרתי "סלקו אותו ממני".
פתאום ביגפוט נכנס לחדר.
"וואו!" הוא אמר. הוא לקח את הנחש וסובב אותו לעיגול ואז ענד על הצוואר "שרשרת יפה לביגפוט".
הוא הלך משם.
"מה?!" שאלתי.
שבדיה ניסתה להיפטר מהקיפוד אבל כל פעם נדקרה.
"איכס!!" צעקה.
ביגפוט חזר.
"וואו!" הוא אמר ולקח את הקיפוד "מערכת הגנה מפני פולשים לביגפוט". הוא הוציא את הקוצים מהקיפוד, התקין על עצמו ויצא חזרה.
יצאתי מהחדר וראיתי את אסטוניה רודף אחרי החתול נואשות.
"מה קרה?" שאלתי.
"החתול מסרב ללמוד מתמטיקה!" אמר אסטוניה בעודו רודף אחרי החתול.
ראיתי את הכבשה רצה ועושה "מהההההההההההה" כמו מטורפת בזמן שיוון ישן עליה.
הודו ליטף את הפרה ולא נתן לאף אחד להתקרב.
ארצות הברית רק ראה את הפרה וכבר נדלק על האפשרויות הגלומות בבשר שלה.
אזרבייג'אן רץ בבהלה בזמן שהוא ברח מהדבורה*.
האייל רץ במסדרון בזמן שאירלנד ניסה לשבור עליו בקבוק של בירה.
"מה קורה כאן?!" צרח גרמניה.
הוא צרח ממש חזק.
לפתע ביגפוט הגיע.
"וואו!" הוא אמר ולקח את גרמניה "שעון מעורר לביגפוט!".
ונעלם יחד עם גרמניה.

המשך יבוא…


תגובות (2)

סופסוף הפרק הזה יוצא לאור !!!
אני מקווה שאתה זוכר מה עוד ביגפוט לוקח… :)
תפרסם את חלק ב', חבר !

09/12/2011 08:10

טוב זה קרע אותי XD

15/02/2012 10:37
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך