Estonian
יש דמויות מיוחדות שהייתם רוצים מאוד לראיין אותם? צרו קשר איתי ב"צור קשר" במשתמש שלי וכתבו לי על דמות ועל השאלות והראיון יופיע באחד משני פרקי הספיישל שמתעתדים להיות בקרוב.
נ"ב - ניתן לבחור בכמה דמויות שרוצים.

* ויבין מי שקרא את "רציתי להוסיף" של חלק מפרקי "משפחה בין כוכבים".

הפנימייה – פרק 69

Estonian 09/12/2011 885 צפיות אין תגובות
יש דמויות מיוחדות שהייתם רוצים מאוד לראיין אותם? צרו קשר איתי ב"צור קשר" במשתמש שלי וכתבו לי על דמות ועל השאלות והראיון יופיע באחד משני פרקי הספיישל שמתעתדים להיות בקרוב.
נ"ב - ניתן לבחור בכמה דמויות שרוצים.

* ויבין מי שקרא את "רציתי להוסיף" של חלק מפרקי "משפחה בין כוכבים".

*חיות המחמד – חלק ב'*

הודו רץ עם הפרה כאשר היא רוכבת אליו בטענה שהוא לעולם לא יתן לאף אחד לקחת אותה ממנו. הודו אהב פרות.
ארה"ב חשק בפרה מאוד כיוון שרצה להציג אותה בצד הטוב ביותר שלה; בין עגבנייה לבין בצל…
פולין חשקה בגרמניה בחזרה, אבל ביגפוט כבר הציב אותו בביתו בתור השעון המעורר האישי שלו.
דנמרק הלכה עם הזבוב קשור ברצועה לטיול. באיזשהו שלב ביגפוט הופיע פתאום.
"וואו!" הוא אמר ולקח את הזבוב "מקור השראה לביגפוט!*".
הוא הלך משם.
דנמרק הייתה עצבנית. היא רצה אל הודו, הרביצה לו וחטפה ממנו את הפרה.
"עכשיו זה שלי!" היא צעקה.
היא התחילה לברוח כאשר הפרה רכובה לה על הגב.
בלארוס הלכה עם סלסלה ובתוכה הביצה ושלט שכתוב בו "ביצה: 1 תפוחי אדמה. אפרוח: 10 תפוחי אדמה. תרנגולת בוגרת: 30 תפוחי אדמה. סלסלה: 3 תפוחי אדמה. רוסיה: אני אתן לכם 3 תפוחי אדמה".
אוסטרליה לבש חולצה אדומה וכובע מצחיק ורכב על האייל שהתגלה כמעופף.
בזמן שהיה באוויר ביגפוט הופיע פתאום.
"וואו!" אמר ולקח את האייל מה שהפיל את אוסטרליה וגרם לה לאבד הכרה. "מחזיק לבגדים של ביגפוט!".
"קוראים לזה קולב" אמר אסטוניה.
"וואו!" אמר ביגפוט עם מבט של "נו באמת".
"חכמולוג מעצבן לביגפוט" הוא אמר ובעט את אסטוניה לקיר כך שגם הוא איבד את ההכרה שלו.
הכבשה רצה והתנגשה ברגל של ביגפוט.
"אההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה!!!" הוא צרח מכאב.
"ביגפוט! אהובי!" אמרה בלגיה.
"לברוח !!!" צעק ביגפוט וברח משם.
בלגיה התחילה לבכות.
הולנד בא והחזיק לה את היד ואז הם התנשקו והלכו לחדר של הולנד.
יפן שם את הקרוקודיל במכלאה שבה יש לכל מה שבפנים רצון עז לחרבן המון והקרוקודיל המסכן חירבן בלי סוף. יפן לקח את הצואה ויצר ממנה נעלי קרוקס אותן הוא שיווק.
הוא אפילו יצר נעל בגודל "Bigfoot-Size" אותה הוא נתן לביגפוט. ביגפוט הרביץ לו איתה ועף חזרה לבית שלו.
קולומביה נרדף על ידי החתול בזמן שברח במהירות אל עבר החדר שלו שהיה נעול כיוון שבלגיה והולנד היו ביחד בפנים.
"תעזרו לי!" צרח.
"וואו!" אמר ביגפוט שהופיע פתאום "כרית נהדרת לביגפוט!".
הוא לקח את החתול והלך משם.

המשך יבוא…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך