Estonian
הסוף מתקרב לאט לאט. פרק 100 יהיה פרק הסיום. פרקים 98 ו - 99 יהיו פרקי ראיון עם דמויות. אתם מוזמנים להציע דמויות שאותן הייתם רוצים לראיין ואפילו לשלוח לי שאלות ב"צור קשר".

הפנימייה – פרק 71

Estonian 09/12/2011 728 צפיות אין תגובות
הסוף מתקרב לאט לאט. פרק 100 יהיה פרק הסיום. פרקים 98 ו - 99 יהיו פרקי ראיון עם דמויות. אתם מוזמנים להציע דמויות שאותן הייתם רוצים לראיין ואפילו לשלוח לי שאלות ב"צור קשר".

*יין, וודקה וכלייה – חלק א'*

התאוששנו כולנו אחרי שמצעד החיות וביגפוט הלכו. ביגפוט לקח כמעט הכל, ועכשיו הוא גם מסוגנן עם תיק מיוחד וסיכה בשיער הבטן.
זה היה יום משעמם והסתובבתי ברחבי הפנימייה. הלכתי לי לחדר של או"ם בשביל לגנוב ממנו משהו. לאחרונה עקפתי את בריטניה וכרגע רק רומניה מוביל עלי בתחרות "גונבים לאו"ם". למען האמת, אני מחכה שרומניה יעזוב את הפנימייה ואז אני בוודאות אהיה מקום ראשון.
ירדתי למטה. או"ם ישן במיטה במשרד שלו. ראיתי על השולחן בקבוק עם נוזל אדום וכוס קטנה. גנבתי את זה מהר וברחתי מהחדר.
בזמן שברחתי התנגשתי ממש חזק בצרפת שנפל לאחור.
"מה זה?!" שאל צרפת "תסתכל לאן אני הולך!!".
"מה?" שאלתי.
"אני אוהב לדבר אל עצמי" אמר צרפת "בכל מקרה, מה יש לך ביד?".
"זה?" שאלתי והראתי לו את הבקבוק עם הנוזל האדום והכוס.
"מה?!" שאל צרפת "מאיפה יש לך יין?!, אני מנסה כל כך הרבה זמן להשיג יין אדום!".
"יין?" שאלתי.
"כן!" אמר צרפת "אני מת על יין! זה המשקה האהוב עלי! מאיפה השגת?".
פתאום שמעתי את או"ם צורח :"איפה היין!!!!!!!!!".
"אוקיי, קיבלתי 326 נקודות" אמרתי.
"בוא נשתה את היין!" אמר צרפת.
הוא הוציא כוס מהכיס שלו, נטל את הבקבוק ומזג בנדיבות לי ולו כמה כוסיות של יין.
שתיתי.
"וואו" אמרתי "זה ממש טעים".
"נכון" אמר צרפת.
רוסיה במקרה עבר שם.
"מה אתם שותים?" הוא שאל בחשדנות.
"יין" אמרתי.
"למה לא וודקה?" שאל והוציא בקבוק וודקה.
"הולך" הסכמתי.
בקבוק היין התרוקן כמעט.
רוסיה שפך פנימה את הוודקה ואז מזג לשלושתינו.
שלושתינו שתינו.
"וואו!!!" צעקתי "זה כל כך טוב!".
"נכון" הסכים צרפת.
"אני הולך לגנוב עוד" אמרתי.
רוסיה וצרפת חייכו אלי חיוך של פסיכופטים. לא עניין אותי. הייתי חייב עוד יין ווודקה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך