הפנימייה – פרק 75

Estonian 10/12/2011 1220 צפיות אין תגובות

*מטמורפוזה – חלק א'*

בכל כיתות הלימוד נתלה שלט "מכון הגמילה".
אף אחד לא ידע מה זה אמור להביע "מכון הגמילה" אבל הבנו שגומלים משהו. אני ניחשתי שטסים לגמלא. ברזיל ניחש שעושים כושר עם גמלים. ארה"ב חשב שאין לו כוח לחשוב, בגלל שהוא מבזבז זמן שבו היה יכול לאכול מק-שומן.
"מכון הגמילה הוא מכון שנועד לגמול אתכם מהרגלים רעים" הסביר אסטוניה באסיפה של שלושת הכיתות "וחלקכם רשומים אליו".
"מי?" שאלתי.
"יוון, אתה תגמל משינה" אמרה הונגריה "ארה"ב מארוחות לא בריאות, בלגיה מהאות א', רומניה מגניבה, גרמניה מצרחות, בלארוס מתפוחי אדמה, איטליה ממגלומניות וישראל מלנסות למצוא בן/בת זוג".
"בשביל העניין הפכנו את זה לתוכנית ריאליטי שהפרס שלה הוא…. טיסה לשמש!" אמר או"ם.
מאוד רציתי טיסה לשמש. אפילו מאוד מאוד רציתי.
"אז מחר בבוקר, כל אחד מהמתמודדים ילך לכיתה של או"ם בשביל משימת הגמילה הראשונה" אמרה הונגריה "ועכשיו להתפזר".
אחר הצהריים הבנתי שאני חייב לעקוף את אסטוניה בתחרות גונבים לאו"ם ולכן התגנבתי לחדר של או"ם וגנבתי משם מחשב. או"ם צעק אחרי שתי דקות בזמן שאני בורח. קיבלתי 562 נקודות. ואז ראיתי את יוון עם בקבוק האוזו וכל החולצה שלו מלוכלכת.
נזכרתי שהיום זה יום הכביסה אז הורדתי מיוון את החולצה ורצתי מהר לחדר להתקין את המחשב וזרקתי בצד את החולצה.
למחרת בבוקר זאת הייתה התורנות של לטביה להחזיר לכולם את הבגדים אבל אז יוון דפק בדלת. הוא היה נטול חולצה.
"פסיכים!" הוא צרח. מוזר, שמעתי את הקול שלו רק פעמיים.
"מה קרה?" שאלתי.
"מי לעזאזל שלח את החולצה שלי לכביסה?" שאל יוון.
"אני, למה?" שאלתי "היא הייתה מטונפת".
"אבל אתה לא יודע שאסור?!" שאל יוון "או"ם החדיר לחולצה שלי גז שינה שגורם לי לישון כל הזמן ובגלל זה אני כל הזמן ישן, ועכשיו העברת את זה לכולם!".
"אז מה?" שאלתי "זאת סתם אגדה".
לטביה בדיוק שם את הסל אצלנו.
ברזיל רץ ללבוש את חולצת הכדורגל שלו. אני הלכתי ללבוש את החולצה שלי.
"כלום לא קרה!" אמרתי.
ואז הרגשתי ישנוני וקרסתי על המיטה שלי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך