הפנימייה – פרק 76

Estonian 10/12/2011 908 צפיות 14 תגובות

*מטמורפוזה – חלק ב'*

כאשר נרדמתי היה לי חלום מוזר. דבר ראשון הייתי כמו שאני אבל הייתי במימד של חלום. הכל היה מסביבי כוכבים. ראיתי לידי את יוון שוחה ומניד את ראשו בתור "איזה מפגר".
הסתכלתי על עצמי שוב וראיתי שאני חד קרן. אני קפצתי לעבר קשת בענן מסתובבת בזמן ששרתי לעצמי "אני חד קרן".
פאק! הכל השתנה. ברזיל שהיה לידי הפך פתאום לביגפוט בעוד אני הפכתי לאלפחורס. היו לי הזיות נוראיות.
לבסוף פקחתי את העיניים שלי.
רעדתי בכל הגוף וקלטתי שקר לי. הסתכלתי על עצמי והייתי פינגווין.
רצתי למראה וקלטתי שאני אנטרקטיקה.
"אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא" צרחתי.
בלגיה רצה אלי לחדר והתלהבה.
ראיתי שאני עדיין לבוש בחולצה הרגילה שלי, זאת עם הדגל שלי.
בלגיה נתנה לי חיבוק ופתאום נראתי כמו בלגיה רק עם החולצה שלי בעוד היא נראתה כמו אנטרקטיקה עם הדגל שלה.
"אתה אשם!" כעס יוון. זה היה יוון האמיתי ככל הנראה כיוון שהוא היה לבוש בחולצה שלו "אתה גרמת לזה!".
איטליה ניסה לחנוק את יוון והם החליפו ביניהם.
"לא!!!" צעק יוון.
איטליה נפל ונרדם.
פתאום בא יתוש מוזר, עקץ אותי. נפלתי עם הפנים על הרצפה מדממות ואחרי חמש שניות הכל היה בסדר.
בריטניה הלך עם כוס תה ובטעות שפך עלי.
"אופס" הוא אמר וניגב ממני והתחלפנו.
"מה הקטע?!" שאלתי "זה אפילו לא מצחיק!".
"ועכשיו?" שאל בריטניה ושם את כוס התה על הראש שלו והתחיל לרוץ במעגלים.
"לא ממש" אמרתי.
"ועכשיו?" שאל בריטניה ודפק לאירלנד כוס בראש.
"לא!" אמרתי "אני רוצה חזרה את עצמי, איפה אנטרקטיקה?".
"אני כאן" אמר הקול של אנטרקטיקה בגוף שלי.
"היי חבר!" אמר גרמניה לישראל המזוייף והם התחלפו.
"לא!" אמרתי "גרמניה, בוא מיד לכאן".
"ועכשיו?!?!??!" שאל בריטניה והתחיל לאכול את כוס התה שלו.
"אנחנו מפגרים כל כך" אמרתי.
"רגע, היה משפט קוד" אמר יוון "משפט שמחזיר הכל לקדמותו, אבל שכחתי אותו".
"אולי יאנג-טונגי?" שאל יפן והכל חזר לקדמותו.
"מה זה יאנג טונגי?" שאלתי.
"לחזור למצב הקודם בלי סיבוכים מיותרים שהורסים את כל ההנאות והכייף מהחיים שהם כמו גלגל אחד אינסופי שמסתובב ללא הפסקה ומספק לנו חיים נהדרים רק שלצערנו אי אפשר סתם ככה לחיות ללא סיבוכים ולכן המילים האלו מחזירות את הסיבוכים אחורה אחרי שהעלילה כבר נמאסה על הכותב והוא רוצה להפסיק לכתוב בזמן שהחיים ממשיכים להתגלגל וכל מילה שהוא כותב מבזבזת לו זמן שבה היה יכול לנצל את החיים ובריטניה לא מצחיק אותי בכלל".
"עדיין לא?" שאל בריטניה כאשר הוא שפך על עצמו את התה.


תגובות (14)

כשאמרת יאנג טונגי, לא התכוונת לסיפור בכלל, רק לפרק הזה, נכון?
ולגבי פרק המאה- תקשיב, אני ממש אוהבת את הסיפור הזה, ואתה יודע את זה נכון? ולא סתם אוהבת, מטורפת, חיה! על הסיפור הזה. והבעיה היא שאם תפסיק לכתוב, יהיה לי מאוווווווווד קשה לשמוח… בלי ביגפוט,ישראל,אסטוניה,אום….. אבל אני גם לא רוצה שתמשיך לכתוב כשנמאס לך, ומה שייצא לך זה יהיה גיבוב של מילים חסרות משמעות, אבל בחייאת, אני לא יכולה בלי הסיפור הזה!!!!!!!!!!!! מספיק לי עם הארי פוטר, גם אתזה אתה רוצה לקחת לי?!
אז תדע, שכאן, ממש כאן, יש מישהו, שלא יכול בלי הסיפור הזה, ו…… אני מאוד מקווה, שכשתרצה, תעלה, ואם אני לא מגיבה, אני כנראה או בקבר, או בביה"ח, כי אין שום סיכוי שאני אקרא אתזה בלי להגיב. מובן!?

וואווווו! ייצא לי ממש מכתב פרידה! ואני ממש מקווה לא תיקח אתזה כמכתב פרידה, ואני ממש מקווה שלאני גם לא אצטרך לכתוב מכתב פרידה, כי אני אהיה ממש עצובה אם אני אצטרך לכתוב מכתב פרידה, כי אני אשתמש ביותר מידי ת'טים, והבעיה היא שאין לי מקש ת', רק חור. וזה ממש מעצבן! אז קצת התחשבות!

10/12/2011 11:40

שבוע טוב לך אור החביב
אני מאד מאד מאד מבקשת כי תמשיך לכתוב בסדר ?????
מקווה שכן תודה בקי ♥♥♥

10/12/2011 11:49

מיד להמשיך ! מה עם ביגפוט? אם ישראל ילבש את מעיל הפרווה הכבשתי ( זוכר ? ) של ביגפוט אז… אהה !!! מזל שיפן אמר את… מה שהוא אמר.

10/12/2011 12:03

זה היה הפרק הכי מחורטט שראיתי בחיים…. אפילו מצדך!

לעאזאזל אתכם דרדסים!!!!!!!

10/12/2011 12:28

סורי שהתגובה לא קשורה אבל אני חייבת להגיד:
גרגמל עוד פעם אחת שאתה אומר לעזאזל איתכם דרדסים, אני יהרוג אותך, שומע?!
אני לא צוחקת, אני יבוא בלילה עם מסור חשמלי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

10/12/2011 12:30

גרגמל, אם אתה לא אלון אז מזל-טוב, אבל אלון הזה טוען שהוא הגיב על סיפורים שהוא לא הגיב ועוד יותר מזה, הוא טוען שהוא הגיב על דברים ודברים שאתה הגבת וכתבת, אז אם זה אלון ואם זה לא……. תפסיק להגיב שטויות!!!!!!

ותודה שיר וסהר

10/12/2011 12:33

תגיד, אור, מי זה אלון לעזאזל?!

10/12/2011 12:38

מילקי בואי בלילה עם מסור חשמלי… אני אשמח לקבל אותו :)
ואור… לא יודע מי זה אלון… סליחה על התגובות הלא קשורות…

10/12/2011 12:43

או לא, אתה לא תקבל אותו, אתה תחטוף ממנו!!! ותזהר שאני מאיימת אני מקיימת!!!!!
היי סוף סוף לא רשמת לעזאזל איתכם דרדסים!
טוב יאללה לקחתי את המסור, ויצאתי ביוש!

10/12/2011 12:45

לעזאזל אתכם דרדסים!
מוחעחעחעחע!

10/12/2011 12:55

גרגמל: מילקי בואי בלילה עם מסור חשמלי… אני אשמח לקבל אותו :)

מעניין מאוד שזה בדיוק מה שאלון אמר היום בנסיעה עם הליצן והמסור וגיא אמר אז "הנה, קח מסור".
נ"ב – כותבים משׂור לא מסור.

10/12/2011 13:29

באמת כותבים משור ולא מסור?! יפה חידשת לי.. אני אשאל את אחותי היא מתעסקת בזה יותר היא כותבת סיפורים וזוכה בתחרויות…
והייתי אצלו אם משור חשמלי, אבל הוא לא היה בבית אז אני יבוא בלילה שאני שהוא יישן.
ודרך אגב, אלון הוא חבר שלך שכותב באתר בלי שאתה יודע ואתה חושב שגרגמל הוא חבר שלך אבל אתה לא יודע בכלל שאלון כותב פה?!
סיבכתי את העניינים, אולי פשוט תסביר לי וזהו?!

10/12/2011 13:35

טוב, היום בביה"ס התוודתי, אני אלון :)
היה נחמד לשחק אתך אור.
אני אפסיק להגיד שאני שונא את הדרדסים.
אני אתחיל לכבות סיפורים.
בננה.

11/12/2011 04:49

מרתק, אהבתי את סוף התגובה שלך אלון…
זה כמעט גרם לי לבכות.

11/12/2011 05:58
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך