הפנימייה – פרק 78

Estonian 11/12/2011 1011 צפיות 8 תגובות

*מכון הגמילה – חלק ב'*

"המשימה השלישית היא……. ישראל וגרמניה, אתם לא צריכים לבצע את המשימה. עכשיו, ארבעת הנותרים, כל אחד מכם יקבל את הדבר שהשני אוהב. רומניה – אתה תישן. יוון, אתה תצעק את האות א', בלגיה – את תהיי מגלומנית ואיטליה, אתה תגנוב" אמר או"ם.
כל המשתתפים במשימה פשוט רצו במעגלים וצרחו חוץ מיוון שנחר.
"אוקיי, אז אין תוצאות, חוץ מזה שיוון אחרון" אמר או"ם "יוון או רומניה, מי יעזוב?, גרמניה וישראל הם הקובעים".
"רומניה" אמר גרמניה.
"אבל.." התחלתי לומר.
גרמניה הסתכל עלי במבט של רצח טהור.
סוג המבטים שאתה יודע שאכלת אותה.
"ביי רומניה" אמר או"ם.
"אני באמת אתקין מכשיר הגנה מפולשים" מלמל לעצמו רומניה.
"אין לי ממש משימה רביעית אז כל מה שאני אעשה זה להחליט שיוון ניצח" אמר או"ם.
"למה??!?!?!!" שאלתי.
"בלגיה מעצבנת אותי, איטליה מוזר ואתה לא מסוגל להיגמל וגרמניה צרחן" אמר או"ם.
או"ם העיר את יוון.
"יוון, אתה טס לשמש!" אמר או"ם.
"מה? לא!" אמר יוון "אני לא רוצה".
"אז למי כן?" שאל או"ם.
"לישראל" אמר יוון וחזר לישון.
"יש!" צעקתי.
"אוקיי, ישראל, מחר אתה יוצא לשמש" אמר או"ם.
בינתיים, כאשר הלכתי משם ראיתי את רומניה עסוק בלהתקין אזעקה נגד פולשים.
"אוקיי, הנה אזעקה מספר אחד" אמר רומניה "כאשר נוגעים במשהו בחדר שלי זה יצפצף".
הוא נכנס פנימה וזה צפצף.
"אוקיי, משהו שיבריח את הגנבים" אמר רומניה וסידר דברים.
הוא נכנס פנימה ואז נשמע "baby, baby, baby, oh!".
רומניה ברח.
"נורא מידי".
"תעבוד על זה" אמרתי.
"איי-איי" הוא אמר לי.


תגובות (8)

מוחהחהחה ! יופי של מערכת הגנה מפני פולשים, והחלק המצחיק הוא שרומניה הוא זה שמתקין אותה.
דברנו על זה כבר – אתה עומד להכין על זה פרק הלא כן? :P

11/12/2011 13:24

חחחח בייבי… :)) חח איזה מגניב להתחבר לאתר מהמחשב של בצפר:)))
אתה זוכר שאמרת שתפסיק בפרק מאה? אז עם כמה שאני אוהבת את הסיפור הזה, בבקשה תאט! ככה אני עושה עם הספרים שלי! קיבלתי ארבעה ספרים חדשים, ואני מפחדת לגמור אותם מהר מידי (נשאר לי ספר וחצי:() אז אני מאטה את הקריאה!! ואתה גם צריך להאט! אני נכנסת לדיכאון כשאני חושבת על פרק 100!
לגבי השמש- משומה(?), מישהו סוףסוף נחמד לישראל! או שלא…? חחח תמשיך… אמ… מהר..? חח

12/12/2011 10:46

אל תדאגי, אני מכין עכשיו תכנונים עד לפרק 200 ואולי אפילו לפרק 360 (כמה שאפתני מצידי, אה?)

12/12/2011 21:41

360… מעניין, משום מה המספר הזה מוכר לי.
יש לך מושג למה? (אור)
ושיר, גם אני רוצה להתחבר מבית הספר למה לך מותר ולי אסור???

12/12/2011 22:03

היי אור האם הבנתי נכון שאתה מכין חמרים עד לסיפור ה- 200 מפרי התוצרת שלך ואוו יש למה לחכות אני פשוט שמחה מאד מאד ומפצירה בך שתממש את ההבטחה ממני באהבה בקי ♥♥♥

13/12/2011 00:11

סליחה סליחה סליחה פשוט שגיתי אתה מתכוון להגיע למספר 400 שזה ממש ענין של שנייה , סליחה ש"מחקתי" וכמובן לא ברשעות 200 סיפורים שלך תגיע מהר מהר ל-400 כי אני אוהבת לקרוא את הסיפורים המהממים שלך.
אני עכשיו מבינה למה שגיתי כי כתבת שאתה עושה "תכנונים עד לפרק 200 ואולי לפרק 360" זו הטעות שלי אבל איך שלא יהיה תמשיך וזהו ממני בקי ☺☺☺☺☺

13/12/2011 00:15

את יודעת מה יש לי מ – 360? 360 מעלות = 0 מעלות ולכן זה כאילו שכמות הפרקים של הפנימייה תתאפס ואז אפס אומר שאין עוד פרקים.

13/12/2011 06:40

אור, לא מעצבן אותך להיות כלכך גאון?

13/12/2011 07:29
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך