Estonian
משהו שם לב שבפעם השנייה שיפן הסביר את פירוש המילה "מוינג-בין" באמצע הופיעה מילה לא שייכת? הראשון שיעלה על המילה הזאת נכונה יקבל כלום! רק היום ! הזדמנות המאה !!

הפנימייה – פרק 80

Estonian 14/12/2011 773 צפיות 2 תגובות
משהו שם לב שבפעם השנייה שיפן הסביר את פירוש המילה "מוינג-בין" באמצע הופיעה מילה לא שייכת? הראשון שיעלה על המילה הזאת נכונה יקבל כלום! רק היום ! הזדמנות המאה !!

*ביי ביי, מוח – חלק א'*

רומניה פתח את דלת הכיתה.
"שלום כיתה" אמר רומניה.
"מה אתה עושה כאן?!" שאל יפן "או בשפה שלי, יש פתגם. מוינג-בין".
"אני לא אשאל מה זה אומר" אמרתי.
"לא אכפת לי" אמר יפן "זה אומר: אני יחסית משוכנע שאתה לא צריך להיות כאן ואם אתה כאן סימן שמשהו לא רגיל קרה ואני מאודה רוצה לדעת מה הדבר הזה כי אני טיפוס שמתעניין בדברים כאלו אבל אם לא אכפת לכם, אני חייב לדעת! אני טיפוס שמאוד אוהב לדעת הכל ובעיקר למה אתה כאן? אז תסביר לי הכל. מה הסיבה לכך שאתה כאן? יש סיבה מיוחדת? ככל הנראה שיש אחרת לא היית בא, אולי או"ם העניש אותך או לחילופין ירדת להקבצה שלנו כי אתה גם ככה לא חכם כל כך, ובנינו, מקל קטן ולבן בעל מנת משכל גבוהה יותר משלך. אני באופן כללי משוכנע שאתה באמת לא צריך להיות כאן ובטח שלא לעמוד בפני כל הכיתה, ואני תוהה איפה המורה הקבוע שלנו, ולאן הוא נעלם. אולי הוא חולה? אולי דינוזאור מעופף טרף אותו? אני רוצה שתסביר לי בזה הרגע מה קרה".
"וואו! זאת המילה הכי ארוכה שלך" אמרתי.
"קטעת אותי באמצע, יש המשך" אמר יפן.
"לאאאאאאאאאאאא!!!" צעק רומניה.
"היי! איפה כל בקבוקי השוורצקופף?" שאל גרמניה.
רומניה גלגל עיניים באשמה מלאה.
"רומניה…" נהם עליו גרמניה.
"טוב, נו" אמר רומניה והחזיר לו את בקבוקי השוורצקופף.
"אז מוינג-בין" אמרתי.
"שזה אומר" התחיל יפן "אני יחסית משוכנע שאתה לא צריך להיות כאן ואם אתה כאן סימן שמשהו לא רגיל קרה ואני מאודה רוצה לדעת מה הדבר הזה כי אני טיפוס שמתעניין בדברים כאלו אבל אם לא אכפת לכם, אני חייב לדעת! אני טיפוס שמאוד אוהב לדעת הכל ובעיקר למה אתה כאן? אז תסביר לי הכל. מה הסיבה לכך שאתה כאן? יש סיבה מיוחדת? ככל הנראה שיש אחרת לא היית בא, אולי או"ם העניש אותך או לחילופין ירדת להקבצה שלנו צדפה כי אתה גם ככה לא חכם כל כך, ובנינו, מקל קטן ולבן בעל מנת משכל גבוהה יותר משלך. אני באופן כללי משוכנע שאתה באמת לא צריך להיות כאן ובטח שלא לעמוד בפני כל הכיתה, ואני תוהה איפה המורה הקבוע שלנו, ולאן הוא נעלם. אולי הוא חולה? אולי דינוזאור מעופף טרף אותו? אני רוצה שתסביר לי בזה הרגע מה קרה".
"בכל מקרה" התחיל רומניה "אני עשיתי מעשה קונדס ועכשיו אסטוניה טיפש והולנד גאון".
"החלפת ביניהם?" שאל בריטניה.
"תראה בעצמך…" אמר רומניה.


תגובות (2)

כיצד אצליח להתבטא הכי טוב שאפשר כדי לומר לך כמה אני אוהבת את הכתיבה שלך , אתה פשוט ברוך כישרון, נפלא לקרוא את הסיפורים המדהמים שלך אנא אמשך בבקשה בתודה מעמק הלב בקי מאחלת לך אור החביב סופ"ש מהנה וכייפי . ♥♥♥♥♥♥♥♥

15/12/2011 09:24

צדפפהההה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! קיבלתי כלום!!!!!!!1 :))))))))))))))))))))))) חח תמשיך מהר!

15/12/2011 09:45
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך