הפנימייה – פרק 86

Estonian 16/12/2011 664 צפיות תגובה אחת

*פנימייהויזיון – חלק א'*

"ברוכים הבאים לפנימייהוויזיון!" הכריז או"ם "הפנימייהוויזיון היא תחרות שבה כל חניך שר שיר כרצונו ואז כל חברי הפנימייה מצביעים לשיר הטוב ביותר".
כולנו מחאנו כפיים. זאת הייתה הזדמנות נהדרת להתפרסם, ובשבילי, למצוא בת זוג.
"ההגרלה נערכה כבר מזמן וכעת לסדר ההופעה, יפן" אמר או"ם.
כולנו מחאנו כפיים.
"יפן עם השיר קלינג!,
גיאורגיה עם השיר ביוטיפול,
רומניה עם השיר אני לא מכור,
ארצות הברית עם השיר תגדיל לי,
גרמניה עם השיר לעזאזל אתכם!,
בריטניה עם השיר Cup of tea,
אסטוניה עם השיר זוויות קודקודיות,
איטליה עם השיר פיצה,
סהר עם השיר בקטריה,
הולנד עם השיר אלו החיים,
צרפת עם השיר אהבה,
ברזיל עם השיר הכדור הוא עגול,
פולין עם השיר, אויש תאכל כבר,
ישראל עם השיר ערס ממוצע,
ורוסיה עם השיר וודקה. ועכשיו, קבלו את השיר הראשון שלנו, יפן עם השיר קלינג".
יפן נעמד על הבמה של חדר הכינוס והאורות האירו אותו.
"קלינג!" אמר יפן "שזה אומר:
איזה כייף לשיר מול כולם, הבמה שלי, וכולם מקשיבים. בשיר הזה, אין חרוזים, והמילה קלינג מייצגת הכל. זהו שיר חופר במיוחד, שלאף אחד, ואני חוזר, לאף אחד, אין כוח לקרוא עד תומו, אבל אין ברירה, אני שר, ותקשיבו לי אחרת תמותו. כולם רוצים לדעת מה אומר קלינג או שאני חי באשליות. ככל הנראה שאני חי באשליות ואם כן אז אני דיונון חללי מרחף בחלל חד עם קרוקודיל ומרשמלו מקפץ. הלוואי שהיה לי חוט דנטלי ואז הייתי חונק איתו אנשים שלא ראויים לחיות יותר כי הם לא שומעים אותי שר על קלינג. קלינג זאת מילה מסובכת וקלה לאמירה, אם יש מילה כזאת אמירה. אמירה יכול להיות גם שם של בת, כמו אמיר רק בת. מי רוצה שאני אקרא לה אמירה? בטח מי שאני אקרא לה אמירה תצלצל למשטרה שייקחו אותי מהן והן ישימו ליפסטיק וישמעו ג'סטוש ויצרחו כמו נערות מתבגרות ממוצעות. אני לא יושב עכשיו על הספה וקורא עיתון כי אני שר על במה שירים ואני שר שיר שאנשים אחר כך יצביעו לו או לא יצביעו אם יחשבו שהוא מזעזע וככל הנראה שיחשבו שהוא מזעזע כי אני משעמם את כולם בהסבר שלי מה זה קלינג. אלו שקראו את הפרקים הקודמים זוכרים בטח שהיו צדפות בנאום שלי. עכשיו לא כדאי לכם לספור את כמות הצדפות כי אני עומד לכתוב הרבה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה צדפה. אני יושב ועומד ושר שירים והאורות עלי ויש מתחתי אורות אדומים של במה שמראים שאני שר שיר בפנימייהוויזיון וכולם משתעממים ו…" אמר יפן.
"טוב חלאס! נמאס לי!" צעק או"ם "טוב יפן, רד מהבמה כי אחרת לא נסיים לעולם עם התוכנית. ועכשיו, גיאורגיה עם השיר "Beautiful", גיאורגיה, צאי לדרך".


תגובות (1)

107.

18/12/2011 09:55
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך