Estonian
מה אתם אומרים? אתם רוצים עוד פעם תחרות שירים של ילדי הפנימייה?

הפנימייה – פרק 93

Estonian 17/12/2011 900 צפיות 4 תגובות
מה אתם אומרים? אתם רוצים עוד פעם תחרות שירים של ילדי הפנימייה?

*אביר על סוס לבן*

שיחררו את התוצאות של תחרות השירים ותלו אותן על הקיר באולם הכינוסים, איפה שנערכה התחרות.
הולנד – 10 (נקודות).
רומניה – 9
ארה"ב – 8
פולין – 7
גיאורגיה – 4
אסטוניה – 3
איטליה – 3
גרמניה – 2
הירח – 2
ברזיל – 2
רוסיה – 1
בריטניה – 1
צרפת – 1
יפן – 0
כאשר הולנד ראה את התוצאות הוא צרח מרוב אושר ואז הלך לעשן את הסמים הקבועים שלו.
יפן פרץ בבכי וברח משם.
אני הייתי עצבני כי אני הייתי אמור להיות המנצח עד שביגפוט השתלט לי על המקום. אם תהיה תחרות שנייה, אז אני אתמודד ואם ביגפוט יגיע אני אגיד לו "היי חבוב, אתה לא עומד לשיר".
בכל מקרה, הייתי נואש כי כבר ניסיתי עם כל כך הרבה אנשים ואף אחד לא ממש היה איתי באהבה.
החלטתי לבדוק מה נשים בכלל אוהבות בגברים. פתאום קלטתי משהו. כל הזמן הבנות מדברות על "אביר על סוס לבן" שיבוא ויגרום להן להתאהב.
ואז נזכרתי שיש לי את קרן ימי הביניים של אסטוניה.
הלכתי לחדר שלי וראיתי את ארצות הברית טוחן את מק-דל-קלוריות-רק-תשע-בחזקת-שמונה-קלוריות. הלבשתי אותו בתחפושת סוס לבן והקרנתי עליו את הקרן והוא הפך לסוס. אחר כך יריתי בעצמי והפכתי לאביר.
בתור אביר הייתי פתאום חתיך והייתי חזק יותר ומנומס בחברת גברות והייתה לי מוזה לשירים מזעזעים. בדיוק מה שימשוך כל בחורה.
עליתי על ארצות הברית הסוס והוא רכב ועברתי ליד בנות. נופפתי בשיער שלי. הן בהו בי במבט של "מה?!".
הסתכלתי סביב.
"שלום לכן גברות" אמרתי להן.
"איכס!" צעקה ליטא וברחה משם.
"יש לליטא פחד מאבירים" הסבירה גיאורגיה.
בלארוס הביטה בי בבוז ואכלה תפוח אדמה.
"מה בכן נשים, אינני שובר לבבות?" שאלתי.
לוקסמבורג עברה שם. כרעתי ברך לפנייה והיא נעצרה.
לקחתי את זרועה ונישקתי בידה.
"אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!!" צרחה לוקסמבורג "הטרדה מינית! הטרדה מינית!".
"מה קרה לכן, גבירות, אינכן מתרשמות משפתי העשירה ומיופי האלוהי ומכשרוני ומכוחי הרב?" שאלתי ושלפתי חרב.
"אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!!" צרחה לוקסמבורג בשנית "הוא עומד לתלוש לי את המעיים!".
"אוף!" קראתי. לקחתי את הקרן ויריתי בעצמי.
"עוד יותר אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!!" צרחה לוקסמבורג "עכשיו אתה גם מחוצ'קן".
דמעות יצאו לי מהעיניים ואני הלכתי לחדר שלי להתנקות ולנסות לטפל בחצ'קון החדש שלי שהחליט לגור בפנים שלי. ולצערי, האבירות שלי לא משכה אלי אף בחורה. מרחתי משחה על הפנים שלי.
החצ'קון נעלם תוך כמה מיים והלכתי שוב אל לוקסמבורג כי משהו בה משך אותי.
"היי לוקסמבורג" אמרתי לה.
"אתה ככה יותר טוב" אמרה לי לוקסמבורג "בלי כל השטויות שלך, בלי האבירות, מי בכלל צריך אביר? אני רוצה משהו נחמד וטוב לב". היא חייכה אלי וקרצה.
חייכתי אליה גם. אולי לא כל היום היה מחורבן?


תגובות (4)

כןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן עוד תחרות שירים! עוד תחרות שירים!!!!! צדפפפהה!!!מוחחחעעע!!!!!
נ.ב
מזל טוב על ה400 :) שבע"ה תגיע ל40000000!!! ויותר!

18/12/2011 10:23

ממש תודה לך שיר, זה מאוד משמח שאת עוקבת, ולידיעתך, יש לי תוכניות עד פרק 140 + עוד תחרות שירים ואני משוכנע שיהיו עוד רעיונות עד לפחות פרק 200 במיוחד בשבילך.
ואכן, צדפה גם לך.

18/12/2011 11:05

כןןןן עוד שירים!!!!!!
ואני מסכימה עם כל מילה של שיר!!!

ו… ו…. ו….
מה עם מיצי??? היא עדיין בבלנדר? מתבלנדרת לה בהנאה??

19/12/2011 05:36

ערב טוב אור ראשית ברכות כי חצית את מס' 400 ואתה הדרך המהירה להגיע לחמסה מאות נפלא , תמשיך לכתוב כי הכתיבה שלך מרגשת אפשר ללמוד ממך בשטחים רבים מאד פשוט אתה משהו משהו בהצלחה בכל אשר תפנה באהבה בקי ♥♥♥

19/12/2011 09:56
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך