הפנימייה 2 – פרק 17

Estonian 13/09/2011 828 צפיות תגובה אחת

*שפעת החתולים*

כולנו היינו צריכים להירגע מהחוויה שעברה עלינו. זה היה מטורף לחלוטין. כמובן שעכשיו אף אחד לא העיז להציק ליוון וכשאני אומר אף אחד אני מתכוון לאיטליה. איטליה עכשיו מנסה למצוא משהו אחר להציק לו והוא עד כדי כך נואש שהוא פתח אודישנים בשביל לבחור למי להציק. הוא התפלא מאוד מדוע אף אחד לא עמד בתור.
הונגריה ופולין התחילו להחזיק ידיים משהו מה כמו שליטא ופולין עשו. לא היה לי מושג עדיין למה פולין וליטא עשו אבל ממש לא עניין אותי למה הונגריה ופולין.
אני המשכתי בניסון שלי למצוא לעצמי דייט.
לאור העובדה שאני משוכנע שלכולם יש משהו נגדי.

היום נכנסה אלינו לפנימייה חתולה. קראנו לה "מיצי" או בקיצור "ג'ורג'יאנגולופוגוסטרינדמוסילה".
צרפת חיבק אותה כל כך חזק וחיבוק כל כך גדול כך שהוא לא נתן לאף אחד אחר לגעת בה.
לבסוף היא נשכה לו את היד וברחה משם.
אחרי כמה שעות ראינו אותו אוכל מזון לחתולים מצלחת לחתולים תוך כדי "מיאו".
"לא! יש לו שפעת חתולים!" צרח רוסיה והתחיל לרוץ במעגלים והתנגש חזק מאוד בלטביה שנפל אחורה. ליטא התחרפנה מזה כי הוא החבר שלה והיא נתנה בוקס לרוסיה בזמן שבלארוס צרחה מהצד "וו-הו!".
רק רגע, בלארוס פנויה עכשיו, אולי…
התקרבתי אליה.
"היי בלארוס" אמרתי.
"הו, שלום ישראל" אמרה בלארוס.
"מה שלומך?" שאלתי.
"אתה מנסה להתחיל איתי?" היא שאלה "איזה חוצפן אתה".
"לא!, אני לא!" אמרתי.
"תתבייש לך" היא אמרה.
"יש לי תפוחי אדמה" אמרתי.
"אני שלך!" היא אמרה.
הובלתי אותה לחדר שלי ונתתי לה תפוחי אדמה בזמן שפתאום גם שוויץ התחילה לילל.
בלארוס טחנה תפוחי אדמה.
הדלת נפתחה וברזיל התחיל לעשות קולות של "מיאו!".
הוא החזיק בידו צלחת חלב והתחיל ללקלק הכל כמו חתול.
"איכס" אמרה בלארוס "בוא נלך מכאן".
מסביבנו כמות ילדים התחילו לילל.
פתאום הרגשתי דחף עז ללכת על ארבע וללקק חלב. נראה שבלארוס חווה את אותה ההרגשה. נפלתי לבסוף על הרצפה והתחיל לצרוח "מיאו!".
החתולה הזאת! היא הדביקה אותנו בחיידקי חתולים!.
גרמניה לא נדבק במחלה משום מה והוא החליט להתעלל בכולנו. הוא לקח כדור צמר ושם אותו באוויר.
פתאום נדלקתי על כדור הצמר והייתי חייב אותו.
רצתי אליו. כל הילדים התחילו לריב וגם אני. נעמדנו על הרגליים האחוריות, עשינו תנועות של טיפוס עם הידיים ויללנו "מיאו, מיאו" תוך כדי ניסיון להגיע לכדור אבל כלום לא עבד לנו. גרמניה המשיך להתעלל בנו.
צרפת ילל "מיאו!" חזק מאוד ופתאום הוא נעמד על הרגליים האחוריות שלו.
הוא הסתכל על גרמניה במבט רצח טהור והתנפל עליו והכניס בו מכות.
"זה ילמד אותך להתעלל בי" הוא אמר.
הוא לקח את הצמר וזרק אלינו.
נלחמנו עליו.

לאט לאט ילדים החלימו מהשפעת (כולל אני). אומנם עדיין נהייתה לי אובססיה לחלב אבל כבר שלטתי בעצמי.
"איזה מזל שזה עבר" אמר הודו.
בינתיים בצד גרמניה התגלגל על הגב וילל כמו חתול אז גירינו אותו עם צמר עד שהוא התחרפן והתחיל לשרוט ולנשוך את כולנו ולבסוף חזר להתנהג כמו עצמו.

המשך יבוא…
———————————————————————————————————
קטע בונוס:
איך לאבחן את שפעת החתולים?
* אתה אוהב חלב
* יש לך דחף בלתי נשלט לומר מיאו
* אתה רואה בתחילת כל שורה מספר (אם אתה רואה כוכבית סימן שאתה חולה במחלה)
* אתה קורא את המשפט הזה
* אתה חתול
* אתה שם קולר
* אתה בעל אובססיה לרצח עכברים
* אתה הופך למכונת הרג קטלנית בשנייה אחת.
———————————————————————————————————-


תגובות (1)

יוואוו נקרעתי!!
אתה כותב בצורה מפחלצת!!
תמשיך :)

13/09/2011 09:09
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך