Estonian
תופים וחצוצרות אנשים....
השאלה היא.........
אם נחבר לחתול לגב לחם מרוח בחמאה - כמה פעמים הוא יפול על הלחם מתוך 100...
תודה שקראתם.

הפנימייה 4 – פרק 42 – השאלה לתשובה של החיים, היקום וכל השאר

Estonian 05/10/2011 572 צפיות אין תגובות
תופים וחצוצרות אנשים....
השאלה היא.........
אם נחבר לחתול לגב לחם מרוח בחמאה - כמה פעמים הוא יפול על הלחם מתוך 100...
תודה שקראתם.

אחרי הלוואין הייתה לי בחילה נוראית כל הלילה. הקאתי והקאתי ולבסוף נרדמתי בשירותים. תקף אותי חלום פילוסופי במיוחד.
ראיתי מכונה ענקית שכתבה לי את המספר 42 לתשובה לשאלה של החיים היקום וכל השאר.
"מה השאלה?" שאל איש אחד.
"את זה תגלה בעצמך" אמרה המכונה והפכה לקרוקודיל שעף לו בחלל והיא השאירה אחריה סימנים של רגליים.
פערתי את עיניי מיד שסיימתי לחלום.
"אני, חייב, לגלות, את, השאלה, לתשובה, של, החיים, היקום, וכל, השאר" אמרתי בהפרדת כל מילה ומילה בשביל האפקט הדרמטי.
תלתי מודעה על הקיר בשביל למצוא את השאלה של החיים, היקום וכל השאר. באו אלי כל ילדי הפנימייה אל החדר. כל אחד מהם בא עם שאלה אחרת כתובה על דף.
היו שאלות טיפשיות במיוחד כמו:
"כמה מקופלות ניתן לאכול ביום"
או
"מה מסתן של כל שערותיו של ביגפוט בכל שלושה סנטימטרים מרובעים"
או
"לכמה שווה 42".
היו שאלות מתוחכמות. כאלו שלא הבנתי.
"בכמה דרכים על אדם ללכת?"
או
"כמה פעמים היתוש עוד יגיע כדי לעקוץ את ישראל?"
או
"לכמה שווה ה – y בפונקציית בעעעעעעעעעע?".
דבר ראשון שללתי את אלו.
לקחתי כל פתק והכנסתי לתיבה. הולנד כמובן הרגיש צורך עז להכניס בעצמו את הפתק ודי הרס את התיבה. למזלי הייתה לי תיבה חלופית שנהרסה במכוון על ידי בוסניה והרצגובינה.
בוסניה והרצגובינה הם היו תאומים ששניהם עם שיער שֹטני ועיניים חומות. הם היו מחוברים זה לזה בזרוע שלהם.
סילקתי את כולם והתחלתי לקרוא את השאלות.
"אתה מאוהב בצרפת?" זרקתי אותה לפח.
" 10 = 4/(x-2)". ידעתי שהתשובה היא 42 אבל לא ידעתי איך זה מתקשר אז זרקתי לפח.
"למה אנחנו כאן?". כתבתי על הפתק "כי אנחנו לא שם" וזרקתי לפח.
היו עוד הרבה כאלה שלא באמת ענו על השאלה אז הייתי מבואס כל כך.
"די כבר!" צעק עלי ארצות הברית. הוא לקח מק ודחף לי לפה. זה היה מק-תירדם-ותחלום-על-חלום-פילוסופי. באמת נרדמתי ואז היה לי חלום פילוסופי. בחלום ראיתי איזה פילוסוף שמת מזמן. הוא היה לפני לוח ענק והתחיל לכתוב לי הוכחה ממש מסובכת מ – 42 לשאלה. השאלה הדהימה אותי יותר מכל!.
"גיליתי את השאלה לתשובה של החיים, היקום וכל השאר!" צעקתי.
"מהי?" שאל אסטוניה בלהט.
"זה…" אמרתי "יתגלה בפרק הבא".
"דאמט!" צרחה הונגריה.

המשך יבוא…. ברציתי להוסיף….


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך