הקומדיה הראשונה שלי..

noagoni 14/11/2011 706 צפיות אין תגובות

זה כבר אמצע הלילה ואני לא הצלחתי להרדם . זה סימן טוב ! אסור לי להעיר את הישנים, אני רק לוקחת משהו וחוזרת למיטה … הנה הגעתי … ואז נדלק האור … אוףף. "אור תעשי לי טובה ולכי לישון .." אמרה אמא שלי .. אבא קם מהצעקות של אמא ואמר: "אור תחזרי לישון ומה את עושה כאן ?" לא יכלתי לענות להם … אני רציתי לקחת משהו . אמא שלי ישר נדלקה. "אור זה נכון שאת שוב מנסה להשיג ממני את הרוגלך ?" אמרה. ואני אמרתי לה : "כן .." והיא אכלה אותו מול הפנים שלי :( חזרתי למיטה ועצמתי את העיניים. חלמתי על זה שעגבניות רודפות אחריי עם סכין … רגע.. אני שכחתי משהו ? אה נכון אני אור . מה זהו ? כן . אתם לא מצפים שאני יגיד לכם בת כמה אני ? אמא אמרה לי שאור להעביר פרטים . אופס אני מדברת יותר מידי !
———————————-
היום בערב בארוחת שישי , נסעתי לסבתא שלי לאכול שישי. היה ממש טעים אבל לפני הארוחה , חתולה נכנסה לבית של סבתא . (לצערי אין לי סבא) לסבתא לא היה חלב במקרר בשבילה, וזה לא יפה סתם לזרוק אותה ברחוב, אז דוד שלי יעקב שתה בירה ונשאר לו קצת, בא לחתולה ואמר: "רוצה בירה מיצי?" והחתולה אמרה: "מיאו או מיאו !" אם היא הייתה מדברת . ואז אמרתי: "רגע תקשיבו אני לוחשת לסוסים !" ואז אבא שלי לא הבין איך קשור לוחש לסוסים לחתולים . גמני לא הבנתי ! ואז החתולה שרטה את רועי הבן של יעקב (בן דוד שלי) . הוא לא בכה ואז הוא קם ואמר: "החתולה אמרה לאבא שלי ש.. תביא ת'בירה! והיא לא רוצה שתקראו לה מיצי." איך הוא ידע את זה? אחר כך שאלתי אותו את זה והוא אמר: "יש לי אפליקציה באיפון שמתרגמת חיות." תראה לי ! והוא הראה לי. החתולה אמרה גם שחלב זה משמין (?!) וטוב אחרי זה אכלנו . ואז הגענו הביתה . ליד הדלת היה חבילה של רוגלך . אני ואמא נלחמנו על זה אבל אבא רק התגרה :)


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך