Someone Like You
החלטתי להמשיך :D

חברים במפץ הגדול 4

Someone Like You 08/06/2013 728 צפיות אין תגובות
החלטתי להמשיך :D

"אז", רייצ'ל חייכה לפני, "במה את עובדת?"
"אני מלצרית" פני אמרה. "אבל, זה רק לבינתיים, עד שאקבל תפקיד גדול במשחק" פני הצילה את כבודה.
"חה!" רייצ'ל חייכה עוד יותר והסתכלה על רוס.

רוס התיישב לידה ושאל:"מה?"
"מה מה?" רייצ'ל לגמה מהקפה.
"למה צחקת והסתכלת עליי?"
"אהה.. לא. כלום. פשוט… גם אני הייתי מלצרית ו… אז פני!", רייצ'ל קחקחה בגרון ופנתה לפני, "איפה למדת?"
פני חייכה במבוכה: "המקום לא משנה, מה שמשנה זה מה אני הייתי אז באותה תקופה…. מעודדת שכולם פחדו ממנה, אולי קצת ביצ'ית אבל… כולם אהבו אותי. טוב, רובם." פני אמרה בנוסטלגיה.

"מ.דהים." רייצ'ל הסתכלה על רוס בזלזול. "לא יכולת פשוט להכניס אותי למכונת שכפול? היה יותר קל."

"אוקיי, מספיק עם זה. תשאלי שאלות לעניין רייצ'ל." ג'ואי אמר בטון רציני. "האיזור הזה– ניתוחים או אמיתיים?"
"ג'ואי!!" רוס צווח.
"מה?! הייתי חייב לשאול! פעם שעברה שהתחתנת לא הספקתי לשאול את קרול וזה אכל אותי מבפנים במשך חמש שנים!"
פני הסתכלה על רוס במבט חסר אונים:"היית נשוי?"

"אווווווווווו…." כולם אמרו והרחיקו את מבטם מרוס ופני במבוכה.
"בסדר!! בסדר!!!!!" רוס צעק יותר חזק מקודם, נעמד ואמר:"אז הייתי נשוי שלושה פעמים, וייתכן שיש לי שני ילדים משתי האקסיות שלי, והייתי חנון בתיכון, ומוניקה זאת אחותי שהייתה פעם שמנה, ו…"
"היי!!" מוניקה צווחה
"ו… כשהייתי קטן הייתי מאוהב בדינוזאורים ואפילו הייתה מישהי בגן שקראו לה גלוריוס ואהבתי אותה רק כי השם שלה נגמר כמו דינוזאור וזהו!!! זה הכל! הכל פרוש בפנייך…!" רוס התרפס.

"אחי…" צ'נדלר התפרץ "בסוף גלוריוס הייתה לסבית. זה מין קטע שלך להוציא נשים מהארון?"
פני עמדה המומה.
"נכון! שכחת לספר לה על קרול!" ג'ואי נעמד וצחק "חח את נשפכת, זה סיפור מצחיק! הנה רוס, תספר!"
רוס כמעט בכה ואמר:"האישה שהייתי נשוי לה במשך חמש שנים והבאנו ילד ביחד בסוף עזבה אותי כי היא הייתה לסבית."
ג'ואי הסתכל עליו ואמר:"אתה לא מספר את זה נכון, פלא שהיא לא צוחקת?!"
"טוב, זה יותר מדי בשבילי…" פני אמרה וברחה מהבית קפה.

כולם שתקו ואז רייצ'ל אמרה:"זה בדיוק מה שאני אמרתי כשברחתי בחתונה שלי עם ברי…"
רוס: "שתקי."
"אוקיי…"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך