מאקס כותב
ככה נראה חדשות ערוץ 2.1 בימים עברו.
טוב,נתפלל שיהיו מוצלחים יותר בתקופה אחרת!

חדשות ערוץ 2.1-ספיישל ימי הביניים

מאקס כותב 22/08/2013 724 צפיות 3 תגובות
ככה נראה חדשות ערוץ 2.1 בימים עברו.
טוב,נתפלל שיהיו מוצלחים יותר בתקופה אחרת!

המלך ישב בכיסא המפואר,בעוד השלושה השתחוו
בפחד.בל ישבה בכיסא ליד אביה,מחייכת.
"אתם!שדים ארורים!מה אמרתי לכם?עליכם להכין כל כתבה
יומיים לפני הכרזת החדשות בכיכר!" שאג המלך.
"כמובן שביתי,מעט לחוצה עם טקסים,לך אני סולח מתוקה" הוא חייך אל ביתו.
"אבל אתם!כדאי לכם להביא לי חדשות טובות,או שאפגיש לכם את הגיליוטינה!" שאג על השלושה.
"היא בחורה יפה?" שאל ג'ורג' בחיוך.
"הגיליוטינה זו מכונה שמפרידה בין הראש שלך לשאר חלקי הגוף" לחשה לו אורין.
"אבל אני אוהב את הראש שלי!" קרא ג'ורג' בפחד.
"עופו לי מהעיניים!" שאג המלך."ואת,ביתי היקרה,תרצי אולי ללכת לנוח בחצר המלכותית לפני?" שאל המלך בחיוך את ביתו.
הארבעה הלכו אל הכיכר הראשית."היי בל,יש לי שני כרטיסים לשרפת מכשפות מחר בערב,תרצי לבוא איתי?" שאל ג'ורג' בחיוך.
"מצטערת,אחד האבירים הציע לי לבוא איתו להוצאה להורג של כמה בוגדים בממלכה" חייכה חיוך ניצחון.
"ארבע,שלוש,שתיים…" קראה אחראית הכיכר.
"שלום לכולם!" חייך גורג':"אם אתם שואלים את עצמכם:'מי החמוד הזה על הבמה',אני סר ג'ורג' חמודוס".
"ואני אורין מיידנוס!" חייכה אורין לקהל.
"לחדשות הראשונות שלנו להיום!" קראה אורין:"סוס מלכותי לבן נעדר משעות היום.אנחנו מבקשים ממכם,אם אתם מוצאים אותו אנא פנו למלך.לפרטים נוספים תפנו אל הסוס המלכותי הלבן עם השפם שהופיע הבוקר" אמרה אורין בדאגה.
"וכעת לחדשות הספורט" חייך ג'ורג':"האלוף האולימפי שלנו לכדור ברזל,הדיפתכה דור,נפצע בשעה ששק של כדורי ברזל נפלו על גופו ומחצו אותו.מילותיו האחרונות היו:'היי אתה,תזהר לפני שאתה זורק את השק עם כדורי הברזל לעברי'.אנו מצטערים, אך גם השנה לא נראה שנזכה במדליה" אמר בעצב רב.
"וכעת לתחזית,האביר רון תחזיתוס!" חייך גורג' ופנה לרון.
"תודה סר ג'ורג'.וכעת התחזית לשבוע הקרוב,אחרי ריקודי גשם רבים,נראה שיהיה לנו גשם שוטף ביום שני.ביום שלישי ורביעי צפויים להיות עוד ימים חסרי גשם,ואחרי ששוב ישפילו אותי בריקודי גשם,נתפלל לגשם ביום חמישי ושישי.הבהרה קטנה:התלבושת הזאת היא מסורתית לריקודי גשם,ואין לצחוק עליה" אמר בזמן שלבש את התלבושת המסורתית,עלי אקליפטוס קשורים בחוט בתור מכנס,פסים חומים על הלחיים,וסמרטוט בתור חולצה עליו רשום:אמא תכיני פאנקייק.
"אליך,סר ג'ורג'" אמר רון."תודה האביר רון" חייך.
"וכעת לחדשות הבאות" אמרה אורין:"עסק חדש לכריכים נפתח בכיכר הראשית.
שאלנו את הבעלים,סר אברהם סנביץ',מה יש לו לומר בנושא.מילותיו:'שכחתי לשלם את מס פתיחת העסק אז המלך אמר לי שהוא יפגיש אותי עם הגיליוטינה'.אכן,עסק צעיר כל כך,מת מהר כל כך".
"וכעת לנסיכה,בל נימוסים!" קרא ג'ורג'.
"תודה סר גורג'.וכעת לחדשות שכולנו חיכינו!תחרות הציד נפתחה!כמה מבעלי החיים מכריזים שביתה עקב הציד השנה.שאלנו את הציידים מה הם מתכננים לעשות בנושא.הבעיה היא,שהם צדו את הכתבים שלנו.טוב,שיהיה בהצלחה לכולם במסע הציד השנה!" חייכה בל.
"חזרה אליכם סר ג'ורג' ואורין!" חייכה בל לעברם.
"תודה לך בל!זה הכל להיום!אני הייתי סר ג'ורג' חמודוס,לידי המנחה אורין מיידנוס!
תודה גם לאביר רון תחזיתוס,ולמגישה שלנו,הנסיכה בל נימוסים!נתראה בשבוע הבא!" חייך גורג' ונופף למצלמה.
(כמה שעות אחרי זה,בחצר המלכותית):
"תערפו את ראשם!" קרא המלך,והעמיד את אורין,רון וג'ורג' בשורה מול הגיליוטינה.


תגובות (3)

לאלאלאלאלאלא אל תערפו לי את הראש >< "

22/08/2013 04:26

מצחיק..
אבל זה לא ישפר לי את המצברוח..
תודה שניסיתי בכל זאת. :)

22/08/2013 04:34

*שניסית

22/08/2013 04:34
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך