מאקס כותב
שאלה,לפי דעתכם,חדשות כאלה יתקבלו לטלויזיה?

חדשות ערוץ 2.1-פרק 1

מאקס כותב 09/08/2013 723 צפיות 4 תגובות
שאלה,לפי דעתכם,חדשות כאלה יתקבלו לטלויזיה?

"מתחילים בעוד 10 שניות" צעקה האחראית.
"היי בל,אז מה את עושה היום בערב?" שאל ג'ורג' בחיוך.היה לו שיער
שחור קצר,זיפים ועיניים חומות.הוא חייך לעבר בל,מנסה להשיג דייט.שוב.
"מנפנפת אותך" חייכה חיוך ניצחון.היה לה שיער בלונדיני ארוך,ועיניים כחולות.
"אאוץ'!" צחק רון.הוא היה עם שיער חום ופוני שהסתיר את עין ימין,ולעיניים שלו היה גוון כתום שכזה.
"חברה חברה חברה,בואו ניהיה רציניים.היום אלה חגיגות!היום בל דחתה את ג'ורג' בפעם ה-200!"
צחקה אורין.היה לה שיער חום שהגיע לכתפיים,ועיניים ירוקות.
"ארבע,שלוש,שתיים…" קראה האחראית.
החדשות התחילו.
ג'ורג':"ערב טוב לכולם!אני ג'ורג' חמוד,ואם אתם שואלים את עצמכם:'מי זה היפיוף הזה',אז כנראה שלא ראיתם אותי אתמול!" חייך.
אורין שלידו גלגלה עיניים,והתחילה:"אנחנו רוצים לפתוח את החדשות עם אדם שנעדר.שמו של האדם הוא אנילאני.שוב,אם אתם מוצאים את אנילאני-מצאפה,בבקשה תתקשרו אלינו" אמרה במבט דואג.
ג'ורג':"וכעת לחדשות הספורט.כידוע לכם לפני שבוע התחיל מרוץ ה-100 מטרים בחולון.
למירוץ הגיעו עשרה צבים אולימפים שעברו אימונים קשים.עד עכשיו,הם עברו כבר 29 מטרים.
הצב במקום הראשון הגיע למרחק של 30 מטרים וחצי.אכן,שיא אולימפי" אמר.
"וכעת נעבור לתחזית,עם המגיש שלכם:רון תחזית" אמרה ופנתה ימינה.
"תודה לך אורין.השבוע מצפה לנו מבול קשה של" הוא עצר ונשך את השפה:"כוכבי נייר.
בבקשה מכם,הישמרו מכוכבי הנייר.100 אנשים כבר נכנסו לבית החולים בגלל חתכים קשים של כוכבי נייר.
ביום רביעי צפוי לרדת גשם קל של מיץ ענבים,וביום שישי הטמפרטורה תעלה,עד לטמפרטורה שצריך בוריטו טוב כדי להפשיר" אמר ונגס בבוריטו שלו.
"אליכם ג'ורג' ואורין" אמר ופנה שמאלה.
"תודה רון" חייכה אורין,ואמרה:"ובכן נעבור לתאונה שהתרחשה באמריקה,כשהתנגשו שתי משאיות:
משאית קולה ומשאית מנטוס.הפיצוץ היה פיצוץ אטומי קשה,וכעת מעל ל-1000 אנשים נמצאים בבתי-חולים.עקב תאונה זו,מעכשיו מנהלי המפעלים יחשבו מראש דרכים לנהגי המשאיות שלנו".
"ובכן אורין,כעת נעביר את השידור לבל לחדשות טובות יותר" אמר ופנה שמאלה.
"תודה ג'ורג'" חייכה בל,והביטה למצלמה:"היום המזל האיר לנו פנים,ומסעדה חדשה נפתחה בראשון לציון,אחרי שחיכינו לכך חודש שלם.המנהל,קובי שקשוקה,סיפר שלרגל שבוע הפתיחה החגיגי,
הכל בחצי מחיר.אכן,המדינה סוערת ונרגשת,וישנו תור ארוך למסעדה.למזלי,הזמנתי כבר לפני שבוע"
חייכה.
"בחזרה אליכם" פנתה לג'ורג'."תודה לך בל.טוב חברים,זה הכל להיום.
נתראה מחר,אתם והפרצוף החתיך שלי" חייך ג'ורג'.
"תודה לכולם,לאורין מיידן,לרון תחזית,ולבל מגישה.וכמובן,תודה לי,ג'ורג' חמוד.נתראה מחר" נופף למצלמה.


תגובות (4)

חחחחחחחחח, XD
אני לא חושבת שהם יתקבלו, אבל אם כן.
הייתי צופה בהם כול הזמן.

09/08/2013 14:44

יאי אני כאן D:

09/08/2013 14:48

חחחחח כן,החלטתי להוסיף אותך.
אגב,סתם שתדעו-הפרקים לא קשורים ממש זה לזה,אין עלילה מחוברת,
כל יום משהו שונה ככה שגם אם תפספסו פרק,זה לא יפריע למה שתראו בפרק הבא.

09/08/2013 15:00

קיי <:

09/08/2013 15:04
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך