מאקס כותב
החדשות הכי שימושיות שיש בארץ.לא?

חדשות ערוץ 2.1-פרק 2

מאקס כותב 10/08/2013 994 צפיות 3 תגובות
החדשות הכי שימושיות שיש בארץ.לא?

מנהל האולפן הטיח בזעם את אגרופו על השולחן במשרדו.
"אתם!" קרא בזעם לעבר רון,אורין וג'ורג'.
הוא חייך בנחמדות לבל,שהשיבה לו חיוך,ואז חזר להביט בזעם באחרים.
"הבוס שלי מתלונן שאנחנו לא מרוויחים מספיק כסף.
לכן,לקחנו חסות מההעסק החדש של אמיר עוגות.
עליכם להזכיר בכל כתבה את העסק שלו,ברור?!" צרח עליהם בזעם.
הוא חייך לבל ואמר:"אני בטוח שלבתי היקרה בל לא תיהיה בעיה,אז
בלי לחץ מתוקה" אמר וחזר להביט בזעם בשלושה האחרים.
"אבל אתם! אם לא תעשו זאת,תמצאו את עצמכם מחר בלשכת האבטלה!"
"מה יש לי לעשות שם?" שאל ג'ורג' בבלבול.
"הוא יפטר אותך" לחשה לו אורין."מה?!" הוא קרא בהלם.
"בלי מה! צאו לשם ותביאו לי חדשות" שאג."וגם את בל" חייך לה בשלווה.
"ארבע,שלוש,שתיים…" קראה האחראית.
"ערב טוב לכם.אם אתם שואלים את עצמכם,'מתי כבר ראיתי את החתיך הזה?' אז סימן שראיתם אותי אתמול" חייך ג'ורג'."אתם יודעים מה?בנוסף להיותי חתיך,אני גם מת על האוכל של אמיר עוגות".
"ונעבור לכתבה הראשונה" חייכה אורין:"לפני שעות מספר,נשיא המדינה נפגש עם רוני סופרסטאר.
כשנשאל לאחר הפגישה איך היא הייתה,הוא ענה:'תשירו לי אה אה,תשירו ג'גה ג'גה'.
אכן,תמונות קשות" אמרה:"אך ישנן תמונות טובות יותר,אצל המאפיה החדשה של אמיר עוגות".
"וכעת נעבור לחדשות הספורט" אמר ג'ורג'."תחרות ספורט אירופאית,שאליה נשלחו שני נציגים ממדינתנו.
תחרות הספורט עסקה בענף הידוע:'תחשוב מהר'.כמחצית מהמשתתפים נשלחו לבתי חולים עקב
זעזועי מוח ושבירת עצמות בחלקים שונים של הגוף.בסוף,נצחה צרפת,בטענה ש:'הם שלחו
את שאר המתחרים לבתי חולים'.עדיין אנחנו מחכים מחדשות מהנפצעים שלנו".
"וכעת,נעביר את השידור לרון תחזית,כתב התחזית שלנו.אליך רון" אורין פנתה ימינה אל רון.
"תודה לך אורין" חייך אליה רון."אם כך,השבוע צפוי לנו גשם בחלקים לא מיושבים,שמש בחלקים מיושבים,
ברד בשום חלקים,והרבה לקוחות במאפיה הנפלאה של אמיר עוגות.
לקראת סוף השבוע הטמפרטורה עשויה לרדת עד לטמפרטורה של המאפיה של אמיר עוגות.
בחזרה אליך ג'ורג'" אמר רון ופנה שמאלה."תודה רון" חייך ואמר למצלמה:"וכעת,עקב תאונת דרכים
שהתרחשה לא מזמן בישראל,בין משאית איטריות למשאית מרק ותבלינים,תיהיה מכירה גדולה
של ראמן יפני באזור.כששאלנו מה אומרים על כך מנהלי המפעלים,הם ענו:'עזבו אותנו בשקט ולכו מכאן,אנחנו אוכלים ראמן'.וכעת,נעבור לבל" פנה ג'ורג' שמאלה.
"תודה לך ג'ורג'.כעת נעבור אל עסק חדש לשואבי אבק של מנקה ובניו בע"מ.
לכבוד שבוע הפתיחה החגיגי,הכל בידיוק באותו מחיר.אכן,מבצע נפלא.
אני ממליצה לחפש שם שואב אבק נוח,וגם אני ממליצה ללכת למאפיה של אמיר עוגות.
וכעת נחזיר את השידור אל אורין וג'ורג'" חייכה ופנתה ימינה.
"תודה לך בל" חייכה אורין."ובכן,זה הכל להערב.תודה לבל מגישה,רון תחזית,ג'ורג' חמוד,
ולי-אורין מיידן.נתראה מחר" היא נופפה למצלמה.


תגובות (3)

"ג'גה ג'גה"
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
אני אחכה שבעלי יבוא ויהרוס את העיר XD

10/08/2013 10:04

אני לא מתכוון להכניס לכאן את אינויאשה-תשכחי מזה.

10/08/2013 10:06

קיי
אז תביא את אמיר עוגות XD

10/08/2013 10:07
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך