מאקס כותב
תהנו מהחדשות המדוייקות והנהדרות האלו,
בזמן שאני מחפש מטרייה נגד כלבים וחתולים.

חדשות ערוץ 2.1-פרק 3

מאקס כותב 13/08/2013 886 צפיות תגובה אחת
תהנו מהחדשות המדוייקות והנהדרות האלו,
בזמן שאני מחפש מטרייה נגד כלבים וחתולים.

מנהל האולפן שהיה עצבני כרגיל,ישב במשרדו והביט
בארבעה.בל ישבה,מחייכת כולה בעוד האחרים נראו מפוחדים.
"כפי שידוע לכם,זהו השידור ה-100 שלנו היום" אמר.
ארבעתם הנהנו."היום בכל כתבה עליכם להזכיר את המספר
100" אמר בעצבנות אליהם."בל יקירה,בלי לחץ" חייך אליה בשלווה.
"אבל אתם" צרח על השלושה האחרים:"או שתזכירו את המספר 100
או שתמצאו את עצמכם עובדים ב100!"
"מה זאת אומרת?" שאל ג'ורג' מבולבל.
"הוא מתכוון שתעבוד במשטרה" לחשה אורין.הוא קפץ מכסאו ואמר:"אבל אני מפחד
מהצ'קלקות שלהם!" אמר."צאו מפה!" שאג לעברם."בל יקירה,לפני התוכנית תרצי אולי
משהו לשתות?" שאל אותה בחיוך.אחרי שיצאו,רון אמר:"זה לא פייר.
עלייך הוא אף פעם לא צורח"."אני הרי הבת שלו" חייכה בל.
"אתם יודעים,נראה לי שהוא אבא של בל" אמר ג'ורג' מהורהר.
"מה?לא יכול ליהיות" אמרה אורין בציניות."אני רציני" אמר מהורהר.
"תגידי,אפשר ליהיות אח שלך?" שאל רון בחיוך.
"ארבע,שלוש,שתיים…" קראה האחראית.
"ברוכים הבאים לעוד חדשות מערוץ 2.1.אם אתם שואלים את עצמכם:'מאיפה המושלם הזה?' אז אני אשמח לתת לכן את הכתובת" חייך ג'ורג'.
אורין קראה בהתרגשות:"היום היא התוכנית ה100 שלנו.כן,כן.100.טוב,נתחיל בכתבה הראשונה" חייכה.
"אכן.אתמול בלילה נתפסו שני שודדים שניסו לבצע שוד בנק" אמר ג'ורג':"בבית המשפט,כשנשאלו מדוע עשו זאת,ענו:'זאת לא אשמתנו.זאת אשמת מנהל השרת שהכריז בלי האקים בחיים האמיתיים'.
כמובן,אלה הם אכן גיימרים שהושפעו יותר מדי מהמשחקים.מזל שהיה מי שהתקשר ל100" חייך ג'ורג'.
"וכעת לכתבת הספורט" אמרה אורין:"במשחק הכדורסל שלשום הפסידה הקבוצה מנתניה.הקבוצה של חדרה התראיינה לעיתון,ואמרו שניצחו הודות לרוח ספורטיבית,אימונים ארוכים,משחק קבוצתי,והרעלת האוכל של האוייב" חייכה:"בפעם הבאה יצתרכו אולי 100 שחקנים מחליפים שלא אוכלים אצל עומר פיצות".
"וכעת נעבור אל רון תחזית,כתב התחזית האהוב שלכם" חייך ג'ורג' ופנה ימינה.
"תודה ג'ורג'.וכעת אל התחזית" חייך רון:"השבוע צפוי לרדת גשם חזק.כששאלנו את אלה שמודדים את הגשמים,עד כמה חזק יהיה הגשם,הם ענו:'It rains cats and dogs'(תרגום:גשם חזק מאוד).לכן,צפויים לרדת מהשמיים חתולים וכלבים.תתכוננו,למעל ל100 חיות משוחררות בימים הקרובים". חייך רון."חזרה אליכם אורין והבחור השני" פנה רון שמאלה.
"תודה רון" חייכה אורין."וכעת לכתבה הבאה" קרא ג'ורג':"במשרד החינוך החליטו לקצר את החופש הגדול.הילדים יצאו להפגין ברחובות,ודרשו לבטל את ההצעה.אני ואישתי היינו ביניהם,כי חשוב לי שלילדים שלי יהיה חופש ארוך יותר".
"אין לך אישה ולא ילדים" סיננה אורין."וואלה?" שאל ג'ורג' מופתע."בכל מקרה,100 אלף ילדים כעת מפגינים ברחובות המדינה.שר החינוך נמנע מלהגיב למתרחש".
"וכעת,נעבור אל בל מגישה" חייכה אורין ופנתה שמאלה.
"תודה אורין והבחור השני" חייכה אליהם בל."חדשות שקיבלנו זה עתה אומרות לנו שהעסק לפיצות של עומר פיצות נסגר,ובמקומו נפתח עסק חדש לטאקו,שמנהל אותו ניסים עוף.ולכבוד הפתיחה החגיגית,100 הלקוחות הראשונים יקנו בחצי מחיר.אכן,מבצע נהדר.חזרה אליכם" חייכה בל ופנתה לאורין.
"תודה לך בל" חייך ג'ורג':"טוב,זה הכל להערב.תודה רבה לאורין מיידן,רון תחזית,בל מגישה,וכמבון לי:
ג'ורג'-הבחור השני-חמוד.נתראה מחר!"נופף למצלמה.


תגובות (1)

XD

13/08/2013 07:47
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך