חדשות ערוץ 2.1-פרק 4

מאקס כותב 20/08/2013 639 צפיות 2 תגובות

רון ישב באולפן החצי ריק."היי רון,איפה ג'ורג'?" שאלה
בל בזמן שהתיישבה במקומה עם כוס הקפה."הוא אמר משהו על
ביקור אצל שיננית" אמר רון וניסה לקפל מפית נייר לצורת ברבור.
(אצל השיננית):
"אייהה.איייייהההה.אייייהההה!" הוא צרח בזמן שהשיננית התקדמה עם הכלים.
"עוד לא התחלנו" היא נאנחה והחדירה חומר הרדמה לשיניים.
"אני מתכונן" הוא אמר.
(באולפן):
"רון תחזית" הגיע הדוור של האולפן."יש לך מכתב" הוא אמר והניח מכתב מול רון.
" תודה קרייג" חייך רון."קוראים לי אלברט" אמר הדוור והלך משם.
"תודה בכל זאת עומר" קרא רון לדוור."מה קיבלת?" שאלה בל והסתובבה בכיסא
המשרדי שלה."לא יודע.מכתב מאיציק סלט" הוא אמר וקרע את המעטפה.
"עצור!"היא רצה וחטפה את המכתב:"אתה לא יודע שזה מביא מזל רע לקרוע עטיפות
של מכתבים?"
"מי אמר לך את השטות הזאת?" הוא צחק."אבא שלי" היא לחשה.
"אוקיי כולם,נתחיל בלי ג'ורג' ואורין" קראה אחראית האולפן."איפה אורין?" הופתע רון.
(אצל סבתא של אורין):
"סבתא אמרתי לך מליון פעמים:כדי להדליק את הטלוויזיה,לוחצים על הכפתור האדום" אמרה אורין בחיוך,אך עם נטייה של כעס.
"מי את?איפה הנכדה שלי?"
(באולפן):
"אמרתי לך!" צרחה בל וזרקה עליו את המכתב."ארבע,שלוש,שתיים.."
"ערב טוב לכם!" חייך רון:"אני רון תחזית,ואם אתם שואלים את עצמכם:'איפה האידיוט הרגיל',הוא אצל שיננית!"
(אצל השיננית):
"אורים לי ז'ורז' המוד" אמר ג'ורג',פיו מלא בחומר הרדמה.
(באולפן):
"וכעת לכתבה הראשונה" חייכה בל:"המשטרה מדווחת על פושע נודע,שמסתובב ברחובותינו.מעשיו:לצלצל לאנשים בפעמון הדלת ולברוח" אמרה בעצב.
"נוכל!" קרא רון.בל המשיכה:"בבקשה,אם אתם יודעים דבר מה על הפושע,אנא דווחו למשטרה".
"וכעת לכתבת הספורט" קרא רון:"אלופי הספורט הימי האולמפיים,האחים-אוקיינוס,פצעו את רגליהם ולא יוכלו להשתתף בתחרות.כאשר נשאלו מה קרה,תגובת אחד האחים הייתה:'לא יודע.כולה ראינו איזה כריש בים,ונתנו לו קצת ענבים,וכנראה שהוא היה אלרגי או משהו,הוא תקף אותנו בלי סיבה'.
תגובת האח השני הייתה:'כן.ניסינו להרגיע אותו ואפילו דחפנו לו כדורי הרגעה,אבל כנראה שהוא אלרגי גם לזה'.אכן,צער רב לאחים תומר אוקיינוס,וגרגמל אוקיינוס" אמר רון.
"ועכשיו לרון תחזית!" חייך רון,ורץ במהירות למקומו הרגיל."תודה לך רון תחזית.ועכשיו לתחזית השבוע:
גל חום יכה אותנו ביום שני,גשם בשלישי,גל חום ברביעי,גשם בחמישי,גל חום בשישי,וביום שבת מזג האוויר יוצא לחופשה בהוואי.אכן,שבוע עמוס.בחזרה אליך רון!" הוא קרא ורץ למקום של ג'ורג'.
"תודה לך רון".
"וכעת לכתבה הבאה" אמרה בל:"מלחמה מתרחשת בישראל בין החתולים לכלבים.
הכלבים מפציצים בטילי "הוט דוג" את ביתם של החתולים.החתולים אינם מצליחים להשיב מלחמה,
ונראה שהכלבים עומדים לנצח.שאלנו את ראש צבא הכלבים,הדוברמן,כלב מגזע רואה שווצרי מה
יש לו לומר בנושא.זה מה שהוא ענה:'ווף ווף ווף,וואף ווף וואף'.אנחנו מבקשים ממכם,התייחסו
למילים המדהימות האלו.וכעת לכתבה האחרונה להיום,אלייך בל מגישה" אמרה ורצה למקומה.
כשהגיעה,פנס נפל על רון תחזית."ולכתבה של..או רגע!קיבלתי זה עתה חדשות מפתיעות!
פנס נפל על רון תחזית!נאלץ לסיים את השידור להיום!תודה לכם,אני בל מגישה!
ערב נעים!" היא נופפה למצלמה.
(בבית החולים):
אמרתי לך מזל רע!" אמרה בל.
רון היה עם תחבושות בכל גופו."שתקי".


תגובות (2)

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
סבתא מוזרה OO

20/08/2013 08:28

חזק!!!! יואו זה כול-כך מצחיק, איך חשבת על כול זה?

21/08/2013 04:22
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך