חדשות T- כתבות דמיוניות שלא תקראו במקום אחר. כתבה 2

בס"ד

הנשיא אובאמה התקשר אתמול לחברת המובילים "MOVING AVNER" והזמין שלוש משאיות גדולות להובלת חפצים. לשאלת הפקידה : "לאיזה תאריך אתה צריך את המשאיות?" ענה אובאמה שהוא מעוניין שהתאריך יישאר פתוח כי הוא לא ממש יודע מתי תסתיים הקדנציה שלו והוא יעוף לכל הרוחות מהבית הלבן.

אובאמה הנשיא השחור הראשון של ארצות הברית הולך ומסתבך מרגע לרגע, כמו שנאמר הולך מדחי לדחקה, כשהשבוע נחשפה פרשת ההתעללות בעיראק, בהדלפה שנקראת ההדלפה הגדולה בהיסטוריה באתר האינטרנט ויקיליקס שפירסם עשרות מסמכים סודיים של צבא ארה"ב.

מסתבר שבשנים האחרונות הכוחות העיראקיים התעללו בשבויים, הרגו אזרחים, וכל זה תחת התעלמות מוחלטת של האמריקאים והבריטים ("קודקוד 1 כאן פיליפ, הם יורים באזרחים!!!"- "קודקוד 2 כאן קודקוד 1 יש לנו בעיית קליטה, הבנו את כל המשפט שאמרת חוץ משתי המילים האחרונות, חזור שנית…"- "יורים על אזרחים!!! אני חוזר, יורים על אזרחים, קודקוד 1 קיבלתם?". "קודקוד 2 כאן קודקוד 1, מקדונלדס שלום!!! מה תרצה להזמין אדוני?"…).

בכל אופן כעיתון רציני שלחנו מייד את כתבנו לעיראק כדיי לבדוק את המצב מקרוב, וכתבנו שהינו בעל עבר צבאי מפואר ("אתם טירונות של בנות!!!!!! חבורת בנדיטים עם פרופיל 45, בושה לצה"ל" עוז המ"פ ברגע של שבירת דיסטנטס). מדווח על כך שהרחובות בעיראק הפכו לשוממים, רק חמושים בכל פינה ועמדות של הצבא, לשאלתו של כתבנו : "מתי אתם חוזרים הביתה?" השיב החייל סרג'נט פפר ויליאמס: "אנחנו ננצח את כל הוויטקונגים הנבלות האלה!!! אין כמו הנשיא רייגן!!! הנשיא הכי טוב זה רייגן!!!!!!".

מחברת המובילים "MOVING AVNER" נמסר כי לאחר שהבינו שזו לא בדיחה אכן העמידו לרשותו של הנשיא שלוש משאיות בהיכון למקרה הצורך, ומקרה הצורך קרוב ביותר, אז תתכוננו להגיד ביי ביי אובאמה, להתראות, ותזכרו שאנחנו בעיתון "חדשות T" הראשונים שמדווחים על סופה הקרוב של קדנצייתו של אובאמה ושליחתו לכל הרחות על ידי העם האמריקאי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך