חובה קריאה – שלאק טקטקטק.

27/03/2013 2566 צפיות 2 תגובות

זה מאמר שפשוט כל בן אדם חייב לקרוא לפחות פעם אחת בחייו , מעניק השראה ! (:
אז גם אתם תוהים מהיכן הגיע ה"שלאק טקטקטק" לסביבה? גם חברים שלכם אומרים את זה?
אתם רוצים לדעת מהיכן זה הגיע? ומה זה בהחלט אומר ?
דבר ראשון , למיעוט שלא מכיר זאת – נספר בקצרה …
שמתם לב לסיטואציות המוזרות שהחלו לאחרונה ?
אם לא , זו הסיטואציה השכיחה כיום: אנשים אשר נפגשים צועקים "שלאק טקטקטק" תוך כדי מתן כיף אחד לשני , ואז עשיית תנועה מוזרה כזאת עם היד הדומה לתנועת חתיכה ..
זה אכן מעניין ,
לקח לי זמן להבין מה הקשר בין מתן כיף לבין המילה "שלאק" , ומה הקשר בין לחתוך משהו ואמירת המושג "טקטקטק" ..
איך דבר זה נהפך לניב כל כך מהר בקרב בני הנוער ?
בדף זה נעסוק בתולדות ה"שלאק הטקטקטקטק" (:
תהנו חברים ♥
כמו כן , הכל התחיל כאשר נכנסנו לאתר בשם לא ידוע ולא מוכר ,
שם ראינו סרטון מאוד קשה לצפייה.. שם הושמעו קולות מאוד קשים לשמיעה .
לאחר מחווה נורא זה – הכרנו בעל חיים מאוד נפלא ומקסים וצ'וק גוז'ל,
זה היה פשוט מראה מרהיב לעין – קוקו נכנס לחיינו היישר ללבנו.
"טקטקטקטקטקטקטק…..טק" קשקש ודקלם כל היום, עד שאנחנו על זה לא הפסקנו לחשוב .
איציק , וקוקו כל היום בראשנו , וג'וני כמובן "טקטקטקטקטקטק".
וגם "טקטקטקטקטקטקטק"…
כדור פורח , כדור באולינג , לחם מלא , גלקסיה , בריכה , זה שתיים …
תחת ה"טקטקטקטקטק"… "טק טק שלאק", זה היה ביום האהבה , הלכנו יחדיו למסעדה בשם "טקטק" , סיימנו לאכול בעודנו שבעים , אך ל"טקטקטק" תמיד נהיה רעבים .
ל"טקטקטק" היה חסר טעם – היה חסר לו קצת תבלין שיוסיף לו טעם לחייו .
התבלין הזה – זהו תבלין ה"שלאק" , כמו טעם לחמג'ון …
"טקטקטקטקטקטק" זה כמו לחמג'ון בלי בשר , ו"שלאק" זה כמו בשר בלי קמח מלא.. "טקטקטטקטקטקטקטק" …. וכך , החל עידן ה- "שלאק טקטקטקטקטטקטק" אך , מלאכת ה"שלאק" איננה הסתיימה , כי אין לה עוד צורה ואינה עברה את הבישול האינטרקשלאקי… כמובן שהיה חסר לה הטעם האחרון – הטעם לחיים שישאיר רק טעם של עוד .. כאן אנחנו נכנסנו לסיפור ולקחנו לתבשיל כה מדהים זה – צלחת עסיסית במיוחד – זוהי צלחת כיסוי כה עסיסית "טקטקטק".. זוהי אשכרה מטאפורה , עד עכשיו היננו דיברנו אך ורק על תולדות ה"שלאק" להזכירכם , ה-"שלאק טקטקטקטק" הפך להיות מוכר ברחבי החבר'ה. כיום – ה"שלאק טקטקטק" מוכר כסלנג אהוב ומושך כלפי כל הבני נוער והלא בני נוער , ה"שלאק טקטק" זהו ניב אשר בא לייצג את המילה " שלום" אך משמעותו האמיתית אינה ידועה כרגע ועל כך ישנם מחקרים ברחבי הגלאקסיות. על כך ישנם מלא ישיבות תה נרחבות ובא מתאספים אנשים משכילים עם קומקומים פרחוניים מהביוקר "טקטקטקטק"… שתי בנות נוער איכותיות , המציאו ניב זה – אך הבנות הללו אינן מסכימות להוסיף מידע נוסף וכל פירוש לניב זה. כל דבר אשר הן מוסיפות הוא : "טקטקטקטקטקטקטטק" חכמינו אמרו " לכל עזר אמיתי , יש בתוך תוכו תוכי" על כך ישנם פירושים נוספים ראו בלינק הנ"ל: www.shluktktktt.net.il בראיון שנערך ב17.2 אמרו 2 יוזמות ניב זה כך : "צעד שלאק , צעד שלאק , צעד טקטקטקט , צעד קטטקטק , קפיצה שלאק , קפיצה טקטקטק , שלאק .. " על כך נערכים דיונים רבים ותשובה תחזור בהקדם האפשרי .
נ.ב : "ותמיד תזכרי גבירתי הצעירה – את לא פרגית , את שישליק."
בתודה , צוות השלאקס.


תגובות (2)

אני חייבת לציין שזה דיי מפגר, אבל מצחיק מאוד!!
אני נורא אהבתי את זה , ואני כל היום אומרת את זה ! ;)

27/03/2013 12:51

אני חייבת לציין שזה דיי מפגר, אבל מצחיק מאוד!!
אני נורא אהבתי את זה , ואני כל היום אומרת את זה ! ;)

27/03/2013 12:51
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך