fearless13
מצטערת שהפרקים קצרים כל כך.
תגובות

יומן חיו של תינוק פרק 3 (שבו אני מקבל שם)

fearless13 15/10/2011 815 צפיות 5 תגובות
מצטערת שהפרקים קצרים כל כך.
תגובות

היום קיבלתי שם אני בן שבע ימים, ובא אלינו איש מוזר עם זקן, הוא עשה לי משהו כואב והלך קוראים לי בני! איזה כיף לי יש לי שם אמא כ"כ שמחה בשבילי. סבתא מיקי וסבתא לילי באו ובירכו אותי הן אמרו שהשם שלי מעלף (מה זה מעלף?? תסבירו לי!). חגגנו את השם שלי במקום מוזר וגדול הגעו לשם בעב"ם וגיליתי שלכולם יש עב"מים! היתה שם התינוקת הזו גם היא בת שבע ימים וגם לה יש שם קוראים לה הדס איזה שם יפה! ישבנו זה ליד זה בעגלות ואז גם האימהות שלנו ישבו יחד ופיטפטנו.
"הי יש לי שם קוראים לי בני!" אמרתי לה "ולי הדס, איזה שם מקסים יש לך, זה מוזר שרק ביגל מבין אותי! וגם אתה ושאר התינוקות." אמרה בקול מקסים! "מי זה ביגל?" שאלתי "ביגל מלקק אותי הוא טוען שהוא כלב אבל אמא ואבא אומרים שהוא ביגל!" אמרה "גם בוב טוען שהוא כלב אולי כלב זו משפחה וכל מי שמלקק הוא כלב? ובני האדם קוראים להם בוב וביגל!" אמרתי "כנראה, אתה לא רק כמוני אתה גם חכם!."
אמרה לי הדס והסמקתי. לחגיגה באו הרבה אנשים והיו אנשים קטנים שקצת הבינו אותי אבל לא כמו בוב או הדס. לאנשים האלו קראו ילדים גם אני ילד טוב אניאהפוך כשאני "אגדל" מה זה לגדול??


תגובות (5)

n

אוווווו-בני והדס כל-כך חמודים ביחד…
חחחחח……

15/10/2011 14:37

כן

15/10/2011 14:43
n

הכי מצחיק זה שהוא לא מבין כ-ל-ו-ם-!

15/10/2011 15:39

נכון!

15/10/2011 16:05

אני מתה על הסיפור הזה תכתבי עוד דברים בסגנון וגם יותר מצחיקים

20/11/2011 06:21
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך