יורו 2016 – הפעם ישראל תנצח!

Estonian 01/07/2012 937 צפיות 6 תגובות

אוקיי, יורו נוסף עבר, ואנחנו אפילו לא היינו קרובים ללהגיע אליו, ולדעתי אני יודע מה הסיבה.

קודם כל – המדים לא שיקיים לחלוטין! נכון, אנחנו כחול לבן, אבל היי, גרמניה הם שחור צהוב אדום והם לבושים בשחור ולבן, כאילו שהם יינג-וייאנג. בנימה זו אני מציע להחליף את צבעי המדים שלנו לורוד פוקסיה. השחקנים היריבים יתפקעו מצחוק עד שהם לא ישימו לב ונכניס להם גולים. חה! ישראל מנצחת אתכם!

ישראל גם צריכה להיות יותר ידידותית. למה שלא לתת לשחקנים המתחרים לאכול מנה שלמה של פלאפל עם סחוג לפני המשחק? אם נלחם נגד צרפת, הם ייתנו לנו קרואסונים, והם יקבלו סחוג. נראה אותם מנצחים אותנו! חה! ישראל מנצחת אתכם!

ולמה שישראל לא תביא שחקנים יפים? נביא את האנשים היפים ביותר, נכריח אותם לרוץ אחרי כדור, נגרום לבחורות רבות לרוץ אחריהם, ואז, מרוב יופי, השחקנים האחרים ייקנאו, ויישחקו גרוע. חה! ישראל מנצחת אתכם!

ובכלל – מי אמר שישראל לא יכולה להשתמש באורי גלר בשביל להפנט את המתחרים להיות לוזרים? חה! ישראל מנצחת אתכם!

יורו 2016 – הולך להיות היורו של ישראל.

מעניין מתי האירופאיים יקלטו שאנחנו לא אירופה…


תגובות (6)

אור ? רק בריאות…O_0

01/07/2012 14:17

נעעע
חחחח גם בעוד מליון שנה ישראל לא תהיה ביורו..
אני כבר פרשתי מהם…
אבל אירופה הזאת!!
היא יודעת לשחק!!!
בוא לא נוסיף גם הפציעות שהם הביאו לקבוצה השנייה חחחח
אבל!!!
אממ חח אין לי מה להגיד…

01/07/2012 14:20

אני מסכימה עם קורן… WTF?!

01/07/2012 14:21

לא ננצח בחיים!!!!!
אהבתי מאוד את רעיון הצבע, בואו נתחיל לאמץ אותו :)
וחוץ מזה, אירופה באמת טמבלים, מה, הם באמת לא קולטים שאנחנו לא אירופה ?!
בהתחלה, הייתי בטוחה שכתוב: "יורו 2013." עכשיו אני מבינה למה 16….
בכל מקרה, בהצלחה לנו בשנה הבאה.

01/07/2012 23:46

ירדן, את יודעת שיורו זה כל ארבע שנים, נכון?

02/07/2012 01:39

אירופה יודעים שאנחנו לא אירופה, אבל יש להם רגשות אשם, כי כולם באסיה שונאים אותנו. אז הם נותנים לנו להשתתף במשחקים האלה שלהם, וגם בזה של הכדורסל (איך שלא קוראים לו)

02/07/2012 01:42
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך