l.a.h.i
זה בדיחה על לוסיאנה שנכתבה לה ותגלו אותה באחד הפרקים קיצר הצצה יפה לכבשתי אותך :)))))))))))))))))))))))))))))) והכי חשוב תהינו לכם בכיף שלכם :))))))))))))))))))

לבעלי מרפין היקר חחח :))))))))) (הצצה לכבשתי אותך חחח)

l.a.h.i 20/05/2014 773 צפיות אין תגובות
זה בדיחה על לוסיאנה שנכתבה לה ותגלו אותה באחד הפרקים קיצר הצצה יפה לכבשתי אותך :)))))))))))))))))))))))))))))) והכי חשוב תהינו לכם בכיף שלכם :))))))))))))))))))

מרפין יא חתיכייייייייייי התגעתי עליך כל כך אני חולמת עליך יום ולילה כשאני נמצאת לי עם גבר יותר חתיך ממך כן כן מה חשבת אחכה לך?! אחרי שכתבתי לך טונה שמכתבים ואתה לא ענית
בטח תחלום מאמי כן כן בחלומות הלילה. סתם מאמי הכל בגדר צחוק חיים שלי (חוץ מהקטע שאני מחכה לך לא היה לי גבר בתכלס מי ירצה אותי אני כבר בת 50000 כולשלדודה שלהם מה הם מוצאים בבריטני ובמדונה וסלינה גומז וכל הבר רפאלי למינהן) מה יש בהן שבי אין?
כן אני בלונדינית עינייים כחולות שיער כבר לבן מודה בדודה גוגלה שנמצאת על הר הגעש ושרה יודלה וכל המגמה נשפכת אליה כן כן במקום שלג היא החליטה לנסות הר געש חולה יאללה זאתי גם כן, שתלך לעשות בצפר. קיצר נחזור אליי עיניים כחולות בלונדינית עם שיער לבן פנים שלי עברו אלף ניתוחי פלסטיק וכן אני עכשיוווווווווווווו ממש אבל ממש דומה למדונה לפני ניתוחי פסלטיק. גוף רזה ומקומט שגם הוא עבר ניתוח פלסטיק כן כן יפה נכון חיים שלי.
אני מקשיבה כל יום לג'סטין המאמי שלי לא ביבר בנות יקרות טימברלן או טיקנבלן או איך זה רגע קיקינברג עזבו אלוקים יודע אבל הוא חתיך בן שלושים קטן ממני ב……………….. ב……….. לא יודעת נולדתי עילגת כן כן אחי סליחה בעלי האהוב. תגיד לי מתי מאמי מתי תסיים את כל החוקי המרפין שאתה כותב כל מה שאתה כואב כואב וכואב לאנשים המסכנים פה למה מה נהיה איתך בעלי. ספר לי בעלי התחתנת עם בריטני לפני ארבע שנים כי מאז אני לא שומעת אותה…… מה הפכת לסולטן או לאיזה שלמה המלך אלפייםםםםםםםם נשיםםםםםםם טוב מה נהיה אתכם גברים מה יש לכם? לא מספיק לכם דוגמנית אחת ואתם רוצים את כל הדוגמניות? טוב חלאס לא בא לי לדבר על זה פורשת שלך אהובה היחידה והמאהבת שמתה להיות אשתך לוסיאנה חוסינה משהו ספרדי.

מכתב תשובה ממרפין:
מה את מפגרת את שרוטה אני לא בעלךךךךךךךךךךךךךךך ולא יהיה!!!!!!!!!!!!!!
אני נשוי ואיתך הייתי כי את עוד סתם סטוץ לא שווה שצבע את השיער שלה ולובשת אדשות
מפגרת תכניסי את זה לראש א-נ-י ל-א ב-ע-ל-ך ו-ל-א י-ה-י-ה ל-ע-ו-ל-ם !!!!!!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך