מאסטר כיף- מדור בישול.

בס"ד

מאסטר כיף: מדור הבישול הכי מיוחד שיש.

ברוכים הנכנסים למדור הבישול שלנו, איזה כיף, לבשל, לחתוך, לטגן, לאפות, לפלט, לקמח, לערבל, לחתוך, לקצץ, להוסיף שמן, לחתוך גבינת קממבר, או גבינה כחולה או גבינה ירוקה או גבינה עם עובש מסריחה אבל טעימה, איזה כיף או כמו שאייל שני אומר: "איזה עונג צרוף, איזה אושר נהדר…". אז לכל אלה מביניכם שהתוכנית "מאסטר שף" גורמת להם לחשוב על העונה השנייה ואיך תשתתפו בה, בינתיים עד העונה השנייה ולפני חצי הגמר של העונה הראשונה, לפניכם כמה מתכונים מגניבים וקלים:
1. כרעיים בתנור עם אורז בכיסוי של אורז וירקות.
המצרכים: מגש או שניים של כרעיים (רגל ומשולש). תבנית נירוסטה חד פעמית, צלחת עמוקה, תבלינים (כל מה שיש בארון ונראה טרי) קצת מכל דבר, בקבוק צ'ילי נוזלי, ובקבוק רוטב סויה, והכי חשוב (כוח הבישול הכי חזק-לפי אייל שני) מים.
להכנת האורז: שלושה גזרים קצוצים דק, בצל קצוץ, קופסת פטריות שלמות או קצוצות לפי מה שאתם אוהבים. 2 כוסות אורז.

אופן ההכנה: בצלחת העמוקה שופכים מים ולתוך המים בעדינות וברוך עד אין קץ מפזרים את כל מיקס התבלינים, כן כן, גם אורגנו וגם כורכום, וגם זעתר, מה שיש. מערבבים את כל התבלינים. ומוסיפים צ'ילי וסויה בנדיבות.
לאחר שניקינו את העוף והפרדנו אותו למשולשים לבד ולרגליים לבד, אלה שאוהבים מחובר שישאירו מחובר. בכל אופן מטביעים את חלקיי העוף בתוך בריכת התבלינים המעורבת שלנו, ומניחים לאט לאט בתוך התבנית כדי שלא נעליב חלילה את העוף.
ועכשיו עוברים לאורז:
ראשית נחתוך את הירקות, הגזר הכתום, הבצל הנהדר, והפטריות המקסימות שלמרות שהן לא פטריות כמהין שחורות אלא פטריות מתוך קופסת שימורים אנחנו נותנים להן את הכבוד שלהן. לאחר שחתכנו והכנו את הכל מסודר על קרש החיתוך אנחנו עוברים להכין את האורז בסיר עם מים בטמפרטורה התחלתית של 31 מעלות וטמפרטורה סופית של 100 מעלות. בזמן שהאורז מגיע לרתיחה, אנחנו שופכים את כל הירקות למחבת גדולה עם שמן זית זך מזיתים רומאים שנשמרו שנים בתוך כד חרס לפני שהרגו אותם ברגל גסה ועשו מהם שמן מעולה. בכל אופן הקפצה או שתיים או שלוש וכבר האורז רותח ואנחנו מוסיפים את האורז לתך המחבת שיכיר את חבריו החדשים הגזר הבצל והפטריות. לאחר שכל המרכיבים במחבת מתמזגים במחבת ומקבלים עצמאות כגוף אחד, אנחנו שופכים את הכל לתוך התבנית עם חתיכות העוף שממתינות שם בלי לעשות הרבה רעש ובלגן, כזה הוא העוף, צנוע. אנחנו מכסים לחלוטין את חתיכות העוף ו…
לאחר שסיימנו את כל התהליך הנפלא הזה אנחנו מכניסים את הכל לתוך תנור על 225 מעלות ומכסים מלמעלה בנייר כסף, ועכשיו לא מציצים לתוך התבנית עד שמתפזר לו ריח נעים ביותר ברחביי הבית. האוכל מוכן, בתיאבון.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך