מייק וזווסקי
הסיפור שיבוסס על קוסמים בעולם הכי לא הגיוני שיש בעולם ההגיוני! (? XD)
אבל כן... אני דיי מרוצה מזה!^^

מבוכים ומטורפים – פרק 1

מייק וזווסקי 13/05/2013 799 צפיות 3 תגובות
הסיפור שיבוסס על קוסמים בעולם הכי לא הגיוני שיש בעולם ההגיוני! (? XD)
אבל כן... אני דיי מרוצה מזה!^^

"וזו, כיתה, הסיבה למה אנחנו לא מדברם על הירח לפני האכילה" אמר מורה בגלימה חומה שלבש משקפיים קטנות. "ועכשיו, נלמד על הדבר החשוב ביותר בחיינו, הקוסמים. היום נלמד על… איך להכין גבינה!" המורה חייך ומכה כפיים. הכיתה לא נראתה נדהמת במיוחד. "עכשיו, בואו ואני ארה לכם איך זה עובד" המורה ניגש ללוח מלא בתמונות של חיות. הוא שלף מקל ארוך מעץ. "רואים את החיה הזו?" הוא הצביע עם המקל על תמונה של פרה. "זו הפארה. ממנה מכינים את הגבינה הבסיסית" המורה הרים את משקפיו עם האצבע שלו. "וזה" והוא הצביע על תמונה של חתול החתלול. לא ניתן להפיק ממנו חלב. ועכשיו תלמידי, אני הולך לספר לכם ממה מכינים את הגבינה הכי טובה בעולם. את הגבינה הכי טובה בעולם, מכינים מ—" לפתע נשמע קול שופר. "אופס, נגמר השיעור, עכשיו לכו לכם לביתכם" המורה נפנף בידו.
התלמידים יצאו מהכיתה והתלחששו ביניהם, "איזה מטורף, אידיוט, משוגע…" אך ילד אחד ניגש למורה, ומשך בגלימתו.
"המורה… ממה מכינים את הגבינה הכי טובה בעולם…?" הילד שאל.
"ובכן, ילדי את הגבינה הכי טובה בעולם מכינים מ—"

"וזה כול מה שאני זוכר" אמר איש בגלימה כחולה עם פסים זהובים שישב על כיסא גבוהה בבר משקאות מעץ.
"כן… שוב אתה חוזר על זה…" אמר איש הבר.
"כמה פעמים חזרתי על הסיפור הזה…?" שאל האיש בגלימה והניח את ידו על ראשו.
איש הבר הוציא ספר גדול, והניח אותו על שולחן הבר. "תן לי ליראות.." האיש הזיז את אצבעו על הספר. "וזו ה… פעם המאתיים שלושים ושבע!" אמר איש הבר.
"אז מחר זו תהיה הפעם המאתיים שלושים ושמונה" אמר האש בגלימה וצחקק. "טוב" אמר האיש, ולקח לגימה מכוס מלאה בחלב. "אחלה חלב, זה… חמש מטבעות נחושת" האיש שלף מכיסו חמש מטבעות נחושת. "קח, יום טוב לך" הוא יצא מהבר.

האיש בגלימה הלך לביתו. זה היה בית קטן מאבן ועץ שגגו עשוי מקש יבש ועבה. הוא פתח את הדלת עם קסם כחול שעשה עם ידו על ידית הדלת. הוא פתח את הדלת.
"מזל טוב!" צעקו שלושה אנשים בגלימות שונות שהחזיקו שלט שרשום בו 'מזל טווווווווב ספארק'.
"אההה! חבר'ס אל תבהילו אותי ככה!" ספארק צחק.
"עכשיו חכה! יש לנו משהו" אמר איש בגלימה אדומה עם פסים זהובים.
"אנחנו השקענו בזה הרבה…!" אמר איש בגלימה ירוקה עם פסים זהובים.
"כך שתתן לזה קצת תשומת לב" אמר איש בגלימה צהובה.
שלושתם הוציאו עוגת גבינה שהיה רשום עליה 'מזל טוווווווב! מוורם, ארטי, ושילו'
"וואו! תודה!" אמר ספארק. "תודה לך וורם!" הוא חיבק את האיש בגלימה האדומה. "לך גם, ארטי!" הוא חיבק את האיש בגלימה הירוקה. "וגם לך, שילו!" הוא חיבק את האיש בגלימה הצהובה. "אזזזז… מה התכנונים למסיבה?" שאל ספארק.
"ובכן, חשבנו על זה…" אמר ארטי. "ו… אנחנו יוצאים להרפתקה!" הוא הניף את ידיו לצדדים.
"האהא, איזו הרפתקה בדיוק?" שאל ספארק.
"ההרפתקה לגבינה הטובה בעולם!" צעק וורם בשמחה.
לפתע ספארק קפא במקום.


תגובות (3)

נשמע ממש טוב..
אני מחכה להמשך
רק לא הבנתי מי זה ספארק בחלק הראשון של הסיפור.
הילד או המורה? או ילד אחר..?

13/05/2013 04:08

אמג אמג אמג את מכירה פוני קטן שלי? MY LITTLE PONY

21/05/2013 22:08

וגברת חסויה את צודקת! :-)

26/05/2013 14:08
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך