מייק וזווסקי
ובכן, שברתי את השיא של עצמי. 12 פרקים D:
קיצר.... בבקשה לכם!

מבוכים ומטורפים – פרק 12 – המכשיררררררר!

מייק וזווסקי 20/09/2013 968 צפיות 4 תגובות
ובכן, שברתי את השיא של עצמי. 12 פרקים D:
קיצר.... בבקשה לכם!

"חברה, מה זה המכשיר הזה?" שאל וורם.
"ובכן, אם תסתכל טוב, אתה רואה מכשיר ענק מעז שיש בו מחט ענקית שמכונת לכיוון ראשו של המלך, ויש גובלין שמתפעל את המכונה הזו בעזרת… מה זה… אלו אופניים? הוא מתפעל את המכונה עם אופניים?" הופתע שילו.
"איך מטפלים בדבר הזה?" שאל ארטי.
"רבותיי!" אמר ספארק בחוזקה. "אין לי טיפה של שמץ!"
"אה, ורררררק בשביל הביטחון אני אביא לכם כמה חברררררים נחמדים שישחקו איתכם. למה, אני לא יודע מתי אתם תחשבו לכם מחשבות פזיזות" המכשף הלך לכיוון הדלת פתח אותה, ויצאו משם עוד שני מכשפים.
"היום הזה יכול להיעשות גרוע יותר?!" התחרפן שילו.
"כן. המלך הולך למות לכם פה ררררק עוד דקה!" צחקק המכשף. "כך, שאני מניח שכבררררר אין לכם סיכוי!" הוא שילב את ידיו. "מכשפים, לתקוף!" הוא אמר, והלך מאחורי כיסא המלך.

שני המכשפים זימנו אנרגיות שונות. אחד זימן ארקיין, והשני זימן ברק. הם שילבו את האנרגיות ביחד, וירו לייזר אדום ומחושמל לכיוון הקוסמים.
"מהר! רוצו!" צרח ספארק.
הקיסמים התחילו לרוס בכיוונים שונים.
אך פתאום ארטי נפגע מהלייזר. הוא התחיל להתחשמל ולהתנפח מעט. ואחרי כמה שניות. הוא התפוצץ לאיברים.
שני המכשפים צחקו.
"אוי לא! ארטי! איך אנחנו מחיים אותו? אוי, רגע. אי אפשר!" צרח וורם בדאגה.
לפתע, הופיע ואקס מן הצללים. "אל תובסו פה, קוסמים!" הוא אמר. "אני אעזור לכם פה!" הוא הקיש באצבעותיו, ולפתע ארטי קם לחיים. הוא גם מחא כפיים פעמיים, ושני המכשפים נשרפו לעפר. "אני אתן לכם חידה שתעזור לכם בקרב" הוא אמר.
"רגע, למה חידה?" שאל וורם.
"כי חידה אני רוצה!" הוא התעצבן. "החידה היא…לא משנה כמה חיות יש בבר, העיקר שלחיים יש שפם, ולגלידה אין אופניים…" ואקס מלמד כמה דברים. "פשוט זרקו אבן!" הוא אמר ונעלם לצללים.
ארטי השתמש באנרגיית האדמה, יצר כדור אבן ענק, וזרק אותו על המכשיר.
האבן פגע במכשיר, והוא הפסיק לעבוד. הגובלין שדיווש בגלגלים של האופניים, דיווש כול כך חזק שהוא עף מהמכונה נסע במהירות דרך הקיר, שבר אותו והמשיך לנסוע.
הקוסמים והמכשף הסתכלו על הכיר השבור.
"אני ידעתי שהיה צרררררריך לשים הליכון במקום אופניים…" מלמל המכשף לעצמו. "זהו זה קוסמים! אני הולך להררררררוס אתכם!" צרח המכשף והלך למרכז החדר.

המכשף השתמש באנרגיית הברק וחישמל את ארבעת הקוסמים. זה פגע בהם אבל לא הרבה. הפעם המכשף השתמש באנרגיית הארקיין והברק, וירה עוד לייזר מחושמל מידו.
"רוצו!" צרח ארטי. "אני לא רוצה למות בצורה המגוחכת הזו שוב!"
"לא" אמר שילו. נמאס לי לרוץ" שילו השתמש באנרגיית המגן על עצמו, הוא זהר בצהוב. "היי, מכשף, יש לך פה מטרה לא נעה!" הוא צעק למחשף.
"ררררוצה למות? אז בבקשה לך!" המכשף ירה את הלייזר לכיוונו של שילו. הלייזר פגע בשילו וחזר ישר למכשף. המכשף עף אחורה לכיוון המלך שישב כבול על הכיסא. המכשף קם. "איך לעזאזל זה קרה? זה משפיל ביותר!" הוא הזדעזעה.
"מגן, בייבי!" התלהב שילו.
"זהו! נימאס לי מכם!" המכשף התחיל לעשות כשף חשמל גדול היו ברקים כחולים כמעת בכול מקום החדר נצבע באור כחול מהבהב.
"עכשיו! אני הולך להרררררררררררררוג לי פה כמה קוסמים מגעילים! האהאהא!" המכשף צחק צחוק מרושע.
אך לפתע המכשף הורם באוויר. מישהו הרים אותו. זה היה המלך!
"אתה לא תעשה לנו פה צרות יותר!" צעק המלך. מולו נפתחה דלת סתרים מהרצפה. המלך זרק את המכשף לתוך דלת הסתרים. כול הברקים שהיו בחדר נעלמו. דלת הסתרים נסגרה.

"מה…? איך…? אבל…?" מלמל ארטי. "איך אתה השתחררת אם אתה הייתה כבול?!" הוא נדהם.
"המכשף ההוא לא יודע לכבול אנשים כמו שצריך…" צחקק המלך.
"אז, למה לא השתחררת עוד לפני כדי לעזור לנו?" שאל ספארק.
"מה, ולפספס הצגה שכזאת?" אמר המלך.

"אדוני המלך!" נכנס הורברט פצוע וצולע לחדר, ומאחוריו שומרי העיר ששרדו.
"תגיד, שילו" לחש וורם. "לא שמת מגן גם על הורברט?"
"לא" הוא לחש בחזרה. "לא היה לי כוח לבזבז את האנרגיה עליו…"
ארטי ריפא את הורברט בעזרת אנרגיית החיים.
פצעיו של הורברט נעלמו, והוא עמד שוב על רגליו. "תודה לכן קוסמים. בלעדייכם, לא הינו מצילם את העיר הזו בכלל" אמר הורברט. "אני מניח שמגיע לכם התנצלות… אתם אכן קוסמים דיי חזקים" הוא אמר כשהוא משפשף את צווארו.
"רבותיי, אנחנו היינו במצוקה. אך בזכות הקוסמים האלה, אנחנו ניצחנו במלחמה, והתשנו את צבא הגובלינים והאורקים! וזה הזמן שלנו לתקוף, כול עוד הם חסרי צבא וכוח!" נאם המלך לכיוון הצבא, הורברט, והקוסמים. "לזה רבותיי, קוראים מלחמה!!!" הוא צרח בכוח הכוח. "ועכשיו, לצאת למלחמה!" המלך לקח חרב גדולה ממתחת לכיסא המלכות.
הצבא, והורברט הלכו, וגם כן המלך.
"רגע, הוד מלכותך!" צעק ספארק.
המלך עצר לפני שהוא יצא מן הארמון. "מה יש בפיך, קוסם?"
"אנחנו מניחים שאתה יודע איפה ניתן למצוא את הגבינה הטובה בעולם" אמר ספארק.
המלך שפשף את זקנו "ובכן, הגבינה הטובה בעולם נמצאת—"


תגובות (4)

חחח… XDD
אם המכשף היה אמיתי והוא היה תוקף אותי הייתי הוררררררגת אותו!!! (עם RPG!!! אני לא יודעת מה יש לי מ- RPG בזמן האחרון… XD)

שאלה לא קשורה:
יש מצב שאתה גיימר? (משהו הסגיר אותך! XD)

20/09/2013 05:21

אכן, כן. תפסת אותי, אני גיימר.
ואני גם ממש אוהב משחקי RPG , זה הסוג הכי אהוב עלי D:
ו… מה זאת אומרת… שהסגרת אותי…? 0_0

20/09/2013 05:48

1) הכתיבה שלך הסגירה אותך!!! XD (אהמ אהמ… אתה מדבר פה עם גיימרית והכתיבה שלך סוג של הסגירה אותך. למרות שהכתיבה שלנו שונה לגמריי)
2) הסמיילים הסגירו אותך!!! D: (במקרה הזה גם אותי P:)

ותן לי לנחש עוד משהו! D:
אתה ברוני, נכון? (אפלז'אק ואוקטביה שליטה!!! D:)

-אני מנחשת נכון? XD כי זו פדיחה אם לא XD-

20/09/2013 05:55

אוקיי, בואי ונסדר את הקלפים!
אני גיימר. אוהב משחקי RPG.
אני גם ברוני! והאהובים עלי הם… Fluttershy, Rarity, Pinkie, Octavia, Cadence, Luna.
אז… כן, תפסת אותי על חם! D:<
סתם בשביל הקטע… פייס, יש לך…? אם כן, תשלחי בהודעה פרטית. אין צורך שכולם ידעו על הפייס שלך P:

20/09/2013 06:44
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך