מייק וזווסקי
למ שיש דמיון ממש ממש מורחב, יכול לתת קווי דמיון לקוסמים. (לברוניז XD )

מבוכים ומטורפים – פרק 2

מייק וזווסקי 14/05/2013 800 צפיות אין תגובות
למ שיש דמיון ממש ממש מורחב, יכול לתת קווי דמיון לקוסמים. (לברוניז XD )

ספארק הלך ממקום למקום. "חבר'ה, זה לא טוב… אני אמרתי מיליון וחצי פעם שאני לא זוכר איפה ממוקמת הגבינה הכי טובה! אני הייתי רק ילד! וזה היה לפני חמש עשרה שנים!"
"טוב, אתה לא זוכר. אז יש לך זיכרון דפוק… זה למה שלושתנו עוזרים לך!" אמר שילו.
"עוזרים להחיות את הזיכרון הדפוק שלי…?" אמר ספארק במלמול.
"לא… אמממ… נעזור לך בהרפתקה… בה נוכל להשיג את הגבינה הכי טובה בעולם…" אמר ארטי בשקט.
הייתה דממה.
"היי, וורם? אתה לא אמור לומר מש—" שילו נקטע כשהוא ראה את וורם מחרסם את העוגה.
וורם היה עם פיו מלא בעוגה. הוא בלע הכול במכה אחת. "מממ… סליחה חברה…" אמר וורם כשהוא מנקה את פיו בידו.
השלושה הסתכלו עליו.
"מה? זו עוגת גבינה!" אמר וורם בהתלהבות. הוא הסתכל על השלושה. "אה, כן! אנחנו נצליח לעשות את זה!" הוא הניף את ידו באוויר.
"ובכן… אם כך אתם פועלים… בוא נעשה את זה!" אמר ספארק בהתלהבות.

הרביעייה התכנסה סביב שולחן עגול מעץ.
"אוקיי חברים, לפי המידע שהשגתי, עלינו להסתובב בכול האי הגדול שלנו, צ'אדר-אור" ספארק הניח מפה על השולחן העגול.
"טוב, אז כפי שהבנתי, אנחנו נלך הרבה. נכון?" שאל שילו.
"אני יודע שאתה שונא ללכת, שילי, אבל אין מה לעשות" אמר וורם בהתלהבות.
"אמממ… אבל מה אנחנו צריכים לעשות קודם…?" שאל ארטי בביישנות.
"כן. אתם יודעים לאן צריך ללכת קודם?" שאל ספארק.
"ליער?" שאל שילו בדאגה.
"לא…" ספארק הניף את אצבעו מצד לצד. "אנחנו צריכים ללכת קודם לשירותים. למה אני לא רוצה לעצור באמצע…!"
"אוי! אני צריך!" וורם קם מכיסאו ורץ לשירותים.
השלישייה שנותרה הסתכלה זה בזה.
נשמע הצליל של הורדת המים. וורם יצא מהשירותים, נאנח, מגרד את הישבן, וחוזר לשבת במקומו.
השלישייה הסתכלה בו. "מה?" שאל וורם בהפתעה. "אני לא הייתי בשירותים כבר יותר מיומיים שלמים!"
"טוב… תודה ששיתפת אותנו בזה…" נגעל ספארק. "קיץ-קץ, לפני שיוצאים, צריכים להיות מצוידים בנשק. למי יש?" הוא שאל.
"לי יש… מטה קסמים מיהלומים, וחרב מיהלומים" אמר שילו.
"לי יש חרב ברזל, ומטה עגול מעץ עם יהלום אדום באמצע" אמר וורם.
"אמממ… לי יש… חרב מאבן… ומטה קוצני מעץ" אמר שילו.
"ולי יש, סכין ממתכת ומטה מזהב" אמר ספארק.
כולם הלכו לפינה אחרת, ולאחר כמה דקות הם חזרו מצוידים עם הנשקים.
"רגע…" אמר וורם. "אין לנו שמץ איך להשתמש נכון בקסם שלנו…!"
"תאמינו לי, נלמד בהמשך" אמר ספארק, ופתח את דלת הבית. "חברים, להרפתקה!"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך