מייק וזווסקי
אין לי הרבה מה להוסיף... XD
חוץ מהחלק עם השיער... זה היה נחמד XD אני בטוח שזה נתן לכם מספיק מידע על השאלה ששאלתי בפרק בראשון XD

מבוכים ומטורפים – פרק 3

מייק וזווסקי 27/05/2013 712 צפיות אין תגובות
אין לי הרבה מה להוסיף... XD
חוץ מהחלק עם השיער... זה היה נחמד XD אני בטוח שזה נתן לכם מספיק מידע על השאלה ששאלתי בפרק בראשון XD

"וואו… כמה זמן כבר הלכנו…?" אמר שילו כשהוא מתנשף.
"חמש דקות" אמר וורם.
"איפה אנחנו…?" אמר שילו לאט כשהוא מתנשף.
"אנחנו רק יצאנו מהכפר. מה הקטע שלך?" ספארק אמר ועצר במקומו.
"פשוט אין לי כבר כוח… חמש דקות זה יותר מידי" התנשף שילו.
השלישיה עצרה במקומה. שילו נשען על המטה שלו.
"אין לנו דרך לזוז מהר יותר…?" שאל ארטי.
"טוב" ספארק שלח את ידו לאחורי גבו. "יש לי את הספר הזה" ספארק הוציא ספר שהיה רשום בו 'הקסמים של הקוסמים המתחילים בקוסמות שעושה קסמים' . "זה ספר שמצאתי בספריה. זה עלה לי הון כסף! כך שיש סיבה טובה שזה יהיה שימושי" ספארק פתח את הספר.
הרביעייה הסתכלה בספר.
וורם גיחך. "יש שם רק עמוד אחד" אז הוא צחק.
על העמוד היה רשום 'זריזות' והיו שלוש תמונות קטנות בסדר של ברק סגול, שלושה עיגולים אדומים מחוברים, וסימן להבה אדום.
"טוב חברים" ספארק סגר את הספר בשנייה. "זמן למשחקי קסם!"
"אווו…! משחקים! איזה משחק משח– רגע…! משחקים עם הקסם שלנו?" וורם נדהם. "מספיק לי שאתה, ספארק, קוסם של ברק וארקיין, שארטי הוא קוסם אדמה וחיים, ששילו הוא קוסם מגן וקור, שאני קוסם אש ומים. עכשיו אתה רוצה שנשחק בקסמים האלה?! מישהו יכול להיארג!"
"לא… מה פתאום…!" ספארק חייך. "אוקיי, אני עושה ברק וארקיין" ספארק זימן שני כדורים זוהרים שריחפו סביב גופו. אחד בצבע סגול, והשני בצבע אדום. "וורם, אש בבקשה" הוא הצביע על וורם.
"אני מזכיר לך" וורם הניף את אצבעו. "מישהו עלול להיארג" הוא זימן עם ידו כמו מין כדור אדום זוהר, ולפתע יצא מידו אש גדולה ושרפה את שילו עד שהפך לעפר. ורם הסתכל על ספארק. "רואה? אמרתי לך" הוא צחקק. "טוב, אז… איך נמשיך את המסע שלנו בלי שילו?" הוא שם את ידיו על מותניו.
"טוב… אמממ…" ארטי לקח צעד אחד קדימה. "שמעתי על קסם החייאה. זה הולך ככה… חיים וברק" הוא אמר בשקט.
"טוב בוא ננסה…" ספארק זימן בעזרת שני הכדורים המרחפים שלו כמו מין לייזר אדום ששילב איתו חשמל כחול. הכדורים הזוהרים שהיו סביבו נעלמו.
"חכה!" וורם צעק. "אל תשקח! מישהו יכול להיארג!"
"לא…" אמר ספארק ללא דאגה. "טוב, הינה ברק" הוא זימן כדור סגול שריחף סביבו. "אוקיי, ארטי, חיים"
ארטי זימן כדור חום זוהר. הכדור נעלם בשנייה, ואבן גדולה נחתה על ראשו של וורם ופוצצה אותו לאיברים.
ספארק הסתכל, המום. "טוב… יש לנו עוד ניסיון אחרון…" הוא אמר בדאגה. "ארטי, בבקשה, חיים. זה ירוק. לא חום. בבקשה, תביא חיים ירוקים!" הוא אמר בילחץ
"אוקיי…" ארטי התאמץ. ולפתע הזדמן כדור ירוק זוהר שהסתובב סביבו.
"אוקיי, בשלוש. אחד" ספארק הרים אצבע אחת. "שתיים" אצבע שנייה. "שלוש!". ספארק וארטי הרימו את ידם הימנית עם מטה הקסמים למעלה, הכדורים הזוהרים שהיו סביבם נעלמו, ושני קרני אור מהשמיים האירו על האפר השרוף ועל האיברים המפורקים. ובשנייה, צצו מן האדמה וורם, ושילו.
"חבר'ה? איך אתם מרגישים?" ספארק הרים גבה.
"כמו אחד שצריך לכת לשירותים!" וורם לחץ על השלפוחית שלו עם ידיו.
"שילו…?" שאל ארטי.
שילו שם את ידיו על מותניו, סובב את ראשו באיטיות לכיוון וורם, והסתכל עליו בכעס. "כשבא לך ברביקיו, תגיד לי. כי אני לא אחד מהאלה ששורפים הרבה! כי יש לי עור לבן ועדין…!"
"י-יש לך עור לבן?" שאל וורם. "הקטע שלא היה לי שמץ מה צבע העור שלכם… אפילו השיער…!" הוא אמר בסקרנות.
"ובכן, יקירי" אמר שילו. "יש לי צבע עור לבן, ושיער כחול מטולטל מעט וחלק"
"לי יש צבע עור סגלגל מעט" אמר ספארק. "ושיער סגול עם פסים של גוונים שונים של סגול, והוא דיי חלק אבל לא ממש"
"אממ… לי יש… צבע עור צהבהב מעט" אמר ארטי בשקט. "ושיער וורוד חלק מאוד"
"האה, מצחיק" צחקק וורם. "לי יש צבע גוב וורוד מעט, ושיער מטולטל ומבולגן" הוא הרים מעט את ראשו. "מעניין למה לא ידענו על כך עוד כשהכרנו?"
"טוב, זה אולי בגלל שהמסורת של הקוסמים היא להתלבש בגלימות בצבעים שונים מבלי שירו את הפרצוף, וללבוש כפפות שיסתירו את הידיים שלנו" אמר ספארק במהירות.
"וואלה…" אמר וורם בשקט.
"אוקיי, וורם, קסם הזריזות בבקשה!" ספארק זימן את כדור הברק וכדור הארקיין. וכך גם וורם זימן את כדור האש.
שנייהם הרימו את ידם הימנית עם המטה למעלה, ולפתע כול הארבעה הרגישו כוח מיוחד שגרם להם תחושה מצחיק ברגליים.
"האהא! זה מדגדג!" צחק וורם.
"בואו נלך…!" אמר ספארק בסטייל.
הארבעה התחילו לרוץ במהירות לכיוון היער, ואפילו לא התאמצו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך