מייק וזווסקי
אז... פה היה לא מעט דיבורים... I:)
ולמי שיש מעט מידע בראש, איזה חלק פה נלקח מהסרט 300.
אז... בבקשה לכם ^^

מבוכים ומטורפים – פרק 9 – זו! היא! מאג'יקה!

מייק וזווסקי 05/07/2013 725 צפיות אין תגובות
אז... פה היה לא מעט דיבורים... I:)
ולמי שיש מעט מידע בראש, איזה חלק פה נלקח מהסרט 300.
אז... בבקשה לכם ^^

ארבעת הקוסמים ראו את הכפר מרחוק.
"טוב, אני מקווה שהתושבים יעזרו לנו להגיע לעיר כמה שיותר מהר" אמר ספארק והורה לקוסמים להמשיך בדרך.

"אני פשוט גיבור אחרי זה שהרגתי טרול יערות ענק!" אמר שומר אחד ליד שערי הכפר.
"ברצינות? אתה סתם זרקת עליו אבן" צחקק השומר השני שליד השער.
"מה, זה עדיין מחשיב אותי לגיבור" השומר הראשון שילב את ידיו.
"הא, שלום לכם" הסתכל השומר השני על הקוסמים.
"שלום" אמר שילו בנימוס. "אנחנו מעוניינים לראות את המנהיג של הכפר בבקשה".
"כן, הוא נמצא ליד השער הימני של הכפר" אמר השומר הראשון, ופתח את השער לקוסמים.

הרבעת הקוסמים ראו אדם גבוהה וחסון עומד מול צבע של אנשים ונותן פקודות.
"זה יהיה לא קל, אני יודע. אבל זה גם לא יהיה קשה, כי אנחנו צבא איכותי! כלום לא יכול לנצח אותנו!" אמר האיש בעוצמה.
"אההה… אני לא בטוח שתנצחו בקרב עם החיילים האלה" אמר וורם.
"מה?" הופתע האיש.
"חבר'ה! מי אנחנו?!" צרח וורם.
שלושת הקוסמים הסתכלו על וורם.
"אההה… קוסמים…" אמר ארטי בלחץ.
האיש הסתכל על וורם והרים גבה. "אנשים מי אנחנו?!" הוא צרח לצבא שלו.
"הא-או! הא-או! הא-או!" אנשי הצבא אמר בקול אחיד וחזק.
"טוב, אני מניח שיצאתי אידיוט לכמה דקות…" אמר וורם בבוז.
האיש צחק. "ניסיון יפה, קוסמים. בואו ואני אסביר לכם מה הקטע פה. אני מפקד הצבא של הכפר הזה. שמי הוא הורברט. אני והצבא שלי הולכים לצאת למלחמה נגד צבא האורקים והגובלינים, ולבסוף לשים קץ לשלטונו של לורד המלחמה, גארט. אז אני מציע לכם, קוסמים, לפנות אחורה ולעזוב מיד"
"לא ניראה לי" ואקס צץ מהצללים. "הקוסמים האלה הם יותר חזקים מזה ניראה לך" הוא אמר בביטחון.
הורברט הסתכל על ואקס בהפתעה. "אתה… אתה לא במקרא שד…?"
ואקס הסתכל באיום על הורברט. "מה…?" הוא אמר בכעס ובשקט.
"אתה ניראה כמו שד. למה לבטוח בשד. השדים תמיד מסבכים את העניינים בעולם שלנו" אמר הורברט בלחץ.
ואקס תפס את הורברט בגרונו עם ידו והרים אותו באוויר. "עשה טובה, ושמור על הפה שלך"
פניו של הורברט הפכו אדומות. הוא הנהן בלחץ.
ואקס פתח את ידו והורברט נפל על האדמה. "ובכן!" הוא אמר בשעשוע. "אנו ממשיכים?"
"רגע, רגע, רגע, וואו, וואו, וואו!" אמר ספארק במהירות ונפנף את ידיו. "למה אנחנו בוטחים בך? אתה גורם לאנשים חפים מפשע להגיע לסף המוות!" הוא אמר באגרסיביות.
ואקס צחקק. "אז אתה פשוט לא יודע שלי יש את כול המידע על איך למצוא את הגבינה הכי טובה". הוא שלב את ידיו. "ובכן, אני מניח שאתם יכולים להסתובב מסביב לעולם כמו אידיוטים ולא למצוא כלום".
"לא, לא… סליחה…" התנצל ספארק. "אבל אנחנו מציבים חוק חדש. אתה לא תעמיד אנשים על סף המוות יותר. ברור?"
"אמממ…" ואקס גירד את גרונו. "טוב, אני מניח שכן"
הורברט קם מהאדמה. "אני ארשה לכם להשתתף איתנו במלחמה. אבל אני לא אתפלה את אתה תמותו ראשונים בשדה הקרב, קוסמים" הוא ניקה את בגדיו.
"אז… יוצאים?" שאל שילו.
"כן!" אמר הורברט. "חיילים, התקוננו! תכינו את הכרכרות!"
ואקס התקדם אל הקוסמים. "לא לדאוג" הוא אמר בשקט. "אני אעזור בעת סכנה" הוא לחש.
"תודה, ואקס. אני מניח…" אמר ספארק.
"בהצלחה!" אמר ואקס בעידוד ונעלם לצללים.
"קוסמים" קרא הורברט מרחוק. "זו היא הכרכרה שלכם" הוא הצביע על כרכרה קטנה על עם שני סוסים חומים. "פשוט תעקבו אחרינו ונגיע לעיר פרמז-אן במהירות"
ספארק, וורם, ושילו עלו על הכרכרה, וארטי ישב מקדימה לכרכרה, מחזיק בחוטים של מנווטי הסוסים.
"אני מלחמה!" צעק הורברט. "וקוסמים…" הוא אמר בבוז. "אנחנו עומדים להילחם בצבע האורקים והגובלינים בעיר פרמז-אן! אז קדימה! לדרך!" הורברט צרח בגאווה והורה לכולם להתקדם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך