מוצר מוצלח לכל מטבח.

בס"ד
החדר היה חשוך, פסים ארוכים של תריס נמתחו לאורך אחד הקירות וחשפו שברים של חיים בחוץ, משרד הומה אדם. בתוך החדר היו שלושה אנשים, שניים עומדים ואחד יושב מזיע. האנשים העומדים שמסתבר היו החוקרים שאלו את האדם היושב: "מה בדיוק היה לאחר שאיתרתם את הדירה שלה?" הוא ענה בשקט, עייף וכאמור מזיע: "אני הראשון שפתחתי את הדלת, הבית היה מלא בריח חזק של שוקולד שרוף…." הוא עצר שנייה לנשום והמשיך חיוור: "הכול היה חשוך ובהתחלה לא שמעתי כלום אך תוך דקה התחלתי לשמוע קול שחוזר על עצמו שוב ושוב…חיפשתי את מקור הקול וראיתי אותה יושבת בפינת המטבח על הרצפה.." הוא פרץ בבכי קצר והם מיהרו להביא לו כוס מים קרים, הוא שאל אם אפשר לערבב לו את זה עם אשכוליות חם, הם ענו שלא ואז שאלו אותו ביחד: "מה היא בדיוק אמרה שם שמצאת אותה על הרצפה?" הוא סיים לשתות את כוס המים שלו והניח אותה על השולחן ביד רועדת: "היא אמרה מילה אחת שוב ושוב…מולטיקייק…ושוב מולטיקייק…היא התנדנדה קדימה ואחורה ויכולנו להבחין שהיא ממש בטראומה…" החוקרים התעניינו: "ואז הרמתם אותה ולקחתם אותה לבית החולים?" הוא ענה: "טוב זה לא היה כזה פשוט, אף אחד לא הכין אותנו לזה שהיא דתייה, והיינו רק שלושה שוטרים בחדר…מזל שהשכנה קפצה לביקור פתאום אז היא עזרה לנו איתה…" הוא פרץ שוב בבכי, שוטר שבור ומזיע.
ארבעה ימים לפני:
פעמון הדלת צלצל ותפס אותה באמצע הכנה של חביתת ירק (במחבת טפלון עבה שעלתה לה רק 100 שקל) עם עלים של תרד חלוטים במיי וורדים מתאילנד. הוא היה בדלת, בעלה שלה, האהוב שלה, התימני הרעב שלה והוא בדיוק הגיע הביתה מהעבודה עייף ושמח לראות אותה כשפתחה לו את הדלת: "שלום בעלי מה שלומך? כמה מכתבים חילקת היום? וואו, כל כך הרבה???, בוא תשב אני בדיוק מכינה חביתת ירק לנשנוש ואחר כך יש בתנור כתף של פרה במילוי חלקים פנימיים, ואת כל זה שמתי בתוך רוטב סמיך של טחול ומוח טחון דק, יש גם לחם אחיד שאפיתי ולחמניות מקמח מלא שקניתי היום בבוקר…את הקמח קניתי!!!, נראה לך שקניתי את הלחמניות??? איזה מצחיק אתה" בשטף הדיבור שלה היא לא שמעה את המילים שלו : "כבר אכלתי בעבודה…" וכך הם מצאו את עצמם יושבים על נשנוש החביתה וממשיכים לאכול צהריים כי לא היה נעים לו לסרב ואת האמת כשהיא מתארת את הדברים שהיא מכינה אתה מקבל תיאבון..
שלושה ימים לפני:
היא הפתיעה אותו לחלוטין, זה היה יום שישי בצהריים והוא בדיוק ישב עם הגמרא ללמוד קצת לפני שבת… היא זינקה מולו ושאלה: "בעלי..שבת נכנסת עוד שעה בערך נכון?" הוא הנהן והיא המשיכה במהירות: "אז אני מקווה שהם יגיעו בזמן…אני לא מבינה למה הם מתעכבים.." הוא לא הספיק לשאול מי זה הם? ולתוך הדירה שלהם נכנסו שני עובדים של חברת "ברינקס", הם היו עם אקדחים שלופים ואחד מהם החזיק תיק שחור ביד שמאל. הם לא דיברו מילה וכשאחד מהם הניח מולו את התיק השחור, העובד השני נשאר לשמור על הדלת. הוא היה המום לחלוטין וכשהעובד של "ברינקס" פתח את התיק השחור הדירה הוצפה באור חזק שבקע מתוך התיק השחור. הוא הביט באשתו וגילה שהיא מביטה בו חזרה מאושרת, היא סימנה לו עם האצבעות : "חכה…חכה..עוד לא ראית כלום…" ואז העובד של "ברינקס" שלף בעדינות כוס של קידוש ותחתית, הכוס הייתה בעיצוב ייחודי של משושה שווה צלעות ושפכה כאמור אור חזק בכל הדירה, היא מיהרה להסביר לו: "הכוס עשויה זהב טהור 48 קארט, אני יודעת שיש רק 24 אבל מדובר בשתי שכבות של זהב. בנוסף בעלי היקר כמו שאתה רואה הכוס מצופה בכסף טהור 549 קארט, ואני גם יודעת שבכסף אין קארט אז מה איכפת לי להגזים…" העובדים של "ברינקס" עזבו את המקום לאחר שהחתימו אותה על טופס סודיות מיוחד ועל העברת זכויות יוצרים. היא מיהרה להסביר תוך כדיי שהיא מקפצת בשמחה: "זה פריט ייחודי, אין עוד כוס כזו בכל העולם, היא הייתה בחנות במדף של "מחירים מטורפים" וקניתי לך כי אני מטורפת עליך, הם אילצו אותי להעביר את הכוס לרשותנו רק על ידי חברת "ברינקס"..אתה חושב שהייתי צריכה לתת להם טיפ לעובדים של "ברינקס"?.
יום לפני:
כל היום בעבודה הוא לא היה רגוע..המחשבות רדפו אותו: "מה יהיה? מה אני אקנה לה? הריי יש לה כבר הכל." העובדים האחרים שמו לב שהוא לא שקט, הוא וויתר על ארוחת צהריים וכשניסה להתייעץ עם העובדות מה לקנות לאשתו היקרה הוא קיבל 101 הצעות אך אף אחת מהן לא סיפקה אותו. ואז זה קרה בלי הכנה מוקדמת ובין מכתב למכתב הוא הבחין לפתע בחוברת פרסומת באנגלית של "מוצר נהדר ומוצלח לכל מטבח" ככה היה כתוב בפרסומת. הוא הרגיש את זה בתוכו שזהו המוצר האולטימטיבי לאשתו, מוצר המוצרים, המוצר הכי מתאים שיכול להיות, שילוב של כל הפנטזיות הקולינריות שלה במוצר אחד, "אוי איך שהיא תשמח" הוא חשב בשקט בלי שאף אחד ישמע ומיהר להזמין לה את זה עם שליח עד הבית. השליח אכן הגיע ושאל באינטרקום: "מי הזמין מולטיקייק?" כשהוא חזר מהעבודה באותו יום הוא כבר מצא את אשתו האהובה בעיצומן של הכנות בעזרת הבייבי החדש שלה העונה לשם המדהים: "מולטיקייק". היו שם עשרות סוגים של עוגיות ועוגות, מיני פשטידות עם ברוקולי ומיני פשטידות תרד ומיני פשטידות עם שום וקצח. והיא הייתה מאושרת, רק החיוך שלה היה שווה את הכל. כשהוא הלך לישון הוא זוכר רק שהיא הייתה צמודה למולטיקייק וזרקה לו משהו כמו : "אתה יודע שאני מכינה ארבעים יחידות מביצה אחת"..ואז הוא נרדם.
יום האירוע:
בבוקר לאחר תפילת שחרית הוא היה בטוח שהיא תפסיק את העבודה ותשב לנוח, (בכל זאת כשקם הוא מצא אותה עם עיניים אדומות מעל ספר בישול בסינית וביד השנייה היא החזיקה מילון) אך היא לא ישבה לנוח וכשנכנס היא חייכה ואמרה: "סוף סוף הבנתי את ספר הבישול בסינית, ידעת שהם מכינים לובסטרים במולטיקייק???, לובסטרים זה לא כשר…איכס…" הוא יצא לעבודה. והיא המשיכה לעבוד בלי הפסקה, עוד עיגולים מתוקים ועוד עיגולים מלוחים, ואפילו עיגולים בטעם אבוקדו. היא נהנתה כל כך וסילקה את העייפות בעזרת דלי עם מים של קרח שהיא דחפה לתוכו את הראש בכל פעם שכמעט ונרדמה.
וכך לאחר עשרות שעות של עבודה היא לא הבחינה בלוח החשמל של המכשיר שהלך ונהיה אדום עד שלא היה מסוגל יותר לעמוד בלחץ ופוצץ את המכשיר לכל הרוחות" נהיה שקט וכל הדירה נהייתה חשוכה.
רבע שעה אחר כך פרצו לבניין שלושת השוטרים: משה לוי, אבנר חנוכה, ודני בן דור. השכנים כיוונו אותם לדירה המיועדת תוך כדיי שהם מסבירים ומתלוננים: "שמענו פיצוץ גדול ומייד הזמנו אתכם אבל למה לקח לכם רבע שעה להגיע?".


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך